Ads by Google X

رواية صداقه ام حب الفصل التاسع 9 - بقلم منة محرم

الصفحة الرئيسية

 رواية صداقه ام حب الفصل التاسع 9 - بقلم منة محرم



رواية صداقه ام حب الفصل التاسع 9

part 9

صداقه ام حب ❤

•••••••••••••••••••


علي: ت تعالي نرجع وصدقيني هطلقها يا هنا ونعيش سوا 


هنا: مستحيل افكر ارجعلك تاني يا علي انت خونتني واتجوزت عليا لفكره اني مبخلفش مبالك عملت حادثه وحصلي اي حاجه اكيد هتسبني مش كده


علي: وانا مش هسيبك يا هنا 


سليم: انت ايه مبتحسش مش كفايه الي عملته فيهااا


علي بصله وطلع المسدس حطه علي دماغ سليم: عايزين تبقو سوا صح مستحيل مش هخليكو تتهنو ببعض مستحيل وانتي ليا انا بس يا هنا 


هنا بخوف: علي نزل المسدس انت اتجنتت نزله 


علي: لا هو بيحبك علشان كده بيوقع ما بنا 


هنا: نزله يا علي ونتكلم 


علي: لا لااا مش هنزله يا هنا لا مش هسيبك ومستعد اق*تل اي حد هيقف في طريقنا زي ما ق*تلت عمي


هنا بصدمه: ا اااايه 


علي بجنون: ايوه قتل*ته 


فلاش بااااك


علي: ازيك يا عمي 


ابو هنا: الحمدلله كويس يا حبيبي تعال خش


علي: كنت مستني هنا تخرج علشان اعرف اتكلم معاك وافتحك في موضوعي 


ابو هنا: انا سامعك يابني


علي: عمي انا طالب ايد هنا 


ابو هنا بعصبيه: انت بتقول اااايه انت اتجننت 


علي: عمي انا وهي بنحب بعض


ابو هنا: مستحيل اجوزهالك فاااهم حته لو هي بتموت فيك انت ايه ناسي انك مد*من وبتاع بنات ايه عايزيني اجوز بنتي لواحد زيك 


علي: عمي علشان خاطري انسا الي فات صدقني هنا بتحبني 


ابو هنا: ابعد عنها يا علي يااما هروح واحكلها عن كل حاجه وس**** عملتها 


علي بجنون:لا لا ياعمي كده هتكرهني ابوس ايدك لا 


ابو هنا: يبقا تبعد عنها 


علي وحاول يخنقه: اسف ياعمي 


ابو هنا: مممممم مممممم ابعدد 


بعد شويه


علي وهو باصص عليه: انا اسف يا عمي بس انا بحب هنا ومستعد اعمل اي حاجه علشانها 


باااااك


هنا مسكته من رقبته: انت بتقول اااايه انت واعيييي 


علي: هنا تعالي نمشي يلا يا حبيبتي تعالي نرجع شقتنا 


هنا بصدمه: ا انت الي الي قتل*ت ب بابا مكملتش كلامها كانت فقدت وعيها


سليم: هنا لا فوقي


علي وهو مثبت عليه المسدس: ابعددد عنها بقولك ابعددد 


سليم: حاضر حاضر 


علي: هنا حبيبتي فوقي 


هنا: اااه ابعد عني 


علي لمس خدها: قومي يا هنايا


هنا: ابعد ايدك دي عني


سليم وضربه في جمبه وخد المس*دس منه 


حسين: سلم نفسك يا علي المكان كله محاصر 


علي بضحك جنوني: لا لاا مش هسيبهم يتهنو مع بعض وطلع مس*دس تاني وضرب سليم في كتفه 


هنا وهي بتحط راسه علي رجليها: لا يا سليم علشان خاطري فوق خليك معايا يا سليم علشان خاطري قوم بس يلا هترجع بيتك وشغلك يا بطل m


سليم بوجع: ان انا ب 


هنا: شششش متتكلمش ولا تقول اي حاجه انت كويس ومسحت دموعه


سليم بوجع ومسك اديها جامد واغمي عليه 


هنا: لا لا متغمضش عينك لاا لااا 


حسين:سليم سليم وشاله وداه العربيه وهنا كانت بتعيط وماسكه في ايده زي الاطفال


في المستشفي 


هنا: ها يا دكتور سليم فاق 


حسين: طمنا عليه يا دكتور 


الدكتور: الحمد لله يا جماعه قدرنا نطلع الرصاصه واحمدو ربنا انها مجتش نحيه قلبه هو هيتنقل اوضه عاديه وبعدين تقدرو تخشوله


