رواية عشقت مجنونة كاملة بقلم منة محرم عبر مدونة دليل الروايات
رواية عشقت مجنونة الفصل العاشر 10
حسن: نور
نور بعصبيه: انت تاني انت ايه يااخي مش كفايه جرحتني وكدبت عليا لا وبكل بجاحه جاي تحت بيتي انت اتجننت
حسن: صدقيني كنت هقولك الحقيقه
نور: ههههههه بجد والله طب ومقولتش ليه
حسن: كنت هقولك بس الباب خبط وروحتي تفتحي
نور: ولما رجعت
حسن: نور صدقيني انا والله كنت خايف اقولك تسبيني كنت متردد ولما شوفتك مضايقه رجعت في قراري وقولت هقولك بعدين بس اعرف مالك
نور: وكنت ناوي تقولي امتي ساعت كتب الكتاب
حسن: والله كنت هقولك بس
نور: انا بكرهك وخلاص حبك اتشال من قلبي
حسن: انا بحبك
نور: تعرف انا نفسي في ايه مشوفش وشك تاني بص هقولك علي حاجه سافر احسن علشان انا بجد مش طيقاك ومش طايقه اشوف وشك في اي حته ابعد عني يا حسن
حسن: لو ده هيريحك انا موافق
ماجد: انت تاني انت ايهه يابني
حسن: خليها تسمعني
ماجد بعصبيه ونزل عليه ضرب
نور بدموع: ماجد خلاص سيبه علشان خاطري خلاص
بقلمي/menna moharam
حسن بوجع: خ خايفه عليا
نور بدموع: ماجد خلاصص علشان خاطري كفايه
ماجد سابو: مشوفش وشك في الشارع تاني واياك تقرب منها انت فاهم
حسن بدوخه: انا كنت خايف تسبيني انا بجد حبيتك قولها اني حبيتها
نور بدموع: امشي يا حسن
نور لفت ضهرها ليه ولسه هتمشي بس سمعت صوت حاجه وقعت علي الارض لفت وشها وشافت حسن مرمي علي الارض
نور بخوف: ح حسننن حسن فوق حسن ماجد الحقه بسرعه
ماجد وقف تاكس وحطه وطلعو علي المستشفي
نور بخوف: دكتور بسرعه m
بعد شويه
••••••••••••••••••
الدكتور: المريض فاق
نور: بجد
الدكتور: تقدرو تشوفوه
في اوضه حسن
نور: حمدلله علي سلامتك انا اسفه علي الي حصلك
حسن: الله يسلمك
ماجد: انا اسف بس الي انت عملته مش شويه
محمد بخوف: حسن مالك انت كويس انسه نور كلمتني جيت علطول ايه الي عمل فيك كده
حسن بص لماجد: ها
محمد:انا هبلغ يا حسن مين المجرم الي اتهجم عليك بشكل ده
بقلمي/menna moharam
حسن بتسرع: لالاا مافيش حاجه كانت حادثه مش اكتر انا كويس وماجد ونور شافوني وجابوني علطول متقلقش
محمد: بجد كويس
حسن جاي يقوم علشان يمشي
محمد: انت بتعمل ايه
حسن: عايز امشي بقه انا كويس
محمد: لا استني
حسن بوجع: اااه دراعي
نور بخوف: حسن براحه اقعد انت لسه تعبان
حسن: مافيش حاجه انا كويس انا تعبتكو معايا تقدرو تمشو
نور: انا مش همشي واسيبك في الحاله دي احم قصدي نطمن عليك وبعدين هنمشي
حسن: انا كويس يا انسه نور
نور في بالها: ايه الرسميه دي اومال مين الي كان بيعيط علشان ارجعله هو فقد الذاكره ولا ايه
ماجد: يلا يانور
بعد شويهm
••••••••••••••••••
حسن: مكنتش حابب تشوف وجعي عارف انها لسه بتحبني مش عايزها تشوفني وانا كده
