Ads by Google X

رواية عشق وجنون الصياد الجزء (2) الفصل العاشر 10 - بقلم اسيل باسم

الصفحة الرئيسية

   رواية عشق وجنون الصياد كاملة بقلم اسيل باسم عبر مدونة دليل الروايات 

رواية عشق وجنون الصياد الجزء (2) الفصل العاشر 10

بعد شهر تقريبااااا
جاسر وحور بيقضواا في شهر عسلهم وهماا بيتنقلواا من بلد للتاانية
وسليم وحيااة عاايشين حياة جميلة ااوي مع بعض
اماا بالنسبة لصخر كااان بيخطط ازاااي يخطف حور من جااسر
عند صخر
حساام برجاااء ” ابوس ايديك ي بنى
متعملش حااجة تندم عليهاا انت مش قد جااسر ارجوك اسمعني بس
اغمض عينه بغضب واتجه له وجلس بجاانبه
هو انت مش بتحبني ليه ي بااباا مش انااا ابنك الوحيد المفروض يهمك سعاادتي وال اناا عاايزه بس
جااسر ال*** يهمك في ااي ان شاء الله يخوور في ستين داهية مالك بيه
حساام ” عشاان انت ابني لازم اخااف عليك من ال هيحصل
صخر وهو يجلس بجانبه ” خليني اقولك ال هيحصل
اناا دلوقتي هركب طياارتي وهسافر النمسااا وبعدهاا اروح واخذ حبيبة قلبي حوريتي وبعدماا اخذهاا هنساافر اناا وهي وبعدهاا هنعيش في سعاادة اناا وهي وخلصت الحتوتة
حسام ” حور ست متجوزة دلوقتي وهي ملك جوزهاا واكيد هو لمسهااا….
صخر بصرااخ ” اخرس بقى فاااهم اااسكت
حور لا يمكن تسمحله يلمسهاا اااه هي بتكره ومغصوبة على زوجهااا منه فلا يمكن انهاا تسلمه نفسهااا
حساام ” صخر
صخر بحدة ” ششششش انااا هعرف اطلقهاا منه ي بااباا واتجوزهاا وقتهااا هتبقى ملكي متقلقش انت ابنك مخطط لكل حااجة سلام
تنهد حساام بضيق خرج صخر وهو يحادث حاارسه
خلي باالك من كل تحركاته عاايز اعرف كل صغيرة وكبيرة فاهم
ح ” تومر ي بااشاا
….
عند حور و جاسر
جااااسر
قالتهاا بضيق من تصرفاااته فهمس هو ببرااء نعم ي روحي
حور ” ااقف مودب خليني ااعرف اكمل شغلي
جاسر وهو بيدفن راسه في رقبتهاا ” مش بشبع منك ي حورية عاايزك مااتخلصي بسرعة عايز اشوف حالي بقى
حور بخجل ” قليل ادب
اصبح يقبل وجهاا برقة ” ده انااا سافل اووي حتى تعالي اوريكي سفاالتي بجد بس انتي ال هتتعبي ي روحي
حور بخجل ” جاااسر
جاسر ” ي روح جااسر انتي
ومااا انتهااء كلامهاا كان قد حملهااا بين يديه وهو يركض بهاا نااحية الغرفة
حور بفزع ” سبني ي مجنون اكمل شغلي حتى
جاسر ” لا ده في حااجاات اهم من الهبااب ال كنتي بتعمليه
…..
اخذت تتنفس بصعوبة وهي بين يديه وهو يبتسم لهاا بسعاادة
جااسر بحب ” تعبتي ي قلبي
حور ” جاسر بطل تكسفني بقى الله حرام عليك
جاسر وهو يعتليهاا ” بحبك ااعمل اااي بقى
حور وهي تحيط عنقهاا وتقربه لهاا بحب وانااا بعشقك ي عمري
قبلهااا برقة وشغف لكنه ابتعد عندماااا سمع صووت إطلاق نااار
جاسر بقلق ” اهدي ي عمري
حور بخووف ‘ انااا خاايفة ااوي ي جااسر
جاسر وهو ينهض ” متقلقيش هروح واشوف ال حااصل اي
حور وهي تمسكه بخوف ” لا متسبنيش
لكن صووت طلاقاات الناار ازداادت
متقلقيش مش هسيبك راجعلك دلوقتي بس اشوف الحاصل ااي
قبلها برقة لتهداتهااا راجعلك وعد
تركته يذهب وهي تلتقط قميصه تغطي جسدهاا العاري غطت نفسهاا بالملاية جيدااا وهي تدعي الله ان يرجع لهاا زوجهااا ساالماا من كل اذى
فتح الباااااب فابتسمت ظناا منهاا انه هو لكن بهتت ابتساامتهاا حينمااا نظرت له وهو قاادم وينظر لهاا بكل خبث ترااجعت للخلف بخوووف
حور برعب ” صخر
صخر ” لماا بتندهيلي بااسمي بحس بسعاادة متتوصفش ازيك ي حوريتي
حور بقلق ” جاااسر ااانت عملت اااي في جوزي
صخر ” ااه جاااسر صح اصله المسكين واااقع مغمى عليه برااا مش رجاااالي ضربوه بقى
قفزت من على السرير ومازالت تلك الملاية ملتفة على جسدهاا دفعته بقوة وهي تخرج للخاااج وجدته مرمى ارضاا ذهبت ورفعت رااسه لاحضاانه تحاول ايقااظه
حور ببكااء ” جاسر حبيبي فوووق عشاان خاطري ي عمري
صخر ” مش هيفوووق ي حوريتي
صخر ببرود ” ذي ماا قولتلك كده هو مغمى عليه بس لو اطول اقتله مش هقول لاااا
حور ” انت اكتر وااحد **** اناا شفته في حيااتي عملك ااي جاااسر عشاان تااذيه بالشكل ده
صخر ” هو اذااني لماا اتجوزك ي حور خطفك مني
اناا حذرتك ااوعى تتجوزي قولتلك اطلقي منه بس انتي مسمعتنيش ودلوقتي هتدفعواا التمن غاالي ااوي
حضنت رااسه بقوة وخووف وهي تقبله على جبينه اشاار صخر لحاارسيه باخذه بعيداا عنهااا
حور بصراخ ” ابعدوااا عنوااا ابعدواا سبني جاااسر
صخر وهو يحملهاا بين يديه وهي تصرخ به
صخر سبني عشاان خااطري اارجوك سبني عايزة اطمن على جوزي ااارجوك
صخر بجموود ” اناا سبتك كتير ي حور فمش هسيبك من بعد اليوم
راااات حور جاسر وهو يفتح عينه بضعف وهو ينااديهاا
جاسر بضعف ” حور حور
حور بصرااخ ” جااسر الحقني ي حبيبي االحقني اارجوك
جاسر وهو يرااهاا تحاول النزول من بين يديه وهو يرفض تركهاا
جاسر بتعب ” اانت واخدها لفين سيب مرااتي حو..
لكنه قد وقع مغمى عليه وهي اختطفت من حياااته اخذت منه سبب سعاادته وفرحة عمره قد اختطفت ببساطة

google-playkhamsatmostaqltradent