هنا: انا السبب في الي حصل ده كله انا السبب وعلي السبب في كل ده انا لازم امشي من هنا 


بعد شويه


حسين: حمدلله علي سلامتك يا بطل 


سليم بتعب: الله ي يسلمك 


حسين: احسن دلوقتي 


سليم: ايوه هي هي فين هنا 


حسين:اطمنت انك كويس وروحت 


سليم في باله: مجنونه اكيد دلوقتي بتلوم نفسها 


حسين: انت رايح فين 


سليم: هروح شقتي 


حسين: لا يابني انت لسه تعبان هتقوم ازاي 


سليم: لا لا انا كويس متنساش اني ظابط ومتعود علي الحاجات دي 


حسين: لا ياسليم مش هتمشي انت تعبان لسه 


عند هنا 


هنا وهي ماسكه صوره علي: انت انسان كداب يا علي طلعت اوس*خ حد شوفته في حياتي معقول معقول كنت بحبك وانت بلقرف ده ازاي ازااااااااي وحدفتها علي الارض 


هنا ومسكت ازاز الصوره فضلت تع*ور في نفسها: دي علشان كل كلمه بحبك قولتها اااه وو دي علي كل كلمه وحشتني انا مش مصدقه يا علي انت تق*تل بابا وانت اكتر واحد عارف اني بحبه يا علي ان انا مكملتش كلامها كان الباب بيخبط 


سليم: هنا افتحي الباب انا عارف انك جوا افتحي ياا مجنونه انتي مش السبب في حاجه افتحي ونتكلم 


هنا كانت سمعاه ودموعها علي خدها بس مكنتش قادره تقوم 


سليم: هنا لو مفتحتيش هكسر الباب وانا تعبان بقه يجرالي حاجه 


هنا بصوت واطي وهي بتفقد وعيها: س سليم 


سليم: هنا هعد لحد تلاته وهكسر الباب 


واحد اتنين تلاته 


سليم كسر الباب ولقاها مرميه علي الارض واديها مليانه دم 


سليم بخوف: انت انتي عملتي اااايه يا مجنونه ليه لييييه تعملي كده ليه تسبيني لييه انا مصدقت لقيتك واتصل بحسين يجي ويجيب الاسعاف 


تاني يوم 


هنا: اااه انا فين 


سليم كان نايم علي اديها بتعب 


هنا فضلت بصاله لحد ما فاق 


سليم: انتي فوقتي امتي انتي كويسه 


هنا: ايوه 


سليم: هنا انتي ليه عملتي كده ليه انتح*رتي انتي عارفه انا كنت هعيش ازاااي 


هنا: سليم هو انت بتحبني بجد


سليم: لا رد m


هنا: سلييم 


سليم: ايوه يا هنا بحبك اوي بحبك من ساعت ما شوفتك 


هنا بدموع: سليم بس انا بحبك بس حب صداقه


سليم: باين عكس كده يا هنا انتي بتكدبي علي نفسك 


هنا: لا يا سليم صدقني انا بحبك ك صديق 


سليم: تمام يا هنا عن اذنك 


هنا مسكت ايده: سليم انت رايح فين 


سليم: هقول للدكتوره انك فوقتي 


هنا: تمام 


بعد شويه


الدكتوره: انتي محتاجه راحه لان ضغطك واطي ولازم تاكلي كويس اوي وكمان تغيري علي الجرح بكره الصبح زي دلوقتي 


هنا: تمام يا دكتوره هخرج امتي 


االدكتوره: هكتبلك علي خروج 


سليم: تمام 


في البيت 


هنا: سليم ممكن تبقا ليا صديق واخ بس وتشيل فكره الحب دي 


سليم: انا خسرتك ك حبيبه مش هخسرك كا صديقه يا هنا وانسي اي حاجه انا قولتها 


هنا ببتسامه: شكرا 


سليم: حسين قالي ان علي مش عايز يمضي علي ورقه طلاقك 


هنا بدموع: اايه لا علشان خاطري يا سليم انا عايزه اخلص منه المجرم ده الي ق*تل بابا يا سليم عارف يعني ايه ق*تل بابا 


