Ads by Google X

رواية مجنونة قلبي الفصل السادس 6 - بقلم دودو

الصفحة الرئيسية

 رواية مجنونة قلبي (كاملة جميع الفصول) حصريا عبر دليل الروايات بقلم دودو 

رواية مجنونة قلبي الفصل السادس 6 


انا جيت قالتها تغريد وهيا بتروح عندهم في الجنينة 
فرحة: وانا جهزت لزوم القعده وعلاء طلع يجيب تسالي 
تغريد: اشطا كده تمام اوي فين الاكل بقا 
فرحة: الاكل اهو تعالي كلي لحد ما علاء يجيب التسالي وييجي
تغريد: وانتي وحبيبه مش هتاكلوا معايا 
حبيبه: احنا اكلنا كلي انتي 
بعد وقت اجي علاء وجايب لب وفول سوداني في الكيس وجاي 
علاء: انا جيت 
تغريد: جايب معاك اي بقا 
علاء: خودوا شوفوا 
تغريد: الاه بحبوا اوي 
فرحة: واحنا كمان 
علاء: بالهناء على قلبكم 
فرحة: الله يهنيك يا ولد عمي 
تغريد: اي رايكم نلعب لعبه بما ان كبار العيله نايمين واحنا الشباب بس هنا نلعب 
فرحة: هنلعب اي 
تغريد: لعبة الصراحه هنجيب ازازه ونلفها واللي تيجي عليه من عند ورا يسال ولتاني يجواب تمام 
حبيبه: زي في الافلام اكده شوفتها 
تغريد: ايوه كده 
فرحة: هجيب كزازه واجي 
تغريد: هو عماد فين 
حبيبه: في المكتب بيشتغل قولتلو ييجي يقعد امعانا قال مش فاضي بشتغل بس بيسالي ليه 
تغريد: هااا اصل مشفتهوش من ساعة ما اجينا فرحة جت اهي 
علاء: انا اللي هبدا لف الكزازه جت علي حبيبه وتسالها تغريد 
تغريد: انا اللي هسالك
حبيبه: اسالي 
تغريد: اكتر موقف بيضحكك وكل ما تفتكريه تضحكي عليه 
حبيبه: 😹😹هحكيلك موقف مقدرش انساه كنت انا وعلاء بنتمشي وفي واحد خط،،، ف القصب من ايد علاء وجري 😹وهو فضل يجري وراه كنا لسه صغيرين ومخدش باله غير وهو واقع في حفرة الطين 😹😹وبعدها لما روحنا البيت امي ض،، ربته كان كله طين ومحسلش الولد 😹😹😹😹
تغريد: 😹😹😹😹😹انا بتخيل منظرك وانت بتجري 
علاء: كنت صغير عاجبك الفضا،، يح دي 
حبيبه: 😹😹مفيش حد غريب فرحة وتغريد ولد عمنا 
فرحة: 😹😹😹😹افتكرت وقتها لما رجعت البيت كان شكلك يمو،،، ت ضحك 
علاء: خلاص لفوا الكزازه تاني 
تغريد: هلفها انا المره دي 
حبيبه هتسال علاء 
علاء: اسالي يختي 
حبيبه: وقعت تحت ايدي حبيت قبل اكده 
علاء: حبيت واحده من وانا صغير وحبها بيكبر معايا كل ما يروح حبي ليها بيزيد حاولت امنع نفسي من اني احبها بس مقدرتش وبدعي ربنا دايما تبقا من نصيبي 
تغريد: دانت واقع خالص مين هيا 
حبيبه: قول مين هيا 
علاء: هو سؤال واحد بس وبعدين الوقت اتاخر اطلعوا ناموا 
فرحة: تصبحو على خير 
تغريد: مالها دي 
حبيبه: مش عارفه تعالي نطلع احنا التانيين 
عند فرحة في اوضتها 🥺نامت علي سريرها وهيا بتعيط 🥺طلع بيحب واحده تانيه انت السبب يا قلبي كام مره احاول ابعد عنوا تفكيري بس بردو كنت بتتمنه تشوفوا 🥺ودلوقتي انت اللي انجرحت وانا اللي بتوجع 
༺༺༺༺༺༺༺༻༻༻༻༻༻༻
🦋🦋🦋🦋
في صباح يوم جديد كانوا كلهم قاعدين بيفطروا مع بعض 
الجد: اخبار الارض ايه يا ولاد 
طارق: بخير يا ابوي كل حاجه ماشي زين 
الجد: وانت يا عماد شركتك خلصت 
عماد: لسه يا جدي بس قربت تخلص 
الجد: وانت يا علاء ناوي تعمل ايه 
علاء: ما انا داخل شريك مع عماد في الشركه وانا خلصت دراستي دلوقتي هدير الفرع اللي هنا 
الجد: ربنا معاكم يا ولدي 
عماد: الحمدلله يالا يا علاء نمشي 
علاء: يالا سلام عليكم 
الكل وعليكم السلام 
طارق: يالا احنا كمان يا محمد تعالي روح معانا الارض 
محمد: يالا يا خوي سلام عليكم 
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته 
حبيبه: جدي في واحد عايزك بره منتظرك في اوضه القعده
الجد: اديني جاي اعملوا شاي 
حبيبه: حاضر يا جدي 

    •تابع الفصل التالي "رواية مجنونة قلبي" اضغط على اسم الرواية 
google-playkhamsatmostaqltradent