رواية صداقه ام حب الفصل الثاني عشر 12 - بقلم منة محرم
رواية صداقه ام حب الفصل الثاني عشر 12
part 12
صداقه ام حب ♥
••••••••••••••••••
عند هنا
هنا: ماشي يا مالك بس خلي بالك هتروح بكره تمام
مالك: يا مامي مش عايز اروح المدرسه اصلا سيرتها بتوجع بطني
سليم: خلاص يا حبيبي مش لازم
هنا وهي بتحط اديها في وسطها: والله يا سي سليم انت بتبوظ ابنك كده
سليم: طب هنزل انا الشغل ولما نرجع نبقا نشوف الموضوع ده
مالك بطفوله: بابي متسبنيش
هنا: والله يعني انا شيلتك في بطني تسع
سليم ومالك وهما بيقلدو هنا: انا شيلتك في بطني تسع شهور وكفايه كمان جيت شبه ابوك خلاص حفظنا
هنا بزعل: بقه كده كنت هعمل بيتزا
بقلمي/menna moharam
سليم ومالك بصو لبعض: واواوو بيتزا
هنا: لا خلاص بقه راحت عليكو
مالك: مامي خلاص انا بحبك اوي والله وهروح المدرسه اتفقنا
هنا: حبيبي المدرسه جميله مش انت عايز تبقا زي بابي
مالك: ايوه m
هنا: يبقا لازم نروح المدرسه اتفقنا
مالك: اوكيه يا مامي اتفقنا انا اسف
سليم: طيب اجي الاقي البيتزا اتفقنا سلام
هنا: سليييم
سليم: ايه
هنا: مش هتتاسف زي مالك
سليم قرب عليها وحضنها: اسف يا مامي
هنا ببتسامه: كل يوم بحبك اكتر من الاول وعمري ما هندم اني اختارتك
سليم: وانا عمري مااكنت هتخيل حياتي من غيرك
مالك: مامي وسعي كده انا بغير
سليم: بتغير من ايه يااض انا جوزها
مالك: وانا ابنها الي شالته في بطنها تسع شهور
سليم: اده انت بقيت شبها فجاه كده ليه
هنا: ههههههههه حبيبي ده وحضنت مالك
سليم: لا اوعو كده انا بغير
مالك: بس يابابي يلا انزل شغلك
سليم: ماشي يلا خلو بالكو من نفسكو
مالك: متخفش سايب راجل
سليم: حصل
بعد شويه
مازن: اذيك ياسولي
سليم: الحمدلله يا حبيبي انت عامل ايه
مازن: الحمد لله كويس
سليم: ايه مش ناوي انا زهقت عايز افرح بيك بقه
مازن: والله انا نفسي افرح بيا بس لسه مجتش بنت الحلال الي تحبني واحبها ادعيلي
سليم: ان شاء الله يا حبيب اخوك
مازن: مالك عامل ايه صحيح
سليم: الحمدلله بخير m
مازن: دايما يارب
عند هاجر
هاجر: الو
-منزلش من بيته انهارده
هاجر: يعني اااايه منزلش من بيته انت متاكد
-مافيش غير ابوه هو الي نزل بس ابنه ومراته محدش فيهم نزل انهارده
هاجر: انا عايزه الواد ده بأي طريقه فااااهم
-حاضر
هنا: ملوكه افتح الباب ياحبيبي ايدي مش فاضيه
مالك: حاضر يا مامي
بعد شويه
هنا: مين يا حبيبي تعال كده دوق البيتزا دي
هنا:يوووه لازم انا اجي بنفسي معرفش ليه مش بترد لما انادي عليك
عند مالك
مالك: ياعمو انت واخدني فين وفين بابي هو كويس
-ايوه يا حبيبي هو في المستشفي وطلب يشوفك
بقلمي/menna moharam
مالك: طب كنا نقول لمامي تيجي معانا
-لا يا حبيبي ابوك قالي مقولش لمامتك علشان متزعلش وتموت فيها
مالك: بعد الشر عليها m
-يلا وصلنا يا حبيبي تعال
هنا بدموع: ايه الهزار البايخ ده بقه يا مالك قول انك مستخبي هنا او هنا
هنا:الو سليم سليم الحقني
سليم: هنا في ايه اهدي في ايه
هنا: مالك م
سليم: هنا هناااا
مازن: في ايه يا سليم
سليم: هنا معرفش كانت بتكلمني وهي بتعيط وبعدين الخط قطع
مازن: طب تعال نروحلهم بسرعه
سليم بخوف: يلا
بعد شويه
سليم دخل ولقا هنا مرميه علي الارض مغمي عليها
سليم: هناااا هناااا فوقي هناااا
مازن: خد رش عليها مايه
سليم: ه هات
هنا بدموع: سليم ابني يا سليم
سليم: مالك فين مااالك يا مااالك
هنا: الباب خبط وبعدين قولت لمالك يفتح وبعدين طلعت اشوفه ملقتهوش
سليم بصدمه: ااايه انتي انتي بتقولي ايه انتي بتهزري صح اكيد بتهزري وبتعملي فيا مقلب بطلي هزار بقه
هنا: سليم انا عايزه ابني يا سليم عايزه مالك
بعد شويه
مازن: هيكون راح فين انت عندك عداوه مع حد
سليم: مش فاكر ومش قادر يا مازن انا عايز ابني
مازن: طيب اهدا
سليم تلفونه رن وكتمه: مش وقتك
مازن: رد يابني يمكن حاجه تخص مالك
سليم وفتح الخط بسرعه:ا الوو
-هههههههههههه
سليم: مين
•يتبع الفصل التالي "رواية صداقه ام حب " اضغط على اسم الرواية