رواية قلوب عاشقه الفصل الثاني 2 - بقلم اماني المغربي
رواية قلوب عاشقه الفصل الثاني 2
نور. ...انا مش مصدقة نفسي اني خلاص لبست دبلتك في إيدي
حدثها وهو يلعب في هاتفة...طب كويس
تغيرت ملامح وجهها واصبحت حزينة. ...اي كويس دا
هتف بضيق. ...اومال صمت حين لمح جاسر قادم ليغير طريقة حديثة حيث قام بمسك يدها وهتف بحب. ...ما انا مش هعرف اسيطر علي نفسي لو بصيت فعيونك ثم قام برفع يدها وقبل.ها ليحمر وجهها بالكامل من الخجل ليستغل لؤي هذا الخجل ويقترب اكثر حتي يقب.لها
اسرع جاسر اليهم والشرر ينطلق من عينية ثم قام بتسديد لكمة لوجة. ....اننننت بتعمللل اي ي حيووووو.....ان
نور. ...لوووووووؤي قامت بدفع جاسر.بعن.ف ...انت بتعمل اي انت اتج..ننت
مسك زراعها بغضب. ...انا اتج..ننت فعلا لما سبتكوا لوحدكوا كنت بحسب اني سيبتك مع راجل
ابعدها لؤي من بين يدية. ..انا مسمحلكش انك تغلط اكتر من كدا وبعدين نور دي خطبتي وكلها شهور وهنتجوز
هتف بغيرة....لما تبقي مراتك ابقي اعمل فيها الي انت عاوزة يلا ي نور مد جاسر يدة ليأخذها ليمنعة لؤي ويضغط علي يدة بغ..ل. ... ما انا هعمل وهعمل اكتر مما تتصور عشان كدا ي صاحبي لو عاوز تحافظ علي الصداقة الي بينا ايدك دي مبقتش تلمسها تاني وذي ما انا خدتها من بيت ابوها انا هرجعها
ُهٌنا شعرت نور بسعادة عارمة حينما شعرت بغيرة لؤي الشديدة عليها
مد جاسر يدة الاخري وقام بنزع يد لؤي من يدة وهتف بكر....ة لاول مرة يشعر به اتجاة ....لما تبقا تعمل احترام لابوها وامها الي إتمنوها معاك ابقا اسبها معاك
ليأخذ نور ويغادر ليضحك لؤي بشدة. ...🤣😂🤣🤣 ولسا هتشوف ي صديقي الصدوق🤣🤣🤣🤣🤣
نور بغضب. ..انا مش جارية عندك عشان تعاملني كدا
جاسر بغضب اكبر. ...انتي تخرسي خااااالص مش عاوز اسمع صوتك ومن هنا ورايح مافيش خروج مع الز...فت دا ولو عاوزك يشوفك يجيلك واهلك قاعدين وسطيكوا
نور. ...انت مين اصلا عشان تقرر انا اعمل اي ولا ما اعملش اي انت شكلك نسيت نفسك ونسيت انت مين انت حايلة لق..يط صعبت علي خالتي وخلتك تعيش معاها
نووووووووووووووووور لم تشعر غير بقلم ينزل علي وجهها من خالتها التي قدمت لكي تزورهم اما هو قد تصمر في مكانة والدموع قد تحجرت فعينية ولم يصدق انها تعايرة بشئ ليس له دخل به
ام جاسر. ...انا بجد مش مصدقة انك نور بنت اختي يلا ي جاسر مبقاش لينا مكان في البيت دا
نور بندم..... خالتي انا
ام جاسر. ....ولا كلمة انت من هنا ورايح انا ولا خالتك ولا اعرفك
هتف جاسر بحزن. ....مافيش داعي ي ماما نور ماقلتش حاجة غلط هنا فعلا لق
منعته من ان يكمل حديثة وهتفت بحزن ودموعها تتساقط بغزارة ....اوعي تنطقها ي جاسر انت ابني وهتفضل ابني لحد اخر يوم فعمري انا اه مشلتكش فبطني 9شهور بس انا الي ربيتك من وانت حتة لحمة حمرا انا هي امك ي جاسر والي يقول غير كدا أدب صوابعي العشرة فعنية قالت هذا وهي تنظر الي نور التي تق..طع نفسها من البكاء
حضنها جاسر بقوة بعدما لم يستطع ان يسيطر علي دموعه هو الاخر
استغفر الله العظيم واتوب الية
ام جاسر. ....اخص عليك ي جاسر بقا اهون عليك تسبني وتسافر
قبل يدها. ..ما انتي الي مش راضية تيجي معايا ي ست الكل
ما انت عارف ي جاسر ان مبقاش من العمر كتير وعاوزة لما امو...ت امو...ت واند....فن فمصر
بعد الشر عليكي ي ست الكل
حسب الله ونعم فيكي ي نور ي بنت اختي
جاسر بحزن. ...مااامااوعي اسمعك تاني بتدعي عليها
لسا بتحبها
مبقاش ينبع الكلام في الموضوع دا كلها يومين وهتتجوز
رررررن رررررن ررررن
نبض قلبة بعن.ف عندما راأي إسمها علي الشاشة.
فتح الهاتف لشوقة الكبير لسماع صوتها الذي وحشة كثيرا فهو لم يراها منذ 5 اشهر تقريبا. .....جاسر إلحقني 😭😭😭😭
•تابع الفصل التالي "رواية قلوب عاشقه" اضغط على اسم الرواية