رواية الكوبرا و الصقر كاملة بقلم شيماء عبر مدونة دليل الروايات
رواية الكوبرا و الصقر الجزء (2) الفصل الثامن 8
الدكتوره بإبتسامة: مبروك بنتين ذي القمر
صقر بصدمه: اتنين
الدكتوره: ايوا ربنا يخلهملك
ناهد: طب وهي يابنتي طمنيني عليها
الدكتوره: اطمنو هي كويسه ومافهاش اي حاجه وتدخل اوضه عاديه دلوقتي
احمد بحب: مبروك ياصقر
الكل بارك لصقر
شويه ودخلو لحور
وحور كانت لسه تحت تأثير البنج
صقر: حببتي حمد لله على سلامتك
حور بتعب: الله يسلمك
نور: ماشاء الله بنتين ذي القمر هتسميهم اي
حور بسرعه: كيان وكنزي
صقر: حلو خلاص كيان وكنزي
هايدي: مبروك يا ام كيان
جنه بحب: مبروك ياقلب اختك
حور بإبتسامة: الله يبارك فيكم
يوسف: يلا بقا عوزين نحتفل بمناسبه كيان وكنزي
صقر بفرحه: طبعٱ علي حسابي كمان
خالد بضحك: هي كده كده كانت هتبقا علي حسابك
صقر برفع حاجب: والله
احمد بضحك: اي ياعم انت هترجع في كلامك ولا اي
محمد لسه هيتكلم
دخل اللواء جمال
جمال: مساء الخير
الجميع: مساء النور يافندم
جمال بجديه: الف مبروك ياحور
حور بتعب: الله يبارك فيك يافندم
جمال: انا عارف انه مش وقته خالص بس ده مهم جدا
حور بجديه: في اي
جمال: طلعت بيطلب يشوفك عشان يتكلم معاكي رافض يكلم مع اي حد
صقر بغضب: يعني اي واشمعنا هي يعني مايكلم مع اي حد تاني
جمال بحده: صقر التزم حدودك وماتنساش انت بتكلم مين
صقر بعصبيه: انا مراتي مش هتقابل حد
جمال بغضب: حور قبل ما تكون مراتك في هيا ظابط وده واجبها وشغلها
صقر لسه هيرد
حور بعصبيه: صقر ده شغلي
خالد بهدوء: ايوا ياحور بس انتي لسه تعبانه
جنه بخوف: بلاش ياحور بلاش تعندي بناتك محتاجينك
حور بصتلهم بصه خلتهم كلهم يخرسو
حور ببرود: خلاص يافندم هشوفه بكره
جمال: تمام عن اذنكم دلوقتي وخرج ويوسف خرج وراه
يوسف: جمال باشا
جمال: نعم
يوسق بقلق: تفتكر يافندم طلعت عوز حور ليه
جمال: مش عارف انا مش مطمن بس مش راضي يتكلم غير معاها
يوسف: خلي بالك طلعت مش سهل وممكن يإذي حور
جمال بتنهيده: عارف انه ممكن يعمل كده بس صدقني مش هديله الفرصة
_____________♡
طلعت للعسكري: عوز اشوف حور باشا
العسكري: لسه ماجتش
طلعت: لازم تجي بسرعه مهم جدٱ تسمع الكلام الي هقوله
______________♡
بره مصر
: طلعت خلاص بقا كرت محروق
: قصدك نخلص منه
: ايوا وفي اسرع وقت
: طيب ونجيب مين بدلا صابر
: لسه مش عارف بس الي اعرفه لازم يوسف يرجع لينا تاني
: طيب ودي هنعملها ازاي
: عادي اخطف مراته ابنه اي حاجه
: تمام
_______________♡
چني: عامل اي
: سيبك مني دلوقتي طمنيني عملتي اي معاهم
چني بشر: اطمن كله تمام
: اخلصي بسرعه مافيش معانا وقت
چني بحقد: حاضر انا لازم ادمرهم كلهم
: بخبث: مايا اخبارها اي
چني بقرف: كويسه
: مالك مش طايقها ليه
چني: قولي امتا اخلص منها
: قريب بس الاول تنفذ الي احنا عوزينه
چني: وبعد كده تحصل الي قبلها
: براڤو عليكي ياقلبي
چني بضحكه: عيب عليك ده انا تلمذتك
: ما ده الي عاجبني فيكي انك فهماني
چني: طول عمري وحياتك
______________♡
في بيت صقر
حور بتعب: يلا كل واحد ياخد مراته وابنه ويمشي
احمد بضحك: احنا بنطرد بقا
حور ببرود: بظبط يلا عشان عوزه ارتاح انا وبناتي
صقر بضحك: يلا ياجماعه عوز مراتي في كلمه سر
حور بتعب: بقولك اي يلا انت كمان وراهم
الكل ضحك
ناهد: يلا ياحببتي وانا هبات معاكي النهارده
حور: ماشي ورجعت بصت للبنات اياك اشوف واحده فيكم هنا سامعين
جنه بغيظ: طيب ياختي خلاص ماشين
حور وهي بتتطلع: كويس
احمد بغيظ: مراتك دي عوزه حد يولع فيها
صقر برفع حاجب: نعم قولت اي
احمد بخوف: نور هاتي ابنك ويلا بينا
الكل ضحك علي احمد
وكل واحد اخد مراته وابنه ومشي
______________♡
هايدي بزعل: كده يامحمد
محمد بحب: صدقني ياقلب محمد والله عمري ماخونتك
هايدي: طب والرساله
محمد: والله ما اعرف عنها حاجه بجد
هايدي بزعل: خلاص بقا
محمد بغمره: بقولك اي تعالي وانا اصالحك
______________♡
مريم: يوسف
يوسف: قلبه
مريم: انا خايفه
يوسف: من اي ياحببتي
مريم بدموع: يوسف انت لو شوفت الصور الي شوفتها هتترعب
بوسف بتفكير: صدقني هعرف مين الي عمل كده ومش هرحمو
مريم: طيب ليث نام هطلع اطلعه
يوسف: ماشي ياقلبي
مريم طلعت وشويه ويوسف سمع صوت صوتها
يوسف جري علي فوق
ووقف بصدمه من المنظر
______________♡
نور: احمد انا هطلع يزن فوق وانزل اجهزلك العشاه
احمد: طيب
نور خدتها واخدت ابنها ونزلت
نور بخوف: احمد الحق
احمد بقلق: في اي واخد منها الصوره
- يتبع الفصل التالي اضغط على ( رواية الكوبرا و الصقر ) اسم الرواية