رواية الكوبرا و الصقر كاملة بقلم شيماء عبر مدونة دليل الروايات
رواية الكوبرا و الصقر الجزء (2) الفصل العاشر 10
حور بهدوء: وطي
طلعت بإشتغراب: ليه
حور بجمود: اسمع الكلام وطي
طلعت عمل ذي ماطلبت
وفي عربيه جت عربيه حور
صقر بغضب: كده ياحور بتخرجي من غير ما تقولي
حور ببرود: ماتقوليش انك اتفاجت انتو عارفين من امبارح
صقر: دي شكل واحده لسه كانت بتولد امبارح
حور ببرود: اه عادي فيها اي
صقر بشك: في حد معاكي
حور بتوتر: حد حد ذي مين
صقر برفع حاجب: انا الي بسال
حور بتوتر: لا مش معايا حد
صقر بعدم اقتناع: ماشي يلا علي البيت
وصلو البيت في نفس الوقت الي هايدي ومحمد وصلو فيه
هايدي بصراخ: حور ابني رجعلي ابني
حور بهدوء: اهدي في اي… اي الي حصل
صقر: محمد اي الي حصل
حور بهدوء: يلا نتكلم جوه بلاش نكلم هنا
ودخلو
ناهد: هايدي انتي جيتي ده ابنك طلع عيني يابنتي
الكل بصدمه: ابنك؟
محمد بصدمه: هوا غيث هنا
حسن: ايوا يابني هنا ده طلع عين ناهد النهارده
هايدي جريت علي ابنها اخدته في حضنها
حور بشك: في حاجه غلط
صقر بغموض: صح لازم نحظر
_______________♡
چني طلعت علي سلم تحرك مفتاح الكهربا
احمد واقف جنبها
احمد: يابنتي انزلي انتي انا هعمله
چني بخبث: طيب وجايه تنزل عملت نفسها بتقع عاي احمد راح هوا كمان وقع وبقت في حضنه في الوقت ده دخلت نور
نور بصدمه:……..
_______________♡
مريم بخوف: انا مش هقعد هنا البيت هنا مش امان
يوسف: امال هتروحي فين
مريم بدموع: اروح عند حور
يوسف بغضب: ليه مالكيش بيت وجوز
مريم قعدت تعيط
يوسف بهدوء: حببتي اطمني انا معاكي اهو
مريم كانت لسه هتكلم سمعت صوت في المطبخ
جريو علي المطبخ لقو كل حاجه مقلوبه وفي ورقه علي الرخامه
مريم بخوف: هوا في اي… واي ده
يوسف بقلق: اهدي يامريم اي انتي حتي كنتي في الشرطه
مريم بجمود: ايوا بس لما الموضوع يتعلق بيا انا وجوزي وابني اكيد الموضوع يخوف
يوسف راح خد الورقه
وكانت الصدمه ليوسف ومريم……..
_______________♡
جاسر بقلق: ياسمين خلينا هنا بلاش نرجع
ياسمين بهدوء: ياحبيبي لحد امتا هنفضل بعيد عن بلدنا عوزين نرجع بقا
جاسر: انتي شايفه كده
ياسمين بحب: ايوا يلا بينا وركبو الطياره راجعين علي ارض الوطن
______________♡
اسر رجع بيته بعد يوم طويل وكان تعبان وباين عليه الارهاق
اسر دخل لقه جنه قاعده قدام التلفزيون وابنها في حضنها وبتلعب معاه
اسر بزهق: انا جيت
جنه من غير ماتبصله: تحب اقوم احضر العشا
اسر بملل: لا مش جعان
جنه ببرود: تمام ورجعت كملت الي كانت بتعمله
اسر اتغاظ جدٱ منها وسابها وطلع يغير هدومه
بعد شويه نزل قعد جنبها
اسر بهدوء: جنه انا اسف
جنه بهدوء: اسف ليه انت عملت حاجه
اسر بعصبيه: جنه انتي الي عصبتني
جنه: سوري مش هعصبك تاني تصبح علي خير وسابته وطلعت
اسر اتنهد وقال: عارف انك طلعي عيني عشان اصالحك
_______________♡
خالد: بس هوا ده الي حصل
حور بإستغراب: ازاي غيث يتاخد من البيت والي خده يجيبه هنا والي عمل كده قصده اي بكده
صقر ببرود: الي عمل كده قصده حاجه واحده بس
ناهد بقلق: اي هيا يابني
محمد: اكيد عوز يوترنا
صقر: ومش بس كده عوز يفرقنا عن بعض عشان لما يكون كل واحد فينا لوحده هيكون سهل جدا
حور بجمود: قصدك ان شخص واحد الي بيعمل كل ده
حسن: مين من مصلحته يعمل كده
_______________♡
احمد قام بسرعه بتوتر: نور انا
نور بهدوء: ابنك عيان يلا عشان نروح عند الدكتور
ومشيت
احمد راح وراها
چني بغيظ: ولا كأنها شافت حاجه
مايا دخلت في الوقت ده
مايا: چني وحشتني
چني بزهق: مايا اي الي جابك دلوقتي
مايا بضيق: مش عاوزني اجي
چني: اوووف مش قصدي يلا ادخلي اعملي لينا اكل عشان جعانه
_____________♡
يوسف بغضب: يا ولاد ال……
مريم بدموع: يوسف
يوسف اخدها في حضنه: صدقني مافيش حاجه هتحصل
والفون رن وكانت حور
يوسف بهدوء: الو
حور بجمود: هات مريم وليث وتعالا
يوسف بهدوء: حاضر
- يتبع الفصل التالي اضغط على ( رواية الكوبرا و الصقر ) اسم الرواية