رواية صداقه ام حب الفصل الثالث عشر 13 - بقلم منة محرم
رواية صداقه ام حب الفصل الثالث عشر 13
part 13
صداقه ام حب ♡
••••••••••••••••••••
سليم وفتح الخط بسرعه:ا الوو
-هههههههههههه
سليم: مين
-تعرف مبسوطه اوي وانا سامعه صوتك وهو مكسور كده
سليم: انتي ميننن انطقي
-انا الي هخليك تترحم علي ابنك يا سليم المصري
سليم: ابني
مالك: بابي الحقني
سليم: مالك حبيبي قولي انت فين بسرعه
مالك: معرفش
-شششش اخرس اربطله بوقه او اقولك نقط*عله لسانه احسن هههههه
سليم: لا علشان خاطري ابوس ايدك لا خدي الي انتي عايزه فلوس اي حاجه m
-مش عايزه حاجه غير اني اشوفك انت ومراتك قلبكو محروق
بقلمي/menna moharam
سليم: طب قوليلي انتي مين وصدقيني هعملك الي انت عايزه
-انت السبب انت ومراتك في موت جوزي وانتو السبب في اني ادخل مستشفي الامراض العقليه سبع سنين بسببكو اوعدك انك هتحضر جنازه ابنك قريب بس هعذبك انت وحبيبه القلب شويه واااه انا هرمي التلفون كله يا حضره الظابط انا مش غبيه سلام
سليم: مرات علي
مازن: سليم في ايه
سليم وحكاله الي حصل
مازن: طيب هنوصلها ازاااي
سليم:انت فاكر المستشفي الي كنت بتعالج فيها طنط صح
مازن: ايوه فاكرها طبعا
سليم: تمام هنروح نسال علي علي واكيد ليه ليه معلومات في المستشفي واكيد هنعرف طريق بيته منها
مازن: تمام يلا بسرعه
بعد شويه في المستشفي
سليم: لو سمحت انا بسال عن دكتور علي السيد بتاع العلاج الطبيعي كان شغال هنا من سبع سنين كنت بعمل علاج طبيعي ممكن اعرف عنوانه لاني محتاجه اوي
-دقيقه يا فندم
بعد شويه
-حضرتك دكتور علي كان من افضل الدكاتره علاج طبيعي بس بقاله سبع سنين مش بيجي
سليم: طب ممكن عنوانه علشان محتاجه جدا
-شارع ******
مازن: مش ده عنوان بيتك
سليم: طب ممكن اعرف لو كان ليه بيت تاني غير ده
-لا يا فندم هو ده العنوان الي مكتوب عندنا في السي دي
سليم بخيبه امل: طيب شكرا
مازن: هنعمل ايه
سليم: مش عارف افكر في اي حاجه يا مازن
مازن: طب قوم روح لهنا انت سايبها لوحدها
سليم: ازاي هرجع من غيره مش هقدر
مازن: طب كلم هنا اطمن عليها
سليم: كلمت كندا تروحلها
مازن: طب هتعمل ايه
سليم: مش عارف
عند هاجر
ابتسام: كل يا حبيبي يلا
مالك بطفوله: لا انا عايز بابي
ابتسام: هاجر يا هاجر
هاجر: ايوه يا ماما مش عايز ياكل برضوه
ابتسام: تعالي نتكلم شويه
هاجر: في ايه
بعد شويه
ابتسام: انتي من امتي وانتي كده
هاجر: حرموني من جوزي يا ماما عيزاني اعمل ايه
ابتسام: مش معقول تكوني انتي بنتي لا مستحيل
هاجر: ماما علي بنسبالي كل حاجه
ابتسام: متنسيش ان علي كان متجوزك علشان يخلف مش حب فيكي
هاجر: ل لا هو بيحبني
ابتسام: الولد ملوش ذنب ومتنسيش ان علي اتعدم بسبب انه قت*ل عمه
هاجر: ميهمنيش كل ده هما السبب في موت جوزي وانا هبقا السبب في موت ابنهم
