Ads by Google X

رواية احببت قاصرا الفصل السادس عشر 16 - بقلم شيماء الديب

الصفحة الرئيسية

  رواية احببت قاصرا كاملة بقلم شيماء الديب عبر مدونة دليل الروايات 


 رواية احببت قاصرا الفصل السادس عشر 16

تامر دايما الحقد ماليه من سيف عشان محبوب في الجامعه والبنات كلها بتتمني بس يقفوا معاه ولما لقي منه هتموت عليه حب يتقرب منها ويقولها اسراراه وتكون هي سبب المشاكل اللي هتحصل وهو كالعاده يتفرج من بعيد ويعمل نفسه الشخص البريئ في رواية احدهم  
تامر //منه انتي قاعده هنا ومش دريانه باللي بيحصل
منه // خبر ياتامر حصل ايه احكيلي
ميل تامر عليه وبصوت واطي // الحقي حبيب القلب وصل ومعاه النونه بتاعته  
منه // تقصد ايه مش فاهمه وضح كلامك
تامر // اقصد سيف السيوفي يابنتي جه الجامعه ومعاه بنت عمه البنت الصغيره اللي حكتلك عنها
منه بصدمه // انت بتهزر اكيد وهيجبها معاه ليه
تامر بخباثه // ودي محتاجه كلام اكيد عشان يغيظك بيها ياهبله ويأكدلك ان ضفرها برقبتك زي ماقالك وسطنا كلنا
منه بغضب // بقي الحكايه كده طيييييب اوعي كده من سكتي

