رواية ملك الصقر الفصل السابع 7 - بقلم سلمى حمدي
رواية ملك الصقر الفصل السابع 7
البارت 7
عند صقر
صقر.. مها هتيلي الملف بتع***** وشوفي عندي اي دلوقتي
مها.. حاضر يافندم
وضع يده على راسه من كثرات التعب فاليوم كان متعب
_____________________________________________
مها..صقر باشا باقي اجتماع وحد مع الزبون الايطالي
صقر وهو ياخد جاكيته...القيه
مها..امرك يافندم
اخذ سيارتو نطلق ع القصر
_____________________________________________
حواء..في ايه واي الورقة اللي معك
مراد بصدمة.. ماما مريم رفعت عليا قض*ية خ*لع
حواء بصدمة...ايييي
مراد بصوت عالي...نوووور نور انتي يازف**ته
نور بخوف..نعم يابيه
مراد بغضب...كنتي فين انتي يازف***ته
نور بخوف..كنته في المطبخ يابية
حواء..اهدي يامراد وبراحة ع البنت
مراد بغضب...في حد فيكم شاف مريم
نور..لا يابية
مراد بغضب..غوري من وشي
حواء..اهدء وبعدين متعصب مالك هي دلوقتي سهلت عليك الموضوع يعني خلاص فيك تتجوز وتشوف حياتك طلقها وخليها هي كمان تشوف حياتها
مراد بغيرة... على جثتي أطلقها هي هتفضل مرتي لحد ماموت
حواء بخبث...انت كنت عايز تتجوز🙄🙄 واي المانعك طلقها وخليها هي كمان تتجوز وتحب وتتحب
مراد بغيرة...تحب مين دا اقتلها واقتله
حواء😂😂 ربنا يهديك ياولدي
_____________________________________
سلام..عرفت شي
مجهول...كل اللي عرفته انه ملك هانم ماتجوزتش شخص عادي هي اتجوزت رجل أعمال كبير
سالم بتوعد...مبتعرفش مين هو
مجهول..لا ياباشا
سلام بغضب وصوت عالي..غور من وشي ومترجعش لو ماعرفت مين هو
مجهول بخوف..امرك ياباشا
_____________________________________
بعد وقت وصل صقر القصر
مساء الخير
حنان.. مساء الفل ياحبيبي عاملة ايه
صقر وهو يقبل يدها وراسها.الحمدلله وانتي
حنان.. الحمد لله
كان يدور عليها بعينو في كل مكان
حنان...هي بغرفتها كانت مستنياك تجي بس انت اتأخرت جامد
صقر..الشغل كان متراكم عليا
حنان..اطلع وانا هخلي الخدم يطلعو لكم العشة
صقر..هي مااكلت
حنان..لا
صقر بحب..تمام خليكم يطلعو الكل فوق
حنان..طيب يا حبيبي تصبح على خير
صقر..وانتي من اهل الخير
_____________________________________
في مكان تاني
هتعملي ايه....ايه الخطوة التانية
مريم بدموع...عايزة ابعد مش هقدر عيش معه في نفس المكان مش هقدر اشوفه مع غيري
ندي ضمتها وطبطبت عليها بحب..وانا معك ياحبييتي
مريم..موجوعه اوي ياندي
ندي..ربنا يجبر بخاطرك ياحبييتي
_____________________________________________
مراد كان مش قادر ينوم البيت كئيب من غيرها ازعاجها خنقخها معه جنونها عصبيتها وحشته اوي فضل يتقلب ع السرير مش قادر ينام... عايزها تكون فحضنه لحتي ينام اتعود علي حضنها الدفئ كان.... يرمي نفسه في حضنها لما يتضايق او مخنوق كان دئمن يحس بالأمان في حضنها ....فضل يلعن الايوم اللي فكر فيه بالجواز من وحده تانية
مراد بحزن... وينك يامريم وحشتيني اوي
_____________________________________
ملك كانت وقفه في البلكونه بتبص على النجوم
ابتسم اول ماشافها قرب وحوطها من ضهرها ودفن وشه في شعرها..لسه مانمتي
ملك بخوف...خضيتني '
صقر..سلامتك من الخضه
ملك بكسوف..ابيه ممكن تبعد
صقر..تؤ انا مرتاح كدا
ملك بخجل..انت اكلت
صقر..لا
ملك..طيب ابعد اجيبلك حاجه تأكلها
صقر وهو يضمها اكتر...نرمين هتجيبه
ملك وشها احمر من الكسوف
____________________________________
بعد مده جه الاكل وأكله مع بعض ملك كانت مبسوطة لانه دية اول مره تأكل مع شخص سعاد دئمن كانت تاكلها لوحدها
____________________________________
صقر من دون مقدمات شالها
ملك بكسوف. ابيه نزلني
حطها في السرير بهدوء وشدها لحضنه ونام
ملك كانت تحول تبعد بس هو كان محوطها بقوه تعبت واستسلمت للنوم
بعد شويه حس بنفسها انتظمت وارخت جس"مها عرف انها نامت
ابتسم وقرب طبع قبله رقيقة على شفيفها ونام هو كمان
•تابع الفصل التالي "رواية ملك الصقر" اضغط على اسم الرواية