Ads by Google X

رواية صداقه ام حب الفصل السابع عشر 17 - بقلم منة محرم

الصفحة الرئيسية

 رواية صداقه ام حب الفصل السابع عشر 17 - بقلم منة محرم



رواية صداقه ام حب الفصل السابع عشر 17 

part 17

صداقه ام حب♡

•••••••••••••••••••

عند هنا في اوضتها 


هنا: ياربي صوره الطفل ده مش عايز يروح عن بالي ليهه ليه عايزه احضنه ليه مشيت وممسحتش دموعه ليهه يترا ايه علاقتي بيه واعرفه منين ومسكت دماغها بوجع 


هنا: ماما يا ماما 


هاله: ايوه يابنتي 


هنا: عايزه حبايه للصداع دماغي ياماما هموت منها 


هاله في بالها: معقول تكوني شوفتي حاجه تخصك 


هنا: ماما مش قادره


هاله: حاضر حاضر 


بعد شويه


هاله: ها انتي احسن دلوقتي 


هنا: ايوه 


هاله: مالك احكيلي 


هنا: مش عارفه شوفت طفل انهارده كنت بقدمله الطلبات وقالي ماما ومن ساعتها وانا مش علي بعضي 


هاله: طب انا هقوم وانتي نامي 


هنا: ماشي


كامل: في ايه مالها مليكه 


هاله: مليكه ياريت اعرف منزلهاش من البيت علشان متفتكرش حاجه 


كامل: هاله انتي ليه انانيه كده في ايه مالك انتي اتغيرتي انتي اكيد مش هاله الي اعرفها 


هاله: اتعلقت بيها اوي انا حبتها بجد زي بنتي كان نفسي في بنت من زمان وربنا عوضنا بيها خايفه تفتكر اي حاجه وتكرهنا


كامل: احنا لازم نقولها الحقيقه يا هاله انا بقالي سنه بتعذب لما تسالني عن اي حاجه عن طفولتها انا حاسس بلذنب اوي يا هاله 


هاله: لا ياكامل علشان خاطري لا متقولهاش اننا مش اهلها الحقيقين انا مصدقت الاقي حد يقولي يا ماما وتشلني وقت تعبي 


كامل: انتي بتقولي كده اكيد علشان خايفه تبلغ علينا مش كده 


هاله: لا يا كامل كنت زمان خايفه قبل مااتعلق بيها دلوقتي بقيت خايفه اننا نخسرها 


كامل: مش بنتك يا هاله ومستحيل تكون بنتك افهمي بقه 


هاله بدموع: لا يا كامل انا اعتبرتها بنتي واكتر كمان صدقني لو حاولت تقولها الحقيقه هموت نفسي 