محمد: مافيش امل انها تسامحك
حسن: مستحيل تسامحني يا محمد انا كدبت عليها وغشتها
محمد: شش اهدا طيب
حسن: انا هسافر
محمد: ااايه تسافر
حسن: اه هسافر لازم ابعد يا محمد m
محمد: وهتسبنا يا حسن
حسن: هرجع بس اغير جو
محمد: لا ياحسن مش هسيبك تسافر
حسن: لازم اسافر عايز ابعد يا محمد
الهام: لو ده هيريحه سيبه يا محمد
حسن: ماما انتي جيتي مين قالك
محمد: انا قولتلها
حسن بوجع: ااه تعالي هنا
الهام: خليك زي ماانت كنت بتقول هتسافر مش كده
حسن: انا لازم اسافر يا ماما عايز اغير جو مخنوق اوي ومش قادر اقعد في القاهره
الهام: وابنك وانا واخوك ايه
حسن: كده احسن لزين يا ماما زين الي كل ما يشوفني يقولي ارجع لماما وانا مش عارف ارد عليه بي ايه ولا اقوله امه عملت فيا ايه
الهام: وانا يا حسن هتسبني
حسن: انتي اغلي حد في حياتي انا مستحيل اسيبك هرجع تاني يا ماما بس لو بتحبيني سبيني اسافر اغير جو انتي عارفه ان الايام الي فاتت دي كانت صعبه عليا اوي
بقلمي/menna moharam
محمد حضنه: وانا هتسبني لمين
حسن: ياولاد صدقوني هرجع متقلقوش شهر وراجع
بعد مرور ايام وجه معاد السفر
محمد: انا قولت اقولك يمكن تديله فرصه تانيه وتغيري رائيه ويفضل قاعد
نور: هيسافر
محمد: اه
نور: مش قادره اسامحه هو كدب عليا
محمد: حسن شاف في حياته كتير ومراته طلبت منه الطلاق بسبب الي كانت بتحبه قبل حسن رجع وكانت بتكلمه وتخرج معاه عارفه يعني ايه حسن يسمعها وهي بتقوله هطلب منه الطلاق ونتجوز
نور: معقول حد يعمل كده
محمد: اليوم الي حسن كان ناسي فيها محفظته عندها كان اليوم ده رايح يودي زين بس زين فضل يعيط علشان باباه ينيمه وكلمته وقتها وكان متوتر اوي انه مقلكيش الحقيقه بس صدقيني حسن بيحبك علشان كده كدب عليكي بس كان ناوي يقولك يوم قرايه الفاتحه الحقيقه وانتي ليكي حريه الاختيار هو قالي انه كان هيقولك بس الباب خبط ولما رجعتي كان باين عليكي الزعل فا قال هيتكلم في وقت تاني
نور: يعني بجد كان ناوي يقولي ولا كان هيخبي
محمد: صدقيني هو بيحبك وكان هيقولك مش هيخبي زي ماانتي فاكره m
نور: طيب يلا وديني ليه بسرعه لازم الحقه يا محمد
في المطار
حسن: محمد مجاش ليه
بعد شويه
••••••••••••••••••
حسن: سلام يا ماما اشوف وشك بخير
هيام بدموع: سلام يابني
حسن: سلميلي علي محمد ومتقلقيش لو مردتش عليكي علشان الخط بيقف هحاول اجيب خط وهكلمكو مش عايزك تقلقي
هيام: حاضر يابني خلي بالك من نفسك
حسن: سلام
عند نور
••••••••••••••••••
نور: بسرعه يا محمد ونبي
محمد: حاضر حاضر اهو قربنا
بعد شويه كانو وصلو نور ومحمد المطار
محمد: ماما ماما حسن فينن
هيام: سافر يابني
نور بصدمه: اا ااايه سافر يعني ايه
- يتبع الفصل التالي اضغط على ( رواية عشقت مجنونة ) اسم الرواية