Ads by Google X

رواية خادمة الوحش الجزء (2) الفصل السادس 6 - بقلم سارة محمد

الصفحة الرئيسية

  رواية خادمة الوحش كاملة بقلم سارة محمد عبر مدونة دليل الروايات 


 رواية خادمة الوحش الجزء (2) الفصل السادس 6

بلاك بسعاده تفضلي اميرتي هذه غرفتك
نظرت ليلي للغرفه باستغراب
لاحظ بلاك ذلك
بلاك بابتسامه تشبه غرفتك في القصر كثيرا صحيح
اعرف كم تحبين تلك الغرفه لذلك حرصت إن اجعل هذه الغرفه تشبهها تماما أاعجبتك ؟
زينه اوامت له
بلاك بسعاده ساريكي شيئا ما تعالي
اخذ زينه من يدها ووقفوا امام حائط
مغطي بقطعه من القماش
بلاك مستعده ثم قام بازاله القماش ظهرت صوره كبيره لزينه قائلا جميله صحيح
اوامت زينه
بلاك بابتسامه وهو يحيط وجه زينه لن تندمي علي هذه الفرصه ساثبت لكي كم احبك اااااه يا الهي انت متعبه اكيد ساترك الان ترتاحين ثم قبل راسها وخرج

زينه ببكاء يارب ساعدني
في الاسفل
بلاك بسعاده موجها كلامه للخدم اريد منكم إن تقوموا بتجهيز كل الاكلات التي تحبها زينه مفهوم
اوام له الجميع باستغراب فهل هذا بلاك الذي يهابه كبار رجال المافيا في العالم يفعل كل هذا لاجل فتاه
بلاك لما تقفون هكذا الي العمل هيااا
لحظات ووجد هاتفه يرن
بلاك بسعاده مرحبا عدي اين انت يا صديقي اريد ان اخبرك شيئا ما عليك ان تاتي الان
عدي بضحك استني استني في ايه يا عم ايه اللي حصل شكلك مبسوط
بلاك جدا جدا لقد وافقت ان تعطيني فرصه لقد وافقت عدي انا سعيد للغايه عدي اريد ان اراك الان اريد ان احتفل معك عدي عدي لما لا ترد عدي
عدي هاااا معاك معاك طيب نص ساعه واكون عندك
بلاك بابتسامه في انتظارك صديقي
ثم اقفل الخط
قائلا انا سعييييد جدا زينه ملك لبلاك زينه ملك لبلاك
عند زينه
بعد ان قامت زينه بالاستحمام وبدات ثيابها جلست تفكر في بلاك وكيف ستتصرف معه قائله يا تري هخرج من هنا ازاي
ثم اخذت تنظر حولها قائله الاوضه دي فعلا شبه اوضتي في القصر جدا يا تري يا بابا انت وماما عاملين ايه وحشتوني اوي
فلااااااش باك
في المطبخ
زينه كل دا يا ماما انا جعانه اوي
فاطمه دا بدل ما تيجي تساعديني مش عارفه هتتجوزي ازاي وانتي حتي كوبايه الشاي مش بتعرفي تعمليها
زينه بدون وعي وهي تاكل فارس مش بيحب الشاي بيحب القهوه
فاطمه باستغراب بتقولي ايه
زينه وقد استوعبت ما قالت هااااالا ابدا يا بطه بقولك جعانه خلصي بقي
فاطمه طيب جهزي السلطه
زينه حاضر
دخل ادهم الي المطبخ ولم يلاحظ وجود زينه
حضن فاطمه من الخلف قائلا وحشتيني يا بطه
فاطمه بخضه كده يا ادهم خضتني
ادهم سلامتك يا قلب ادهم بقولك ايه ما تيجي ناخد اجازه من الشغل والبيت ونسافر انا وانتي
لسه فاطمه هترد
ولكن قاطعتها زينه قائله لوحدكم يعني ايه خدوني معاكم
ادهم بخضه انت هنا من امته يا اخ
زينه وهي تلعب له حاجبيها قائله بخبث من وقت وحشتيني يا بطه مش كبرت علي الكلام دا يا حج
ادهم وهو يضع يده علي صدره قائلا بصدمه نننننعم مين دا اللي كبر يا بت تعالي هنا والله ما هسيبك قال حج قال
زينه صل على النبي يا ابو زينه مش كده وطلعت تجري وادهم خلفها وفاطمه تضحك عليهم
بااااااك
زينه بضحك وحشتني اوي يا ابو زينه
فجاه الباب يدق
زينه مين
الخادمه السيد بلاك ينتظرك في الاسفل
زينه اوووف حسنا اتيه
نزلت زينه الي الاسفل
وجدت بلاك ينتظر علي طاوله الغداء
بلاك بابتسامه تفضلي ملاكي
جلست زينه بجانب بلاك
بلاك بابتسامه لقد امرتهم إن يجهزوا لكي جميع الاكلات التي تحبيها تفضلي
اوامت له
ثم بداوا في تناول الغداء
بلاك هل اعجبني الطعام
زينه ايوا حلو شكرا
بلاك مارايكي ان نذهب لمكان ما
زينه فين
بلاك مكان اردت ان اذهب إليه معاك منذ ان رايتك
زينه تمام
واثناء حديثهم
دخل عدي قائلا مساء الفل
بلاك بضحك اهلا عدي لما تاخرت
عدي وهو ينظر لزينه كان في حاجه كده خلصتها وجيت
ثم همس لبلاك وهو ينظر لزينه هي دي
اوام له بلاك
عدي وهو يمد يده لزينه انا عدي صاحب البيه دا
زينه اهلا
ثم جلس امام زينه وبدا في تناول الغداء قائلا موجه كلامه لبلاك عندنا كلام كتير يا بوس بس بعد الغدا اول مره تعملوا اكل عدل
بلاك حسنا عدي
عند فارس
فارس عم محمد اعملي فنجان قهوه
العسكري محمد امرك يا باشا
ثم خرج واغلق الباب خلفه
فارس بغضب هاااااا يا رجب مش ناوي تقولي مين اللي وراك
المدعو رجب بخوف انا معرفش انت بتتكلم عن ايه يا باشا
فارس بغضب انت هتستعبط يلاااااا انطق
دخل رافت قائلا بغضب وهو يبعد فارس عن رجب بصعوبه انت بتعمل يا فارس سيبه سيبه بصعوبه ابعد فارس عن رجب
رافت بصراخ عم محمد
العسكري محمد تحت امرك يا باشا
رافت خد الواد دا رجعه الحجز
نفذ العسكري الامر
بعد خروج عم محمد ورجب
رافت بغضب ايه اللي انت بتعمله دا
فارس سيبني في حالي يا رافت انا مش ناقص
رافت انا يأست منك خلاص انا هكلم عم رعد

google-playkhamsatmostaqltradent