Ads by Google X

رواية مجنونة قلبي الفصل التاسع 9 - بقلم دودو

الصفحة الرئيسية

 رواية مجنونة قلبي (كاملة جميع الفصول) حصريا عبر دليل الروايات بقلم دودو 

رواية مجنونة قلبي الفصل التاسع 9 


༺༺༺༺༺༺༺༻༻༻༻༻༻༻༻
عده شهر من الاحداث كل اللي اتغير فيها ان تغريد بقت معجبه ب عماد جدا وبقا واضح عليها انها بتحبه وعماد بيحبها بس مش راضيه يعترف بكده وحبيبه قرات الفاتحة واتفقوا انهم يعملوا شبكة بعد شهر وفرحة لسه زعلانه ومفكره علاء بيحب حد تاني وهو مسرحهاش بحبوا 
تغريد: فرحة فرحة 
فرحة: مالك داخله كده وبتندهي باعلي صوتك 
تغريد: مالك يا فرحة بقالك فترة علي طول سرحانه وبتفكري 
فرحة: هااا مفيش كنتي جايه ليه 
تغريد: بجد مفيش حاجه 
فرحة: اااه قوليلي بقا 
تغريد: مش شبكة حبيبه بعد يومين المفروض نروح نتسوق ونشتري فساتين وكمان حبيبه تشتري فستان الخطوبه 
فرحة: ما هو عماد هيوصي علي الفساتين من مصمم في القاهره 
تغريد: طب واحنا 
فرحة: ما لينا احنا التلاتة 
تغريد: ده بجد 
فرحة: 😏😏مالك يا بت كده عيونك بطلع قلوب اول ما نجيب سيرة عماد 
تغريد: هااا بتقولي حاجه 
فرحة: لا بكح انتي مش معايا خالص عموما عماد قاعد في الجنينه دلوقتي 
تغريد: بس انا مسالتش عليه 
فرحة: خلاص يا ستي انا غلطانه اعتبريني متكلمتش 
تغريد: طب هكلمه في ايه 
فرحة: 😏مكان من الاول 
تغريد: بطلي لماضة 
فرحة: ممكن بحجة الفساتين تساليه انت تعرف المقاسات وكده يعني 
تغريد: ابليس يتعلم منك 
فرحة: عيب عليكي بس دماغك انتي س،، م 
تغريد: متقارنيش دماغي بدماغك همشي انا دلوقتي 
فرحة: سلميلي على عماد 
تغريد: عبوشكلك يا بت 
طلعت تغريد الجنيه لقت عماد قاعد 
تغريد: ممكن اقعد 
عماد: تعالي خير في حاجه عايزها 
تغريد: هو يعني بخصوص الفساتين للخطوبه فرحة قالت انت وصيت لينا عليها طب انت عارف مقاسي يعني 
عماد: راحت عن بالي دي بس اكيد هيطلع مقاسك 
تغريد: ومتاكد ليه كده 
عماد: انتي في جسم فرحة كده هيطلع مقاسك 
تغريد: اوكي تمام 
༺༺༺༺༺༺༺༺༻༻༻༻༻༻༻
اجي يوم الخطوبة والميكب ارتست كانت مع البنات في الاوضه بيجهزوا وعماد وعلاء بيجهزوا التحضيرات في البيت 
تغريد: فين الفساتين عشان نجهز قبل الوقت 
فرحة: اكيد وصلوا 
تغريد: طب روحي اسالي علاء كده وانا هساعد حبيبه 
فرحة: بس علاء هيعرف منين 
حبيبه: انزلي اساليه اكيد عارف 
فرحة: خلاص هنزل 
هيا ونازله كانت هتقع من علي السلم بس علاء مسكها 
علاء: مش تاخدي بالك وانت نازله
فرحة كانت مركزه في عيونه وبعدها افتكرت ان هو بيحب واحده تانيه فاقت علي نفسها وبعدت عنوا 
فرحة: انا آسفه 
علاء: ولا يهمك في حاجه 
فرحة: اه كنت عايزه اسالك علي الفساتين وصلوا 
علاء: اه وصلوا وبعتهم علي الاوضة فوق 
فرحة: تمام عن اذنك طلعت فرحة فوق الفساتين وصلوا 
تغريد: ايوه تعالي 
فرحة: طب هنعرف ازاي بتاع كل واحده 
تغريد: مكتوب علي العلبه 
فرحة: وريني كده ده بتاع حبيبه 
تغريد: افتحيه نشوفه 
فرحة: الاه جميل اول كان فستان سكري مرسوم من علي من فوق واكمام منفوشه ونازل باتساع وطرحه بنفس اللون 
تغريد: جميل افتحي بتاعك كده 
فرحة: دقيقه واحده اهو شوفي كان فستان نبيتي ضيق مش واسع اوي وفيه قطع لؤلؤ وطرحه بيضه 
تغريد: ناقص بتاعي انا 
فرحة: استني افتحه كان فستان كاشميري سمبل اول مفهش تصاميم كتير ونازل باتساع وطرحه بنفس اللون 
تغريد: الاه جميل خالص زي ما بحب 
فرحة: طب يالا نلبس 
بعد وقت كانوا لبسوا وجاهزين 
༺༺༺༺༺༺༺༻༻༻༻༻༻༻
المعازيم ابتدت توصلوكانوا بيستقبلوهم واجت عائلة العريس واستقبلوهم كلهم كانوا بيسالوا عن العروسه عده وقت ونزلوا البنات بطلتهم المميزه اللي بتخطف اي حد كانوا حوريات بفساتينهم كل واحده ليه شي يميزها اخدوا حبيبه المكان المخصص ليهم واجي تامر قعد جمبها وابتدت الناس تيجي تسلم عليهم والاغاني اشتغلت 

    •تابع الفصل التالي "رواية مجنونة قلبي" اضغط على اسم الرواية 
google-playkhamsatmostaqltradent