رواية مجنونة الفهد كاملة بقلم الملكة المتوجه عبر مدونة دليل الروايات
رواية مجنونة الفهد الفصل العاشر 10
عند فهد وملاك
فتح فهد الباب فوجد مايا
فهد: مايا
مايا بإحراج : فهد كنت عايز
قطعها صوت ملاك وكانت ترتدي قميص نوم احمر نارى يصل لمنتصف فخذها يجعلها اسطوره في الجمال والأنوثة أنصدم فهد ومايا منها
ملاك بدلع: معلش ي مايا ي حبيبتي مش فاضيين زي ما انتي شايفه وبعدين دي اوضه اتنين متجوزين ومينفعش تخبطي في وقت زي ده خاصه انها ليله الدخله عن اذنك بقي
وأغلقت الباب في وجه مايا
ملاك بفرحه أنها اغظت مايا: يس يس يس احسن أحسن
فهد بذهول: انتي جبتي الكلام ده منين
ملاك بخجل: شوفته في مسلسل هندي امبارح البطله عملت كده في بنت عم البطل الحربايه
فهد بخبث: طب والبطل عمل ايه في البطله بعديها
ملاك ببراءة: معرفش أنا نمت بعديها ومش عايزة اتفرج عليه
فهد بخبث وهو يقترب: أنا هقولك البطل عمل ايه واقترب فهد منها واصبحت ملاك زوجه فهد الشافعي قولا وفعلا
عند معاذ ومريم
خرجت مريم من الحمام وكانت ترتدى بجامه ستان سوداء ولكن كانت تجعلها جميله جدا
معاذ: ماشاءالله متجوز قمر
مريم بخجل: شكرا وانت كمان قمور اووي
معاذ بضحك: هو أنتي بتعكسي ابن اختك
ابتسمت مريم بإحراج ثم جلست مريم علي حرف السرير وقالت : أنا هنام هنا
معاذ: ماشي
نامت مريم ونام بجوارها وكان يقترب منها شئ فسيئا حتي اصبحت في حضنه
مريم بخجل وهمس: معاذ
معاذ بهمس: عيونه
مريم بخجل: مينفعش كده
معاذ بهمس: أنتي واثقه فيا
مريم بهمس: اكيد لو مش واثقه فيك مكنتش هوافق اتجوزك
معاذ بهمس: وأنا عمرى ما هاذيكي بس سيبلي نفسك خالص
واقترب معاذ من مريم واصبحت زوجه معاذ العشري قولا وفعلاً
عند مايا
مايا وهي تتحدث في الهاتف: بقي الحيوانه تقولي ماحنش فاضيين ومتخبطيش في وقت زي ده تاني
عاصي: ولا تزعلي نفسك ي ميمو وبعدين فهد هيتسلي يومين ويطلق
مايا: ولو مطلقش ي عاصي
عاصي بشر: نخليه يطلق مينفعش يموت ويبقي ليه وريث غيرك ي حبيبتي
مايا: و هنخليه يطلق ازاى
عاصي: هفكر واقولك بس حتي لو ملقيتش طريقه هنقتلها
مايا بدلع: احبك وانت مشغل دماغك
عاصي بشهوه: وانا بحبك علطول بقولك ايه متيجي تباتي معايا انهارده علشان واحشاني اووي
مايا: معلش ي حبيبي خليها بكره علشان مش هعرف اطلع من القصر
عاصي: ماشي بس هتتعقبي مش هتشوفي الشارع اسبوع
مايا بضحك خليعه: وانا موافقه
اتي الصباح علي الجميع منهم السعيد ومنهم من يحمل نوايا خبيثه
عند فهد وملاك
استيقظ فهد ووجد ملاك نائمه على صدره العاري اخذ يتأملها وهي نائمه فكانت مثل الملائكه
فهد لنفسه: يااااه ي ملاكي أخيراً حلمي اتحقق وصحيت وانت اول حد اشوفه حلمت بالمنظر ده كتير والحمدلله حلمي اتحقق اتمنيت اصحي القيكي في حضني ودلوقتي نايمه فحضني وانتي ملكي ومراتي وحبيبتي
تململت ملاك حيث أنها بدأت تستفيق
ملاك وهي مازالت نائمه وتتحدث: يااه ي ملاك لو الناس تسيبك نايمه بس مين هيسيبك توتا ولا مريم لا وايه دلوقتي بقيت متجوزه وانا اصلا عيله اقصي احلامي أروح اقعد يومين في دهب ويومين اسوان ومش عايزه حاجه من الدنيا لكن حياه الكبار العقلاء اللي اتحشرت فيها دي مش هعرف اعيش فيها والله أنا عيله والله رجعوني حضانه تاني
كان فهد يسمع ما تقوله ملاك وكان يضحك على ما تقوله استغل فهد الفرصه وقال: ملاك انتي بتحبي فهد
ملاك بدون وعي: بحبه ايه ده انا بعشقه بموت فيه تمشي برده يخربيته وهو حلو بطريقة تفتح نفسك على الدنيا بس لو البت الميعه اللي اسمها مايا دي بصتله مش قربت منه هقتلها واقتله واقتل نفسي علشان مش هقدر اعيش من غيره
فهد وهو يضحك: أنا لازم اصحيها بدل متقتلني بجد
ملاك ي ملاك
ملاك بنوم: امم
فهد بخبث: أنا عارف اصحيكي ازاى
قام فهد بالتهام شفتيها يقبلها برقه ف فتحت ملاك عينيها وجدت فهد يعتليها و يقبلها فدفعته
ملاك……. …..
عند معاذ ومريم
استيقظ معاذ فوجد مريم تخرج من الحمام
معاذ بسعاده: صباحيه مباركه ي حرمي المصون
مريم بخجل: يباركلي فيك
ثم………
- يتبع الفصل التالي اضغط على ( رواية مجنونة الفهد ) اسم الرواية