ابتسام: تمام انا نازله
بقلمي/menna moharam
هاجر: راحه فين ياماما
ابتسام: ميشرفنيش انك تكوني بنتي ابعدي عني افتكرتك عقلتي لما خرجتي من المستشفي بس شكلك لسه
هاجر بدموع: ماما علشان خاطري متسبنيش
ابتسام: ابعدي عني
هاجر بصويت: انتو السببب في كل الي بيحصلي ده مش هرحمكو صدقونيييي مش هرحمكو
تاني يوم
-لو سمحت انا عايزه ابلغ عن بنتي وهي السبب ورا خطف ابن حضره الظابط سليم
مازن: اااايه
عند هنا
هنا: يعني ايه مش لاقيه ازاي يعني انت ليه رجعت من غيرو انا عايزه ابني يا سلييييم
سليم بتعب: اهدي علشان خاطري
هنا: هيكون راح في يا سليم
سليم: مالك مخطوف يا هنا
هنا: ااايه
سليم: هاجر الي خطفته
هنا: مرات علي
سليم: ايوه مرات علي
هنا: طب ليه ليه تعمل كده
سليم: علشان تحرق قلبنا علي ابننا علشان احنا السبب في موت جوزها m
هنا: سبب موته وهي عاميه كده للدرجادي ده قات*ل وقت*ل ابويا كنت المفروض اعمله ايه وضحك عليا
سليم: طيب اهدي مازن بيرن ممكن يكون في اخبار جديده
مازن: الو يا سليم
سليم: لقيته مالك
مازن: ايوه يا سليم تعال بسرعه علي العنوان دهm
سليم: حاضر حاضر
هنا: ايه يا سليم m
سليم: عرفنا مالك فين يا هنا
هنا: طيب انا جايه معاك
سليم: لا تيجي فين خليكي انتي
هنا: علشان خاطري يا سليم علشان خاطري
سليم: طيب يا هنا البسي
بعد شويه
مازن: ايه نزلك يا مدام هنا
هنا: مقدرتش علشان خاطري يلا نروح لابني
مازن: طيب يلاا
عند هاجر
هاجر: كل يلا بلاش دلع
مالك: لا انا عايز مامي
هاجر: مامي دي مجرمه هي السبب في موت جوزي وحرمتني منه هي وابوك
مالك: لا مامي مش سبب موت حد
سليم: هنا خليكي هنا هنجيبه وننزلك
هنا: لا يا سليم
بقلمي/menna moharam
سليم: علشان خاطري خليكي واقفه هنا انا عارف لو خدتك مش بعيد تقت*لي هاجر
هنا: طيب ماشي
هاجر: طيب اسكت هروح افتح الباب ونبقا نشوف الموضوع ده بعدين
وفجاه تلفونها رن
هاجر وهي راحه تفتح الباب: الو ايه عايز ايه
-الشرطه تحت بيتك
هاجر: اااايه طب خليك مكانك
-ماشي
هاجر بتوتر وقفلت الخط: ان انتو م مين
سليم: ابني فين يا مجرمه انطقييي m
هاجر: ابنك مين انا معرفش
سليم: اخلصييي
مالك: بابييي يا بابييي انا هنا
سليم ومازن جريو عليه
هاجر خافت ونزلت علشان تهرب بس ابتسمت لما لقت هنا
هنا مسكتها من اديها: ابني فين انطقي
هاجر وهي بتشاور للشخص تباعها يضربها علي دماغها
هنا بوجع: ا اااه
هاجر: حلو اوي يلا هاتها علي العربيه بسرعه
عند سليم
سليم: حبيبي مالك انت كويس يا حبيبي
مالك: ايوه يا بابي كويس مشيني من هنا وديني لمامي
سليم: حاضر يا حبيبي يلا هي مستنياك تحت
مالك: يلا
مازن: س سليم انا نزلت انادي هنا ملقتهاش وسالت حسين وكرم محدش شافها
سليم: اااايه
يتبع♡
بقلمي/menna moharam
•يتبع الفصل التالي "رواية صداقه ام حب " اضغط على اسم الرواية