رواية حب بعد عذاب كاملة بقلم زهرة البستان عبر مدونة دليل الروايات
رواية حب بعد عذاب الفصل الثامن 8
،،: هشش مش عايز صوت انتي ملك بقي اتصدقي انك حلوه اوي يخساره محمد مش هيلحق يتجوزك
ملك لسه هتصرخ راح وحط ايده علي بقها
ملك كانت بتحاول تقاومه وتشيل ايده مكنتش قادره وهو عمل حركه في رقبتها خلتها يغمي عليها
شلها حطها علي كرسي متحرك وجاب شال وغطاها وخبي وشها
وخرج من الغرفه وكان متوجه لبرا كان محمد داخل وقتها
محمد حس بنغزه في قلبه بس مكنشي شايفها راح بسرعه علي غرفتها والشخص كان خرج بسرعه من المستشفي وراح علي سياره حطها فيها ومشي بعيد
محمد وصل لغرفه ملك ملقهاش فكرها راحت الحمام راح يسال امها قلتله انها مش نادت عليها وراحت تشوفها في الحمام مش لقتها
قعدوا فتره يدوروا عليها يشوفوها راحت فين مكنوش لاقينها
محمد بغضب لامن المستشفي ازاي مش لقينها هتكون راحت فين يعني محدش فيكو شفها ولا هي في المستشفي هتكون اختفت راحت فين مثلا
..:تعالي نشوف كاميرات المراقبة
راحو كلهم ومحمد استدعي الشرطه وفتحو كاميرات اليوم كامل ومكنتشي ظاهره انها خرجت عادو الكاميرات تاني محمد بسرعه:استني وقف رجع كدا للي علب الكرسي المتحرك
رجعو الفيديو وكبرو الصوره محمد بصدمه:دي الاسويره اللي انا جيبها لملك وافتكر صعتها التهديد اللي اتبعتله
محمد بغضب:يولاااد الكل*ب والله لاقت*لكو
خرج بسرعه من المستشفي وكان متوجه الشرطه اتاه اتصال من رقم مجهول
،،:اي رايك في المفاجاه دي انت الظاهر كدا مكنتش فهمني بس انا مش هستسلم عن الثفقه دي والا الحلوه دي تنساها فاهم
محمد:لو مسبتوهاش هيبقي اخر يوم فب حياتكم كلكم
المتصل فتح بعت فيديو لمحمد وهو ماسك شعر ملك وهو بيحاول يبوسها
محمد سعتها جن جنونه وقعد يخبط في العربيه وقفل في وشه وراح لعلي
ملك كانت صحيت وكان جسمها لسه ضعيف مكنتشي قادره تتحرك والشخص دا كان بيحاول يبوسها عشان يخلب محمد يتجنن وينازل باسرع وقت علب الثفقه عشان يهرب ثفقه مخدرات فيها
ملك طان بتحاول تزقه عنها بعيد وهي بتصرخ
،،:متحوليش محدش هيسمعك واللب مفكراه هينجدك مننا ده انا هقت*له بس واحده واحده
ملك تفت في وشه هو مسك شعرها وجرها لاوضه ورماها وقفل الباب
ملك بوجع:ااه مكان جرح العمليه اتفتح وكانت بتنزف وقعدت تعيط وتتوجع
عند محمد كان افتكر انه كان حاطط في الاسويره جهاز تعقب فتح تليفونه بسرعه وكان اخر مكان ظهرله بعيد عنه اتصل علي علي يحصله ويجيب الشرطه معاه وهو خد مسدسه وخرج
بعد ساعه كان وصل وكانت ملك نزفت كتير واغمي عليها
دخل براحه ولسه هيفتح الاوضه مسكوه راجلينبارت٨
،،: هشش مش عايز صوت انتي ملك بقي اتصدقي انك حلوه اوي يخساره محمد مش هيلحق يتجوزك
ملك لسه هتصرخ راح وحط ايده علي بقها
ملك كانت بتحاول تقاومه وتشيل ايده مكنتش قادره وهو عمل حركه في رقبتها خلتها يغمي عليها
شلها حطها علي كرسي متحرك وجاب شال وغطاها وخبي وشها
وخرج من الغرفه وكان متوجه لبرا كان محمد داخل وقتها
محمد حس بنغزه في قلبه بس مكنشي شايفها راح بسرعه علي غرفتها والشخص كان خرج بسرعه من المستشفي وراح علي سياره حطها فيها ومشي بعيد
محمد وصل لغرفه ملك ملقهاش فكرها راحت الحمام راح يسال امها قلتله انها مش نادت عليها وراحت تشوفها في الحمام مش لقتها
قعدوا فتره يدوروا عليها يشوفوها راحت فين مكنوش لاقينها
محمد بغضب لامن المستشفي ازاي مش لقينها هتكون راحت فين يعني محدش فيكو شفها ولا هي في المستشفي هتكون اختفت راحت فين مثلا
..:تعالي نشوف كاميرات المراقبة
راحو كلهم ومحمد استدعي الشرطه وفتحو كاميرات اليوم كامل ومكنتشي ظاهره انها خرجت عادو الكاميرات تاني محمد بسرعه:استني وقف رجع كدا للي علب الكرسي المتحرك
رجعو الفيديو وكبرو الصوره محمد بصدمه:دي الاسويره اللي انا جيبها لملك وافتكر صعتها التهديد اللي اتبعتله
محمد بغضب:يولاااد الكل*ب والله لاقت*لكو
خرج بسرعه من المستشفي وكان متوجه الشرطه اتاه اتصال من رقم مجهول
،،:اي رايك في المفاجاه دي انت الظاهر كدا مكنتش فهمني بس انا مش هستسلم عن الثفقه دي والا الحلوه دي تنساها فاهم
محمد:لو مسبتوهاش هيبقي اخر يوم فب حياتكم كلكم
المتصل فتح بعت فيديو لمحمد وهو ماسك شعر ملك وهو بيحاول يبوسها
محمد سعتها جن جنونه وقعد يخبط في العربيه وقفل في وشه وراح لعلي
ملك كانت صحيت وكان جسمها لسه ضعيف مكنتشي قادره تتحرك والشخص دا كان بيحاول يبوسها عشان يخلب محمد يتجنن وينازل باسرع وقت علب الثفقه عشان يهرب ثفقه مخدرات فيها
ملك طان بتحاول تزقه عنها بعيد وهي بتصرخ
،،:متحوليش محدش هيسمعك واللب مفكراه هينجدك مننا ده انا هقت*له بس واحده واحده
ملك تفت في وشه هو مسك شعرها وجرها لاوضه ورماها وقفل الباب
ملك بوجع:ااه مكان جرح العمليه اتفتح وكانت بتنزف وقعدت تعيط وتتوجع
عند محمد كان افتكر انه كان حاطط في الاسويره جهاز تعقب فتح تليفونه بسرعه وكان اخر مكان ظهرله بعيد عنه اتصل علي علي يحصله ويجيب الشرطه معاه وهو خد مسدسه وخرج
بعد ساعه كان وصل وكانت ملك نزفت كتير واغمي عليها
دخل براحه ولسه هيفتح الاوضه مسكوه راجلين محمط بغضب:ابعدوا فين ملك وقعد ينادي عليها وقتها خرج شخص
محمد بصدمه:انت!!!
- يتبع الفصل التالي اضغط على ( رواية حب بعد عذاب ) اسم الرواية