Ads by Google X

رواية نجمة هزت كيان ظابط الفصل التاسع 9 - بقلم جاسمين محمد

الصفحة الرئيسية

 رواية نجمة هزت كيان ظابط الفصل التاسع 9 - بقلم جاسمين محمد

رواية نجمة هزت كيان ظابط الفصل التاسع 

وقفنا البارت اللي فات لم صقر خلص كلام مع نجمه ونجمه كانت لسه ما فاقتش وخلص وجي يطلع من الاوضه 

_صقر استنا 

صقر بخضه بيتلفت عشان يشوف مين 

خديجه... اي ياصقر مالك وشك اصفر ليه كدا 

صقر... خديجه انتي هنا من ايمتا 

خديجه... هنا من وقت ما فوقت وقعدت تكلم نجمه 

صقر وهو بيضيع الموضوع... اممم طيب انتي متعرفش ان كدا غلط انك تصنتي علي ظابط 

خديجه بضحكه تتريقه... غلط لم يبقا شغل يخص الشرطه مش كلام مع صحبتي صقر متمشيش وتسيبها هي بجد محتاجاك جمبها 

صقر... بس انا مش عايزها جمبي 

خديجه... انت بتكدب علي نفسك ولا علي مين ياصقر 

صقر بعصبيه... خديجه اتكلمي عدل انتي نسيتي انتي بتتكلمي مع مين 

خديجه بحزن... لا منستش انا بتكلم مع مين بس ياريت انت كمان متنساش انك متقدرش تبعد عنها مهم تبعد هترجع اصل اللي بيطحت في القلب بيبقا صعب نشيله عشان مش حاجه نقدر نمسحها باستيك  

صقر ببرود... خلصتي 

خديجه.. اه خلصت تقدر تمشي بس لو مشيت ياريت مترجعش بعدها بفتره 

صقر بعصبيه... مالكيش فيه بس خلي بالك منها 

خديجه... مالكش دعوه اخد بالي منها ولا لا عشان نجمه اختي مش صديقتي بس 

صقر... تمام وسابها وطلع وقفل الباب ومشي بعد ما صقر طلع ومشي خديجه بتمسح دموعها وبتبص لاقي نجمه بتحرك ايدها 

نجمه... صقر صقر 

خديجه جرت عليها وبحزن.. نعم ياروحي انا جمبك اهو 

نجمه فتحت عينها... انا فين 

خديجه... انتي في المستشفي 

نجمه... واي جابني هنا 

خديجه... لم اغمي عليكي في الحمام كان في قزاز وراسك اتفتحت منه ونزفتي دم كتير وجبناكي هنا انا واحمد وروح 

نجمه... طيب هم فين دلوقتي احمد وروح 

خديجه... استني هنادم عليهم اهو 

نجمه... ماشي روحي 

خديجه طلعت بر نادمت علي احمد وروح ودخلو لنجمه 

احمد... عامله اي دلوقتي 

نجمه... الحمدلله بخير 

روح... حمدالله علي السلامه ياروحي 

نجمه... الله يسلمك وجت تقوم ااااه 

خديجه جرت عليها... خليكي راقدها مكانك احمد نادم علي الدكتور 

احمد... حاضر دقيقه 

روح... عارفه صقر كان 

خديجه قطعت كلام روح ومخلتهاش كملت كلام

خديجه... روح تعالي معايا وبصلتها ومسكتها من ايدها وخدتها وطلعت بر دقيقه وهنجيلك يانجمه 

روح... اي في اي 

خديجه... متجبيش سيرت صقر خالص قدام نجمه 

روح..... ليه بس في اي 

خديجه.... كدا متجبيش سيرته تمام 

روح... حاضر بس هتعرفيني ليه برضو 

خديجه... حاضر بس مش دلوقتي 

روح... تمام تعالي ندخل لنجمه عشان مينفعش نسيبها كدا لوحدها 

خديجه.. تمام يلا 

نجمه... في اي وماله صقر احكي

خديجه... مافيش حاجه ياروحي بس صقر سال عليكي عشان يعتزلك عشان اللي حصل 

نجمه... اممم تمام 

عند صقر وصل البيت لاقي وليد وصافي قاعدين في الصاله 

وليد... ملس بدري يابيه 

صقر... في حاجه 

وليد... لا مافيش خالص بس كان في خطوبة حد النهارده والعريس مجاش بس 

صقر خبط ايدو علي دماغه... اوبس نسيت معلش 

وليد بعصبيه... معلش اي بس وقرف اي اعمل بيها اي معلش دي 

صقر... يعني اعمل اي نسيت يعني 

صافي... نسيت كيف ياصقر حرام عليك ده اسد لف عليك كتير ورنين كتير عليك ومياده يحبت عيني عماله تعيط فوق 

صقر... ههههه بتعيط علي اي الملاك بتاعتكم عادي اصلا كدا كدا هي كانت متوقعه اني ماجيش النهارده فعادي 

وليد... متوقعه كيف 

صقر... ابقا اسال الملاك بتاعك انا طالع اخد الشنطه بتاعتي عشان مسافر عشان شغلي اتنقل 

وليد... والخطوبه 

صقر... مش هخطب حد انا سلام وسابهم وطلع 

وليد بعصبيه.... صقر انزل هنا وكلمني صقر صقر

صافي... وليد اهد اعصابك وانت تعبان 

وليد قعد علي الكرسي... يعني شايفه بيعمل اي 

صافي... اهد بس ولم يهدا ونشوف اي حصل 

الدكتو... لا كويس بقيتي كويسه خالص 

خديجه... نقدر نخرجها ايمتا 

الدكتور.... في اي وقت عادي 

خديجه... تمام هنخرج النهارده 

الدكتور... تمام خلي استاذ احمد يجي يعمل ورق الخروج 

خديجه... تمام ماشي روح معا يااحمد 

احمد... حاضر يلا يادكتور 

الدكتور... بعد اذنكم 

نجمه... اتفضل 

صقر جهز الشنطه وماشي

مياده... صقر 

صقر وقف وهو بيفتح الباب... نعم 

مياده... عملت اللي كنت عايزه بس هتندم 

صقر بضحكه سخريه.... ههههه هندم سلام ياحلوه وسابها ومشي 

خديجه... حمدالله علي سلامه رجوك ياقلبي 

نجمه... الله يسلمك ياروحي 

خديجه... ارتاحي بقا عقبال مخلص مكالمه واجيلك 

نجمه... عايزه ارجع لحياتي الاول

خديجه... بصدمه عايزه ترجعي لحياتك الاول وامك الخدامه وابوكي الحرامي تاني 

نجمه... اه 


   •تابع الفصل التالي "رواية نجمة هزت كيان ظابط" اضغط على اسم الرواية 

google-playkhamsatmostaqltradent