كامل: طيب نامي يا هاله نامي ربنا يهديكي شكلك اتجننتي


تاني يوم 


مالك: بابي اصحا انت جاي تنام 


سليم: صاحي يا حبيبي 


مالك: اومال مغمض عيونك ليه 


سليم: ممم عادي 


مالك: طيب اصحا انا جعان 


سليم: طيب هنطلب اكل من برا 


مالك: ابوس ايدك ارحمني بقالي سنه باكل اكل من برا خلاص بطني عفنت


سليم: ههههههههههههه يا حبيبي يابني طب عايز تاكل ايه 


مالك: مممم مكرونه بشاميل وفراخ اكله مامي المفضله 


سليم:ممممم طيب تعال ننزل السوبر ماركت علشان مافيش هنا ولا حاجه في التلاجه 

بقلمي/menna moharam

مالك: طيب يلا 


عند هنا 


هاله: ايه يا حبيبتي صاحيه بدري ليه ده م معاد شغلك 


هنا: نازله يا ماما اجيب طلبات للبيت من السوبر ماركت 


هاله: طب ما كامل يجيب وهو جاي 


هنا: لا خليه انا عايزه اجيب انا 


هاله: طيب يا حبيبتي الي يريحك

بقلمي/menna moharam

بعد شويه في السوبر ماركت 


مالك: بابي ممكن تجبلي شوكلاته 


سليم: عيوني لمالك 


هنا: الله شوكلاته وحطت اديها علي الشوكلاته الي مالك حط ايده عليها 


مالك بص عليها: دي بتاعتي ا ومكملش كلامه مامااا وحضنها جامد 


سليم بصدمه: ه هنا 


هنا بصتله بتركيز اوي: هنا m


مالك: مامي اهي يا بابي 


هنا وهي ماسكه راسها بوجع: انا م مليكه


سليم مسكها قبل ما تقع: هنا فوقي هناااا تعال ورايا بسرعه يا مالك 


مالك: حاضر 


بعد شويه


هنا: مممم انا فين 


سليم وهو ماسك اديها بحب ودموع: وحشتيني 


هنا: ااوعا انت مين يا جدع انت ابعد عني هنا مين انا مليكه اااه يا راسي 


سليم: طيب طيب اهدي خلاص 


هنا: ابعد عني انا اسمي مليكه 


مالك بدموع: ماما اهدي 


هنا مقدرتش وخدته في حضنها جامد: ششش متعيطش علشان خاطري لا 


سليم في باله: ازاي انتي مش هنا ازاي معقول تكوني واحده شبها بس ازاي انا حاسس انك هنا ومستحيل احساسي يطلع غلط 


هنا طلعت مالك من حضنها: ايه الي انا عملته ده ليه حسيت براحه في حضنه كده 


مالك: ايه يا مامي


هنا: حبيبي انا مش مامي 


سليم: متاكد انك هنا 


هنا: صدقني انا مليكه مش هنا يمكن اكون شبها يخلق من الشبه اربعين 


سليم: يمكن 


مالك: لا يا مامي طب استني 


خرج مالك 


وسليم وهنا فضلو باصين لبعض وقطع سرحانهم مالك وهو ماسك صوره مامته وباباه وهو 


مالك: بصي يا مامي انتي اهو 


هنا بصدمه: ا اده دي دي انا مش معقول الشبهه شبهي اوي 


سليم معقول تكون مش هي معقول متكونش هنا زي ما بتقول نفسي اخدها في حضني بس خايف متبقاش هنا زي ما بتقول واكون خونت هنا مش عارف بس حاسس انها هنا لا مش حاسس انا متاكد

بقلمي/menna moharam

مالك: يا بابي قول حاجه


سليم: ها 


مالك: يا بابي 


سليم مسك اديها بدموع: انتي هنا انا متاكد من كده 


هنا شالت اديها بعصبيه: ابعدووو عني انا مليكهه مليكه 


سليم: طب تمام وريني بطاقتك اتاكد


هنا: بطاقتي m


سليم: اه ماشيه من غير بطاقه 


هنا: في في البيت 


سليم: طيب انا هاجي معاكي نشوفها 


هنا: لا طبعا تيجو ليه معايا انت عايز تعملي مشاكل مع اهلي عن اذنكو انا ماشيه وياريت مشوفش وشك تاني بلا مراتك قال نينينيينينيني


سليم ببتسامه: متاكد انك هنا 


مالك: بابي انت سبتها تمشي ليه 


سليم: هي دي نفسها الي شوفتها في المطعم صح 


مالك: ايوه


سليم: يبقا نروح المطعمم


مالك: يس


بليل 


مالك: يلا يا بابي انا جهزت 


سليم: وانا كمان 


مالك: واواوو شكلك حلو اوي 


سليم: وانت كمان 


بعد شويه في المطعم 


سليم: طب هنخليها هي الي تقدملنا الطلبات ازاي 


مالك: مممم مش عارف 


سليم: الحق هناك اهي امسك بطنك بسرعه 


مالك: عااااا بطنيييي بطنيييي مش قادر 


هنا بصت وجريت عليه بسرعه: حبيبي فيك ايه مالك ها قولي مالك 


سليم: طلاما انتي مش امه زي ما بتقولي ليه الخوف ده 


هنا بصتله: م مش عارفه حته انا مش عارفه ليه ليه بعمل كده ولما شوفته اول مره بيعيط كنت عايزه اخده في حضني معرفش 


سليم مسك اديها: هنا فاكره الاغنيه الي شغاله دي اغنيتك المفضله 


هنا: صدقني انا مليكه 


سليم بعصبيه: لا انتي هنااا مش مليكه افهمي بقه ليه بتقولي كده انتي هناااا هناااا مراتي وام مالك 


     •يتبع الفصل التالي "رواية صداقه ام حب " اضغط على اسم الرواية 


google-playkhamsatmostaqltradent