رواية احببت قاصرا كاملة بقلم شيماء الديب عبر مدونة دليل الروايات
رواية احببت قاصرا الفصل الرابع و الاربعون 44
ملك بدموع وزعل طفولي //ونبي ياجدو بلاش
خالد // بلاش ايه بس مالك بتعيطي ليه
ملك بصوت واطي // لو اتجوزت الراجل ده هيقتلني انا عارفاه 😭
خالد بضحك // ههههههههه كل المناحه اللي عملاها دي عشان خايفه من سيف
ملك // اه ياجدو اصل انت متعرفش لما بنكون لوحدنا بيبصلي ازاي
سيف دخل فجأه وبعصبيه// ومين اللي بيبصلك ياست ملك ان شاءالله
ملك // الحقني ياجدوووووووو
خالد // واد ياسيف مالك ومالها بتخوفها منك ليه
سيف وهو بيبصلها وبيغمز // دا اناهنفخك بس يتقفل علينا باب واحد اصبري عليا
ملك // اهو ياجدو شوفت بيعملي ازاي بعنيه
خالد // والله ياسيف لو مالميت نفسك وتبطل تخوف بنت عمك لالغي الجوازه دي خالص
سيف // لا لا ياجدي دا انا ماصدقت وراح علي ملك وملك بخوف فضلت ترجع لورا لحد ماوصلت للحيطه
سيف سند ايده علي الحيطه وبصلها // اما بالنسبه للقمر دي هطول بالي عليها اوووي لحد ماانول الرضا 😉
ملك هربت منه وطلعت تجري علي شقتهم
خالد بضحكه رجوليه وبيضربها بالعكاز// هو انت ياواد مش هتبطل شقاوتك دي
سيف // انا تربيتك ياكبير السيوفيه 😉😂
خالد // طب ياسيدي قولي عملت كل اللي طلبته منك
سيف //كله تحت السيطره بس عندي سؤال كده
خالد // عارف سؤالك ياسيف انا مجهز كل حاجه ويوم فرحك هتتفاجئ
سيف // ربنا يخليك لينا ياجدي
اسعد // السلام عليكم ازيك ياحاج
خالد // وعليكم السلام يابني عملت ايه يااسعد طمني
اسعد // والله ياحاج ابوها كان رافض ان يكون فرح كمان وطلب تكون خطوبه بس بس بعد وقت قدرت اقنعه ووافق
احمد // بس كده ياحاج الموضوع هيبقي صعب يتلم في يومين
اسعد // فعلا ياحاج كنا صبرنا شويه وجهزنا لكل واحد شقته
خالد // متقلقوش ياولاد كل حاجه جاهزه
احمد بااندهاش // طب امتي وازاي
خالد // ابوك كبر يااحمد بس لسه دماغه كبيره وشغاله
احمد // لا العفو ياحاج مش القصد والله حضرتك علي راسنا كلنا بس انا مندهش بس مش اكتر
خالد // ولا يهمك يابني بس اتطمنو
عدت الايام وكل واحد بيعمل المطلوب منه وبيجهزو للفرح
وفي صباح اليوم اللي قبل الفرح
مني // ملك اصحي يلا ياحبيبتي مفيش وقت
ملك // ونبي ياماما سبيني انام بقي
سمر // يلا ياملك عشان نلحق نجهز عشان اصحابنا جايين انهارده وهنحتفصل ونهيص بقي
ملك بصوت نايم // احتفلو انتو وسبوني انام
سمر شالت البطانيه من عليها // يلا قومي بقي بلاش بواخه عاوزه افرجكك علي الفستان اللي جبهولي علي عشان احضر بيه الليله
ملك // اووووف اديني قومت
مني // مالك ياملك مش فرحانه ليه زي البنات
ملك // اهو فرحانه اهو اقوم ارقص ياماما
مني بصتلها بزعل ومشيت
سمر // مالك ياملك دي اول مره تتكلمي مع طنط مني كده
ملك بزعل // عاوزه اعيط ياسمر
