Ads by Google X

رواية مجنونة قلبي الفصل السابع عشر 17 - بقلم دودو

الصفحة الرئيسية

 رواية مجنونة قلبي (كاملة جميع الفصول) حصريا عبر دليل الروايات بقلم دودو 

رواية مجنونة قلبي الفصل السابع عشر 17



✨🦋تاني يوم الصبح صحيت تغريد علي صوت تلفونها ردت من غير متشوف مين 
تغريد: عميلنا العزيز نود اخبارك اننا نواجه مشكلة في الشبكة برجاء المحاولة غدا وشكرا لسه هتقفل الخط سمعت صوت عماد 
عماد: طب استني متقفليش 
تغريد: عايز اي انا زعلانه منك 
عماد: اهون عليكي تزعلي مني 
تغريد: مش هرد عليك بس وانا زعلانه منك 
عماد: خساره كنت عاملك مفاجأة بلاها بقا طالما زعلانه 
تغريد: مفاجأة ليا انا 
عماد: خلاص بقا مش زعلانه 
تغريد: بهزر مبتهزرش يا رمضان انا اقدر ازعل منك بردو 
عماد: انتي زعلانه خلاص 
تغريد: لا لا مش زعلانه اي هيا المفاجأة ونبي عشان خاطري انا حبيبتك يالا قول 
عماد: عشان اصريتي بس هقولك افتحي الشباك 
تغريد: شباك اي 
عماد: شباك اوضتك يا تغريد مالك كده 
تغريد: اهااا ثواني طيب قامت تغريد فتحت الشباك لقيت بلونات علي شكل قلوب حمرا طايره في السماء وبصت تحت لقت عماد واقف وماسك بوكيه ورد وبوكس كبير محطوط علي الارض 
تغريد: انت هنا بجد انا مش مصدقه نفسي اكيد بحلم صح 
عماد: لا مش بتحلمي انا هنا بجد 
تغريد: بس ازاي 
عماد: عشانك اعمل ايه حاجه وحشتيني يا عمري 
تغريد: وانت اكتر يا نور عيني 
عماد: مش هتنزلي تاخدي هديتك 
تغريد: هنزل اهو ثواني 
عماد: هتنزلي كده بهدومك دي 
تغريد: كانت ناسيه انها لابسه بجامه بنص وبنطلون لحد بعد الركبه 😳اي هو انا طلعت كده بص بعيد 
عماد: اهو غيري وانزلي طيب 
تغريد: خلاص ماشي دخلت وقفلت الشباك وبتكلم نفسها غبيه هحط عيني في عينوا ازاي دلوقتي غبيه 

غيرت تغريد هدومها ونزلت كان عماد قاعد مع مامتها في اوضة الصالون وبيتكلموا مع بعض 
تغريد: السلام عليكم 
عماد: وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته 
زينب: مش هتسلمي علي عماد يا بنتي ده جاي علي شانك 
تغريد: اكيد يا ماما ازيك يا عماد عامل ايه 
زينب: تشرب اي ي بني 
عماد: مفيش داعي يا مرات عمي 
زينب: ميصحش انت اول مره تيجي عندنا لازم تشرب حاجه 
عماد: طب أعملي واحد قهوة 
زينب: احلي فنجان قهوة مشيت زينب تعمل القهوة 
عماد: وحشتنى 
تغريد : باصه في الارض ومش بترد عليه 
عماد: مكسوفه ليه علي فكره انا مشوفتش حاجه بس شكلك كان باين انك لسه صاحيه من النوم عشان كده قولتلك هتنزلي بهدومك مكنتش عامل انك هتتكسفي كده 
تغريد: بجد 
عماد: وحياتك عندي مش هتشوفي جبتلك اي 
تغريد: اه عايزه اشوف 
عماد: امسكي البوكس ده ليكي والورد ده كمان جبتلك الشكولاته اللي بتحبيها 
تغريد: ربنا يخليكي ليا 
عماد: ويخليكي ليا 
زينب: انا جيت وسعي بقا يا تغريد خليه يدوق القهوة بتاعت مامتك حلوه ازاي 
عماد: تسلم ايدك يا مرات عمي 
عده وقت وهما بيتكلموا وعماد قام وقال طب استاذن انا بقا وابقي سلميلي على عمي ومالك 
زينب: هتروح فين خليك قاعد معانا هنا 
عماد: لا يا مرات عمي انا هقعد في الشقة بتاعتي اللي هنا وهروح اشوف الشغل دلوقتي 
زينب: خد بالك من نفسك وابقي تعالي نشوفك 
عماد: ان شاءلله 
زينب: وصليه لحد الباب يا تغريد 
تغريد: حاضر يا ماما 
مشيت تغريد مع عماد لحد ما وصل العربية 
عماد: عايزه حاجه
تغريد: عايزه سلامتك خد بالك من نفسك 
عماد: حاضر وانت كمان ابقي كلميني 
تغريد: ماشي 
عماد: يالا يا بنوتي انا همشي 
تغريد: مع السلامه وابقي طمني اول متوصل باي 
عماد: باي 
عده أسبوعين وعماد لسه في القاهرة بيعد من وقت للتاني علي بيت تغريد عشان يشوفها ويطمن عليها وفي مره كان هناك وكان قاعد هو وعموا ومالك بيتكلموا 
عماد: عايز اخد رايك في حاجه يا عمي 
محمد: اتفضل يا بني 
عماد•••••••••

    •تابع الفصل التالي "رواية مجنونة قلبي" اضغط على اسم الرواية 
google-playkhamsatmostaqltradent