رواية صداقه ام حب الفصل التاسع عشر 19 - بقلم منة محرم
رواية صداقه ام حب الفصل التاسع عشر 19
part 19
صداقه ام حب♡
••••••••••••••••••••
سليم وهو شايلها علي اديه: دكتور بسرعهه
بعد شويه
مالك بتعب: بابي
سليم بدموع: ايوه يا مالك
مالك: مامي ومكملش كلامه اغمي عليه
سليم: مالك ماااالك دكتور يا دكتور
الدكتور: اهدا اهدا متقلقش
بعد شويه
سليم: ها يا دكتور مالك ماله
الدكتور: متقلقش عليه هو اتاثر بس بحادثه ولدته ومستحملش بس هو كويس دلوقتي بس هو نايم
سليم: تمام شكرا يا دكتور
قدام اوضه هنا
هاله: ها يابني بنتي عامله ايه
الدكتور: الحمدلله كويسه وفاقت وعايزه سليم
سليم: ا ايوه انا
هاله: انت مين
سليم: انا جوز الي انتو استغليتو مراضها وخلتوها بنتكو عن اذنك
هنا: سسليم
سليم: انتي فكراني
هنا: وحشتني اوي
سليم: انتي وحشتيني اكتر يا هنايا
هنا: فين مالك
سليم: مالك
هنا: سليم ابني فين
سليم:لما شافك في الحاله دي اغمي عليه فوقي بقه علشان هو كمان يتحسن
هنا بدموع: انا هقوم اشوفه
سليم: انتي لسه تعبانه استني هو كويس بس نايم
هنا: لا ياسليم انا كويسه بس عايزه اشوفه
سليم: استني
هنا: ايه
سليم طلع سلسله من جيبه ولبسالها: متقلعهاش تاني
هنا حضنته: عمري ما هقلعها
سليم: يلا نشوف مالك
هنا ببتسامه: يلا
هاله: مليكه ايه قومك
هنا: انا اسمي هنا مش مليكه
هاله: انا اسفه يابنتي m
هنا: ليه كدبتي عليا
هاله: انا اسفه يابنتي حقكك عليا انا كنت خايفه نتحبس علشان كده قولت للدكتور انك بنتي علشان ميفتحش تحقيق وقولت لما تفوقي هحاول اتكلم معاكي واعتزرلك وترجعي لاهلك بس لما فوقتي كنتي فاقده الذاكره والدكتور قالك انك بنتي بس لما جيتي معايا بيتنا مليتي عليا حياتي انا مبخلفش يا هنا وبجد انا حبيتك اوي ياريت تسامحيني ولو عايزه تبلغي عني انا مستعده لاي حاجه
هنا حضنتها: مقدرش ابلغ عنك يا ماما
هاله بدموع: قلب ماما
بعد شويه
هنا وهي ماسكه ايد سليم بدموع وباصه لمالك الي نايم وباين عليه التعب
هنا: مالك حبيبي انا هنا معاك ومش هسيبك تاني فوق
سليم: ششش متعيطيش بقه الدكتور طمني عليه وهو كويس
مالك بتعب: مامي بابي
هنا: حبيبي انت فوقت
بقلمي/menna moharam
مالك: انتي مامي صح
هنا: اه يا حبيبي انا مامي الي بتحبك
مالك: انتي كنتي فين
سليم: احم ملوكه يلا علشان مامي تعملنا المكرونه بشاميل فوق بقه
مالك بفرحه: بجد
سليم: بجد
بعد مرور ايام
هاله: هتوحشيني يابنتي خلو بالكو من نفسكو
هنا: وانتي كمان هتوحشيني ابقي تعالي يا ماما ابقا هاتها يابابا
كامل: انا مبسوط اوي يا هنا انك رجعتي لحياتك انا اسف اني كنت مخبي عليكي يابنتي اسف بس صدقينا كنا هنقولك الحقيقه بس انتي فقدتي الذاكره
هنا: انتو ناس جدعه وام واب حنينين كان ممكن اي حد يخبطني ويجري لاكن انتو شلتوني وانا تعبانه ومسبتونيش لحظه
هاله وكامل حضنوها بكل حب
سليم: ممم قطعت اللحظه
هاله: خلي بالك منها يابني
كامل: انا اسف يابني اني مقدرتش اقولك لما سالتني وورتني صورتها كنت حاسس ان هنا هتضيع مننا ومش هسمع كلمه بابا تاني انا اناني اوي يابني انا اسف
سليم: خلاص يا عمي حصل خير ومتتاسفش انا زي ابنك برضوه
كامل: خلي بالك منها يابنيm
سليم: في عيني ياحج وانا اكيد مش هقولكو ابقو تعالو لانكو مش محتاجين عزومه ده بيت بنتكو وابنكو
هاله: انا مبسوطه ان ربنا عوضنا باابن وبنت زيكو ربنا يخليكو لينا يارب
مالك: سلام يا تيته
هاله: ياقلب تيته سلام ياحبيبي
بعد شويه في الطريق
سليم: الو يا ميزووو
مازن: اده اده ايه الفرحه دي
سليم مسك ايد هنا وبصلها: هنا رجعتلها الذاكره
مازن: احلف
سليم: اه والله وجاين دلوقتي
مازن: طب يا سيدي وانا عندي خبر
سليم: متقولش انك هتتجوز
مازن: كندا
سليم: احلف
مازن: ههههه اه والله اعترفتلي بحبها
سليم: ده احلي خبر ده ولا ايه طيب امتي
مازن: الخطوبه الاسبوع الجاي
سليم: طب كويس
مازن: يلا سلام خلو بالكو من نفسكو
سليم: حاضر يا قلبي سلام
مازن: سلام
هنا وهي باصه لمالك: ملوكه نام
سليم: والله انا وملوكه تعبنا من غيرك
هنا: سليم انسي الماضي ونبدا حياه جديده متفكرنيش باي حاجه حصلت زمان واني بعدت عنكو
سليم وهو بيبوس اديها: حاضر
هنا: بحبك اوي
سليم: وانا كمان ياام مالك
بقلمي/menna moharam
يوم خطوبه مازن
سليم: هنا هنا
هنا: ايه
سليم:مش واخده بالك من الاغنيه الي شغاله دي
هنا: ممم اغنيتي المفضله
سليم: مش بتفكرك بي حاجه
هنا قامت ومسكت ايده: بتفكرني طبعا
ورقصو مع بعض بكل حب وفرحه
هنا نامت علي كتفه: انا حامل m
سليم: قولتي ايه
هنا: حامل
سليم بصوت عالي : بتهزريييي
هنا باحراج: سليم الناس بتبص عيب كده
سليم: انتي ايه
هنا: هنجيب اخ او اخت لمالك يا سليم
سليم حضنها: عااااا
هنا: هههههه مجنون
تمت🥲
يتبع الفصل كاملا اضغط هنا ملحوظه اكتب في جوجل "رواية صداقه ام حب دليل الروايات" لكي تظهر لك كاملة
•يتبع الفصل التالي "رواية صداقه ام حب " اضغط على اسم الرواية