Ads by Google X

رواية صداقه ام حب الفصل الرابع 4 - بقلم منة محرم

الصفحة الرئيسية

 رواية صداقه ام حب الفصل الرابع 4 - بقلم منة محرم



رواية صداقه ام حب الفصل الرابع 4 

part4

صداقه ام حب 🖤

••••••••••••••••••••••

هنا: خد الطفايه اهي وادته طفايه سجاير 


سليم:يابنتي هو انا هطفي سجاير دي حريقهه يا ماما يعني عايز الطفايه التانيه عندك ولا هنولعععع 


هنا: اه الحمرا دي استني ماتقول من الاول طفايه حريق كح كح 


سليم: طيب بسرعه 


بعد شويهm


هنا: اااه الحمدلله ده انت تحط خط احمر علي المطبخ انك متعتبهوش تاني منك لله كنا هنولع 


سليم: الحمد لله عدت علي خير 


هنا: طيب انا نازله الشغل 


سليم: ماشي 


هنا رجعت بصتله ورفعت صبعها وقالتله بتهديد: اياااك ها اياااك ألمحك في المطبخ انا مش عايزه اموت ابوس ايدك كفايه انهارده 


سليم: حاضر والله المطبخ بقه طليقتي من انهارده 


هنا: اياااك تخشه فاهم


سليم وهو بينزل صبعها : فاهم حاضر يلا بقه انزلي خلاص والله مش هخشه تاني 


هنا: باي 


سليم: باي يا 


هنا: هنا 


سليم: باي


هنا لفت ورجعتله تاني 


سليم: مش هخشه تاني خلاص بقه 


هنا مسكت ايده: ايه ده انت محروق 


سليم: عادي هتروح 


هنا: لا دي محروقه اوي تعال اقعد دقيقه هجيب مرهم الحروق الي عندي 


سليم قعد علي الكنبه: طيب ماشي 


بعد شويه


هنا: هات كده وريني هوف هوف 


سليم: هوف عليكي انتي والله ايه هوف هوف لو قولتيها هتخفي الحرق يعني


هنا: والله هسيبك واخد المرهم واسيبك تتوجع كده 


سليم: خلاص خلصيني ادهنيها 


هنا: قولي لو سمحت 


سليم بتريقه: لو سمحت يا هنا 


هنا: ايوه كده وبقت تتدهن ايده وسليم كان سرحان 


بعد شويه


هنا: بس يا سيدي خلصنا متعملش حاجه بيها بقه اتفقنا 


سليم: لا رد


هنا راحت عند ودنه: تووووووووووت


سليم بخضه: ااااااايه 


هنا: يلا هخلع انا بقه سلام 


سليم: هخلع!! والله مجنونه


بعد شويه في الصيدليه


هنا: ايه يا علي عامل ايه 


علي: الحمد لله يا حبيبتي انا ممكن انزل علي اخر الشهر


هنا بفرحه: بجددد


علي: بجد 


هنا: ماشي وحكتله علي الي حصل الصبح


علي: هنا الي حصل ده ميتكررش تاني 


هنا: انا مبعملش حاجه غلط مش انت واثق فيا 


علي: اه يا حبيبتي بس مش اي حد يخش البيت وانا مش موجود 


هنا: هو كان فعلا تعبان واول ما فاق مشي علطول وبعدين هو باين عليه شاب محترم 


علي: طيب ياحبيبتي انا لازم اقفل دلوقتي 


هنا: ماشي يا قلبي باي


هاجر: بيبي بتكلم مين 

بقلمي/menna moharam

علي: كانت هنا 


هاجر: مممم ماشي 


علي: مافيش حمل برضوه 


هاجر: للاسف  


عند سليمm


سليم:اوف قد ايه انا غبي نسيت اسالها هتاخد كام علي الاكل الي هتعمله


بعد شويه في الصيدليه


هنا: ايه يابني الي نزلك من البيت وانت تعبان هتشلني 


سليم: نسيت اقولك هتاخدي كام علي الاكل الي هتعمليه 


هنا: لا طبعا مش هاخد فلوس كفايه انك كنت هتولع فينا انهارده


