Ads by Google X

رواية مجنونة قلبي الفصل الثامن 8 - بقلم دودو

الصفحة الرئيسية

 رواية مجنونة قلبي (كاملة جميع الفصول) حصريا عبر دليل الروايات بقلم دودو 

رواية مجنونة قلبي الفصل الثامن 8 



الله طالعه جميله اوي يا قلبي 
حبيبه: انتي اللي قمر 
تغريد: مش بجاملك انتي قمر العريس مش هيشيل عينوا من عليكي 
فرحة: متكسفهاش عاد 
تغريد: ههههههههه خلاص دي قلبت طماطم 
فرحة: 😹😹😹اي ده يا بت يا حبيبه وشك احنر ليه كده 
حبيبه: اضحكوا ليكم يوم 
تغريد: لا خلاص هسكت اهو بس صحيح انتي في كلية اي 
حبيبه: انا في كلية تربية 
تغريد: ما شاءلله 😹هتبقي مس 
حبيبه: اه بحب الاطفال 
تغريد: ربنا يوفقك ياحبيبتي 
حبيبه: يارب وانتي ناويه تدخلي كليه ايه 
تغريد: طب ان شاءلله وانتي يا ست فرحة في كلية اي 
فرحة: انا هبقا معاكي في المستشفى في كلية تمريض 
تغريد: اشطا نتعين مع بعض في نفس المستشفى 
الباب خبط ودخلت ام حبيبه خلصتوا يا بنات 
فرحة: ايوه يا مرات عمي 
ام حبيبه: بسم الله ماشاء الله يا بنتي بدر منور 
حبيبه: طب بتعيطي ليه دلوقتي 
ام حبيبه: دي دموع الفرح بس 
تغريد: 😹وفري دموعك ليوم الفرح لسه قاعده علي قلبك كتير 
فرحة: اه والله يا مرات عمي لسه قدامك كتير 
ام حبيبه: بس يا بت انتي وهيا 
حبيبه: شوفيهم بيرخموا عليا من الصبح 
تغريد: 😹طب استاذن انا بقا 
فرحة: هتروحي فين 
تغريد: عايزه انزل بس ابو طويله هيمو،،، تني مش عارفه اعمل ايه 
فرحة: مين ده 
تغريد: مش عارفه ابو طويله 
فرحة: لا 
تغريد: 😁😁اخوكي 
فرحة: 🙀😳اخوي انا بتقولي عليه كده طب هو وراكي اهو 
تغريد: 😳بتكدبي 
فرحة: ههههههههه ههههههههه طب لما تقولي حاجه ابقي قدها 
تغريد: بصت وراها ملقتش حد عبوشكلك يا شيخه وقفتي قلبي 
فرحة: 😹😹😹😹سلامتك 
ام حبيبه: بتتكلموا في اي تعالوا ننزل يالا الجماعه وصلوا من بدري 
كلهم يالا 
༺༺༺༻༻༻༻༻༻
نزلوا تحت كانوا قاعدين اهل العريس واهلها معاه وهيا قدمت الصنيه وقعدت 
ام العريس: بسم الله ماشاء بدر منور كيف القمر 
حبيبه: ابتسمت بكسوف 
عده وقت وهما قاعدين مع بعض بعدها بشوية اجت ام حبيبه ومعاها صنيه فاضيه ومدتها ل تامر طلع فلوس وحطها فيها وام حبيبه زغرطت 
تغريد: بت يا فرحة ليه الصنيه دي 
فرحة: يعني لو الواحد يحط فلوس في الصنيه يبقا موافق 
تغريد: اه فهمت بت اخوكي هيمو،، تني بصي بيبصلي كيف 
فرحة: اتشاهدي علي روحك انا مش مسؤؤله 
تغريد: بتبعيني يا لمبي 
فرحة: هشتريكي بعيدين 😹😹
مشيوا اهل العريس وهما قالوا لما نشوف راي العروسه ونقرا الفاتحة 
༺༺༺༺༺༻༻༻༻
الحمدلله طلعت اوضتي وابو طويلي مشافنيش اعععععع حرامي
عماد: اسكتي يا مجنونه حرامي مين ده انا 
تغريد: بقا في حد يخد حد كده وقفت قلبي 
عماد: بقا انا ابو طويله 
تغريد: ايوه اقصد لا طبعا مين قال كده 
عماد: انتي قولتي وبعدين انا مش قولتلك متنزليش تحت 
تغريد: وانا قولت هنزل وبعدين فيها اي كلهم كانوا تحت 
عماد: بس انا قولتلك متنزليش 
تغريد: ليه تكنش اخويا خطيبي ابن جوز امي 
عماد: اي يا بت الالفاظ دي جيبها منين 
تغريد: من السوبر ماركت ههههههههه 
عماد: لا وظريفه كمان 
تغريد: مش زيك رخم 
عماد: لولا انك طفله بس كنت ربيتك 
تغريد: مين دي اللي طفله انا عندي 18سنه 
عماد: بالنسبالي طفلة 
تغريد: يا صبر ايوب بعد اذنك خليني انام عديني 
عماد: وانا ماسكك انتي اللي واقفه 
تغريد: ما انت واقف علي باب الاوضه بعد 
عماد: عاجبني الوقفه هنا 
تغريد: ياربي خلص بقا 
عماد: لا هتعملي اي 
تغريد: يعني مش هتبعد 
عماد: لا 
تغريد: استعنا بالله 
عماد: يا بت العضاضه سيبي ايدي 
تغريد: سابت ايدوا بسرعه وخلت اوضتها وقفلت الباي 
عماد: بتعضيني وتجري 
تغريد: ههههههههه بس بعدتك عن الباب 
عماد: مش هسيبك يا تغريد 
تغريد: تصبح على خير 🥱🥱

    •تابع الفصل التالي "رواية مجنونة قلبي" اضغط على اسم الرواية 
google-playkhamsatmostaqltradent