تامر بتصنع // اهدي بس رايحه فين
منه // رايحه اردله القلم قلمين واخد حقي ومشيت وسابت تامر
تامر بضحكه خبيثه /// ههههه علقة تفوت ولا حد يموت بالهنا والشفا ياصاحبي  مشي وراها عشان يشاهد الاحداث الساخنه اللي هتحصل
يوسف // يلا بينا ياسيف المحاضره هتبدا
سيف مسك ايد ملك // يلا ياصاحبي
منه وقفت قدام سيف // اي دا هي الجامعه هتعيل يايوسف ولا ايه.  
يوسف راح عليها // منه اظن اللي بتعمليه ملوش لازمه وعيب كده
منه // عيب هو انتو لسه شوفتو العيب  وراحت علي ملك وبتلمس شعرها هههههه انتي بقي العروسه اللعبه بتاعت سيف
ملك بدأت تخاف وتنتفض وبتمسك في دراع سيف اكتر وسيف بدأ يزداد غضبه واول ما لقاها بتلمس ملك اتجنن
سيف بغضب عارم // ايدك دي متلمسش ستك ملك
منه اتعصبت اوي // ستي مين يابتاع انت دا انا جزمتي برقبتها
سيف بغضب // منننننننه. كلمه زياده وهنسي انك بنت وهنسي اني في الحرم الجامعي
يوسف // منه اغزي الشيطان وامشي بقي ولمي نفسك شويه
منه // بقي دي يايوسف اللي عشانها سابني اجري وراه
حتة العيله دي احسن مني في ايه يايوسف
عشان دي سيف يضربني بالقلم عشانها
سيف // ولو ممشتيش دلوقتي هضربك قلم عمرك في حياتك ماهتنسيه
سيف مسك ايد ملك بقوه وسحبها وراه // يلا يوسف
يوسف مشي ورا سيف ودخلو المحاضره ومعاهم ملك
سيف // اهدي ياملك متخافيش انا هنا جمبك وقعدها ولسه بيسحب ايده من ايدها راحت شدته ناحيتها بخوف
ملك // ابيه سيف هو في ايه انا مش فاهمه حاجه ومين الست دي وليه بتكرهني كده
يوسف // دي واحده زميلتنا ياملك في الجامعه بس هي كانت متضايقه شويه من سيف مش اكتر متشغليش بالك
ملك // ابيه سيف انت مش بترد ليه عليا مين دي وعاوزه ايه منك
سيف بعصبيه // يوسف قالك خلاص اسكتي بقي
ملك فضلت تعيط // انا عاوزه اروح عاوزه ارجع البيت
سيف // بعد المحاضره هنروح اهدي بقي
يوسف // متبقيش قلبك ضعيف كده يابنتي دا سيف السيوفي بجلالة قدره يكون ابن عمك
ملك زادت في البكاء ومسكت ايد سيف جامد // ابيه سيف الحقني
مكملتش الكلمه ولسه يوسف بيلف وشه ليها لقاها اغمي عليها
سيف // ملك ملك فوقي ياملك ونبي فوقي
يوسف // شيلها ياسيف وتعالي نروح كافيه الجامعه نفوقها
شالها سيف بسرعه وطلع وراه يوسف وراحو علي الكافيه
تامر // تؤ تؤ تؤ. شكلك بقي وحش اوي يامنه قدام الطلبه كلهم
منه بغيظ // اصبر بس عليا انهارده هاخد حقي وقدام الكل
تامر // هتعملي ايه يعني هو حد قادر عليه
منه شاورتله بايديها عشان يهدا وطلعت الفون واتصلت بحد // الو محتاجه منك تنفذ اللي اتفقنا عليه
الشخص المجهول // تمام يااستاذه ابعتيلي العنوان وبكره هنفذ
منه بغضب // انهارده قبل بكره وفي الجامعه وقدام الكل ومتخافش حسابك هتاخده قبل ماتخرج من بوابة الجامعه
الشخص المجهول // تمام يااستاذه نص ساعه وهكون عندك انا والرجاله وقفلت منه المكالمه وابتسمت بخبث // لما نشوف ياسي سيف مين اللي هيضحك في الاخر  
تامر // نفسي افهم ايه اللي في دماغك
منه // كمان شويه هتعرف كل حاجه متستعجلش واتفرج من بعيد
تامر // ربنا يستر من دماغك دي دا انتي طلعتي مش سهله نهائي وبصو لبعض وضحكو
سيف // كرسي بسرعه يايوسف
يوسف شد كرسي بسرعه وقعدو ملك عليه وراح يوسف جاب ازازة مايه
سيف بيضرب علي وشها براحه عشان تفوق // ملك قومي ياملك ومبي بلاشي تحسسيني بالذنب ياريتني ماجبتك معايا ياريتني
يوسف // جرا ايه ياعم سيف ماتهدا شويه انا اول مره اشوفك مهزوز كده
سيف بيبصله وعيونه مدمعه // دي ملك يايوسف ملك
يوسف // متخافش ياصاحبي هتفوق دلوقتي وتبقي زي الفل
فضل سيف يفوق فيها واتلمو البنات اللي في الكافيه حواليهم وواحده كلعت البرفان من الشنطه وعطته لسيف
سيف بدا يرش علي ايده ويشممها وشويه شويه فاقت
سيف // خدي حبيبتي اشربي شوية مايه وشربت من ايده
يوسف // ملك انتي كويسه و هزتله براسها ; سيف هي اكيد مفطرتش صح
سيف // لا لسه وجري يوسف جبلها سندوتشات وعصير
يوسف // خد ياسيف اكلها وشربها العصير ده وهي هتبقي زي الفل
سيف // يلا ياملك كلي لقمه
ملك // مليش نفس ياابيه

سيف // عشان خاطري كلي سندوتش واشربي العصير حتي
ملك // ابيه سيف من فضلك عاوزه اروح
سيف // حاضر بس خلصي الاكل ده كله وبعدها هنروح اوعدك
فجأة ظهر مجموعة شباب من ورا سيف  
واحد منهم بكل غضب // مين فيكم سيف السيوفي 
سيف لف بوشه ليهم // انا سيف السيوفي نعم في ايه انتو مين  
ملك بصريخ // سييييييييف 

google-playkhamsatmostaqltradent