سليم: خلاص وانا مش هاخد منك اكل 


هنا: اه شكل دماغك ناشفه 


سليم: ايووو وهتاخدي حق الاكل


هنا: طب انا راحه السوبر ماركت ايه رايك تشتري اكلك بنفسك وانا احضرهولك حلو كده 


سليم: تمام اشطا


هنا: هو مش انت ظابط 


سليم: ايوه


هنا: اومال فين بدله الظابط ومش بشوفك بتروح شغلك يعني


سليم: ممم ياستي انا واخد اجازه لاني بجهز شقتي ومش فاضي نهائي للشغل وكمان حكايه البرد الي جالي ده مش هعرف اركز في اي قضيه تجيلي 


هنا: ممممم تمام يا حضره الظابط يلا بينا علي السوبر ماركت انا خلصت شغلي كده كده نازل في وقتك سبحان الله 


سليم: هههههه يلا يا ست هنا 


في السوبر ماركت 


هنا : اوعا انا بحب العب بلعربيه اوي هيههيهيهيهي الله وفضلت تجري بيها 


سليم: يا مجنونه الهيبر كله بيتفرج عليكيm


هنا: ويييييييييي هوبااااا 


سليم فضل يضحك علي حركتها 


بعد شويه 


سليم: هنا


هنا: بتحب الفراخ ولا اللحمه اجيب انهي ليك 


سليم: اي حاجه 


هنا: خلاص هجبلك سمك 


سليم: هههههه


هنا: كنت عايز ايه


سليم: كنت حابب نبقا اصدقاء


هنا: بجد موافقه اوي 


سليم: بجد 


هنا : يلا نتعرف من الاول انا هنا ومدت اديها 


سليم فضل باصص علي اديها 


هنا: ااايه يبني 


سليم وسلم عليها: احم وانا سليم 


هنا: يلا بقه نروح نحاسب علشان نتصدم 

بقلمي/menna moharam

سليم: هههههه يلا 


في العربيه 


هنا: احم. سليم انا جبتلك الشوكلاته دي بما اننا بقينا اصدقاء


سليم وهو بيطلع شوكلاته: احم وانا كمان 


الاتنين بصو لبعض وضحكو 


سليم: يلا كليها m


هنا بتوتر: ها حاضر وانت كلها 


سليم: احم ماشي 


بعد شويه


سليم وهنا عطسو مع بعض 


سليم:مش طبيعي بنعطس مع بعض 


هنا بعطس: ااه انا انا عندي حساسيه من الشوكلاته 


سليم بعطس: وانا وانا كمان 


هنا بعطس: اااه... طب ليه كلتها 


سليم: محبتش احرجك 


هنا: وانا كمان ههههه 


سليم بعطس:يالهويي ياريتني ما كلتها 


هنا: استنا انا معايا دوا للحساسيه خد خد 


سليم: هاتي 


بعد شويه


سليم: حلو الدوا ده 


هنا: ايوه مش بيتشال من شنتطي اصلا 


سليم:وصلنا 


هنا: شكرا علي اليوم الجميل ده 


سليم: احنا صحاب مافيش شكر ما بنا 


هنا: انا كنت بحسبك هتبقا عصبي ورخم وبارد وتنح بس طلعت غير كده 


سليم: لما اقبض عليكي دلوقتي بتهمه سب وقذف


هنا: عااا انا اسفه 


سليم: ههههههه 


هنا: بس والله بحسبك هتبقا عصبي علشان ظابط يعني 


سليم: ليه لا يعني مش شرط انا بحب اعيش حياتي مش كل حاجه عصبيه علشان الناس الي حواليا متخفش مني ويخافو يوجهوني انا بحب الناس تشوفني علي طبيعتي مش علشان ظابط امثل علي نفسي وعلي الناس العصبيه بس انا في شغلي حاجه وفي الحياه الطبييعه حاجه تانيه خالصص


هنا: ممممم فهمت 


سليم: يلا بقه علشان عايز انام 


هنا: يلا 


تاني يوم

يتبع.... 

بقلمي/menna moharam

     •يتبع الفصل التالي "رواية صداقه ام حب " اضغط على اسم الرواية 

google-playkhamsatmostaqltradent