Ads by Google X

رواية الندم الفصل الثامن 8 - بقلم جنى احمد

الصفحة الرئيسية

 رواية الندم الفصل الثامن 8 - بقلم جنى احمد



رواية الندم الفصل الثامن 8 

بالنسبه للناس اللي قالت ازاي حامل بعد سنتين انا مذكرتش هي حامل من مين او ازاي 


روايه الندم البارت التامن


الدكتور/ المدام حامل


اسلام بصدمه/ ايه ازاي


الدكتور/ هي مش متجوزه


مراد بسرعه/ لا هي متجوزه انا جوزها تسمحلنا ندخل


الدكتور/ اكيد اتفضل


مراد دخل عندا والباقي دخلوا مراد مسكها من الخمار وشدها منه/ عملتيها يا زبا*له يا بنت*******


خديجه بصراخ/ سبني اااه سبني


اسلام/ انت بتعمل ايه وسع كده انت ماسكها كده ليه


مراد بغضب / اقولك انا ليه علشان بنت ال****** مش اختك اصلا


اسلام بصدمه/ ايه


خديجه بتوتر/ اسلام متصدقهوش


مراد بغضب/ انا هقولك امبارح عرفت كل حاجه الزبا*له دي كانت متفقه مع هشام انو ينا*م مع مايا وتصور لهم صورتين علشان تخليها شر*يره زي هشام وتطلع هي في دور البريئه وتبين ان هشام نا*م معاها واغتصا*بها بس مفيش حاجه من دول حصلت ده كان تمثيل ومايا اصلا هي اختك الحقيقيه وانا وانت عارفين انا اختك الحقيقيه ماسمهاش خديجه اسمها لارا لما اتخطفت وهي صغيره انت مكنتش تعرف هي فين ودورت عليها ولما لاقيت الزبا*له دي افتكرت انها اختك وسمتها خديجه

ومكنتش بتحب تناديها لارا علشان مش بتحب الاسم ده هي قضت كام يوم مع واحد وحملت منه والحلوه كانت بتلعب عليك ومفهماك انها اختك وعامله فيها البريئه


خديجه بصراخ/ اسلام لا يا اسلام متصدقهوش

اسلام بصدمه/ انت عرفت منين وفين مايا


مراد ببرود/ عرفت منين مش شغلك اما مايا اللي هي لارا عندي في البيت


اسلام بغضب/ نناااااعم بتعمل اي في بيتك


مراد ببرود/ انا اشترتلها بيت


اسلام بحزن عاوز اشوفها


مراد بابتسامه/ خلاص يلا نروح


اسلام بغضب/ بس هعمل حاجه لاول

راح عند خديجه ومسكها من شعرها وفضل يض*رب فيها وخديجه كانت بتصو*ت


مراد مسكه/ خلاص اهدي خلاص انا طلبت البوليس


اسلام بغضب/ والز*فت التاني


مراد بغموض/ لا ده انا هربيه 

بس يلا بينا نروح عند لارا


عند هشام


هشام بصراخ/ انا فين فكوووني انا معملتش حاجه 


الحارس/ اخر*س شويه لما الباشا يجي


هشام/وانا عملت ايه


الحارس/ بينك عملت حاجه كبيره ده متوصي بيك اووي


عند لارا


طق طق طق


لارا/ حاضر حاضر جايه


لارا فتحت الباب


لارا بابتسامه/ اتفضل يمراد


مراد بابتسامه/ جايبلك معايا هديه


لارا باستغراب/ ايه هي 


مراد بعد عن الباب واسلام دخل بسرعه حضن مايا


اسلام بخفوت/ انا اسف يروحي اسف اني مكنتش معاكي طول الفتره دي اسف اني معرفتكيش اسف اني مقدرتش انقذك سامحيني


لارا ببكاء وسعاده/ مسمحاك واللهي مسمحاك وحشتيني اووي


اسلام بسعاده/وانتي كمان يروح عيوني


محمد/ خلاص بما ان كل حاجه اتعرفت يلا نخرج 


سيف/ بابي عاوز اقولك حاجه


محمد/ قول يروحي


سيف ببرائه/ ابله خديجه في السكول كانت بتضرب*ني وتقولي لو قولت لحد هض*ربك اكتر


اسماء بغيظ شديد/ بنت ال***** ال*** 


محمد بصدمه/ اسماء حبيبتي في عيل قدامنا


اسماء بغيظ/ مقدرتش امسك نفسي


لارا نزلت لمستوي سيف/ خلاص يروحي معتش حد هيضر*بك تاني


سيف بطفوله/ انتي جميله اووي هتجوزك ما اكبر


لارا بضحك/ ماشي وانا موافقه

كلهم ضحكوا وقعدوا في جو مرح


عند هشام


مراد دخله وقعد قدتمه 


مراد/ بقا انت تعمل كل ده لا حلو


هشام برجاء / ابوس ليدك سبني امشي


مراد / من عيوني همشيك بس الاول هخليك متنفعش


عند لارا


مراد وصل عندها ولاقاها خلاجه مع اسلام بشنطه هدومها


مراد/ انتي راحه فين


لارا/ هقعد في بيت اسلام


مراد ببرود/ مفيش مرواح


لارا/ ليه


مراد / علشان ******


    •تابع الفصل التالي "رواية الندم" اضغط على اسم الرواية 


google-playkhamsatmostaqltradent