سليم: خلاص اهدي انا هخليه يمضي برضاه او غصب عنه 


هنا: شكرا


سليم: مممم هقولهالك تاني مافيش بين الاخوات شكر


هنا ببتسامه: اه طبعا 


سليم: عن ازنك 


هنا انا ليه اضيقت من الكلمه دي مش انا الي عايزه كده انا اكيد مش بحبه لا اكيد لا وانا مش هسمح اصلا لصديقي الي بحبه يتجوز واحده مطلقه وابن عمها الي كان جوزها مسجون شيلي الافكار الهبله دي يا هنا من دماغك انتي مش بتحبيه لا هو صديق مفضل بلنسبالي بسسس 


عند سليم 


سليم: هات علي علي مكتبي 


حسين: انت ايه نزلك 


سليم: انا كويس هاتلي علي بقه


حسين: حاضر 


بعد شويه


علي: ايه يا حضره الظابط شكل حالتك اتحسنت 


سليم: مممم اتحسنت اوي وضربه بلقلم 


علي وهو بيحسس مكان الضربه: مممم انت عايزني بقه علشان تضربني مش كده وتاخد حقك خده يلا اضربني


سليم: تعال يا روح امك امضي 


علي: اااه قول كده بقه عايزني اسبهالك مش كده ده علي جثتي 


سليم ضربه تاني: امضي 


علي: مش همضي 


سليم ضربه تاني: هتمضي بلذوق ولا امضيك بلعافيه 


علي: تؤ مش همضي 


سليم بعصبيه ونزل عليه ضرب 


علي بتعب: سبني الحقونيي سبني 


حسين دخل علي الصوت ولقا سليم بيضرب في علي 


حسين: سيبه يا سليم سيبه انت بتهبب ايه سيبه 


سليم: خليه يمضي الاول m


علي: حاضر همضي همضي 


سليم وبعد عنه: يلا امضي 

بقلمي/menna moharam

بعد شويه كان علي طلق هنا


حسين: اللوا عايزك يا سليم 


سليم: حاضر 


بعد شويه


سليم: تمام يا فندم 


ماجد: حمدلله علي سلامتك يا بطل 


سليم: الله يسلمك يا فندم 


ماجد: نزلت ليه الشغل وانت في الحاله دي


سليم: شكل بس يا فندم لاكن انا بخير 


ماجد: لا روح شقتك انا كتبتلك اجازه اسبوع 


سليم: تمام يا فندم مافيش جديد عن مازن 


ماجد: لا بس العمليه هتم انهارده ربنا معاه 


سليم: يارب عن ازنك 


بعد شويه كان سليم بيحاول يفتح باب الشقه بس المفتاح بيقع منه 

بقلمي/menna moharam

سليم: يووه بقه 


هنا: سليم انت كويس 


سليم: ايوه بس مش عارف افتح الباب لاني متصاب في ايدي اليمين وانا مش بعرف اتعامل بشمال 


هنا: خلاص اوعا افتحهولك


سليم: ماشي 


هنا: انت راجع بدري ليه انهارده يعني


سليم: اللوا ادوني اجازه علشان حالتي دي 


هنا: ممم طيب ماشي عن اذنك 


سليم: هنا 


هنا بصتله: ايوه 


سليم طلع من جيبه ورقه الطلاق 


هنا اول ما شافتها عيطت جامد 


سليم: هنا اهدي بس اهدي بتعيطي ليه 


هنا حضنته بدون وعي: مش عارفه اكرهه مش عارفه انا كنت بحبه اويي بس هو هو الي موت بابا يا سليم حرمني منه يا سليم حرم بنت من ابوها 


سليم اضايق اوي انها لسه بتحبه بس حاول يهديها 


سليم: خلاص اهدي معلش


هنا طلعت من حضنه: احم انا اسفه 


سليم: ولا يهمك 


وبعد مرور الايام كان سليم بيحاول يركز في شغله وميفكرش فيها وهي كانت طول الوقت زعلانه ومبتنزلش شغلها وبقت مهمله في نفسها وفي حياتها 


هنا: س سليم 


سليم: ايوه يا هنا 


هنا: سمعت خطوات رجلك وانت طالع قولت الحقك واتكلم معاك 


سليم: وانا سامعك 


     •يتبع الفصل التالي "رواية صداقه ام حب " اضغط على اسم الرواية 

google-playkhamsatmostaqltradent