سمر حضنتها // مفيش مكان للعياط انهارده من زمان والفرح مدخلش بيتنا قومي يلا ياملوكه ادخلي الحمام وصالحي مامتك وتعالي ننزل عندنا تحت
قامت ملك دخلت المطبخ لقيت امها بتعيط راحت حضنتها من ضهرها //سامحيني ياماما مكنش قصدي ازعلك والله بس مش عارفه انا مالي كده حاسه اني مخنوقه ونفسي اعيط
لفت مني لها واخدتها في حضنها //مش متخيله ان فاضلك يومين ومش هلاقيكي جمبي ياملك مش متخليه حياتي من غيرك
ملك ببكاء // انا مش عاوزه اتجوز ياماما ونبي خليني معاكي علي طول مش هعرف اعيش بعيد عنك
مني بتمسح دموعها // لا ياروحي انا هبقي متطمنه عليكي وانتي مع سيف سيف بيحبك ياملك ومش هيحسسك انك بعيد عني ابدا وانا هجيلك
ملك بخوف // ايه دا هو انا مش هعيش في البيت ده ياماما
مني // اكيد لا ياحبيبتي بس معرفش جدك بيفكر في ايه
سمر // ما تخلصي بقي ياملك وشدتها من ايديها واخدتها ونزلت
سيف طالع علي السلم شافها وهي بتمسح دموعها بس ملحقش يكلمها سمر اخدتها ودخلت اوضتها وسيف بيراقبها من بعيد عاوز يعرف مين مزعلها
سمر بفرحه // اتفرجي ياملك علي الفستان وقولي رايك علي جبهولي انهارده وقالي لازم البسه واحضر بيه في الحنه بالليل
ملك شافت الفستان عجبها اوي وفي نفس الوقت زعلت ان سيف مش مهتم بيها زي علي مامهتم بسمر بس حاولت تبقي طبيعيه // جميل اوي ياسمر مبروك عليكي
((سيف شاف وسمع الكلام اللي دار بينهم وطلع تليفونه وعمل اتصال سيف بيكلم نفسه // هفضل كول عمري احاول اسعدك ياملك لاخر نفس في عمري ))
سمر // ياحبيبتي الله يبارك فيكي اعملي حسابك بقي هنجهزو قبل المغرب عشان علي قال هيشغلنا الدي جي المغرب وصحاباتنا هيجو ونحتفل ونفرح بقي ياملوكه
ملك // اه اه اكيد هطلع انا بقي واشوفك بالليل
سيف وقف قدامها وهي طالعه علي السلم // مالك ياملك
ملك // مفيش
سيف // مش هسال تاني مالك انطقي
ملك بخوف وبعيون دامعه // انا انا مش عاوزه اتجوزك
سيف بعصبيه // انتي مفكره الموضوع بمزاجك ولا ايه
ملك ببكاء // ارحمني بقي وابعد عني انت عاوز مني ايه
سيف // يوووووه انا قرفت من طريقتك دي انا هبعد ياملك واوعدك مش هتشوفي وشي تاني
نزل سيف بسرعه علي السلم وقابله يوسف // مالك ياسيف
سيف // اوعي من سكتي يايوسف يادلوقتي ونزل اخد عربيته ومشي بسرعه
يوسف من خوفه عليه طلع وراه بعربيته لحد مالقاه وقف بعربيته نزل وراح عليه لقاه بيشرب مخدرات وسجاير كتير
يوسف // اي ياعم سيف مش دي حب عمرك ?? مش هتستحق التضحيه اكتر من كده ???
سيف // مش هضحي ولا هتنازل عن كرامتي اكتر من كده وطظ في الحب اللي هيخليني اخسر كرامتي يايوسف
يوسف // كرامة ايه وزفت ايه ??? احنا فرحنا بكره انت عبيط يابني
سيف // فرحكو انتو يايوسف انا مش مكتوب عليا الفرح ابدا
ملك قاعده بتعيط في اوضتها وفجاه سمعت جرس الباب بيرن راحت وفتحت لقت شاب غريب
الشاب // الانسه ملك أحمد السيوفي ??😳😳
- يتبع الفصل التالي اضغط على ( رواية احببت قاصرا ) اسم الرواية