رواية دينا الفهد كاملة بقلم زهراء السعيد عبر مدونة دليل الروايات
رواية دينا الفهد الفصل الثالث عشر 13
دينا ببكاء.لا
فهد بحزن. بجد يادينا
دينا ببكاء. انا مش بحبك بس انا بعشقك
فهد مصدوم. اييه😳
دينا بابتسامة. زي ماسمعت يا فهد انا بحبك بس اللي حصلي زمان كان صعب مكانش في واحده تستحمل اللي انا استحملته
فهد بحزن. انا اسف يا دينا انا كنت السبب في اللي حصلك زمان ويمكن في اللي كان بيحصل دلوقتي صدقيني انا قلبي مدقش لحد غيرك حتى لمريم محستش نفس الاحساس اللي حسيته معاكي
دينا بابتسامة. بجد يا فهد انت بتحبني
فهد بابتسامة. طول عمرك هتفضلي غب**ية يا دنيا
دينا بغيظ. طيب ليه الشـ*ـتيمه الله 😑😑
فهد بضحك. عشان انتي متعرفيش انا بحبك قد ايه انتي عامله زي لما واحد يشرب مخد**رات وميقدرش يسيبها ابدا وانا ادمنتك زي المخد**رات بالضبط
دينا بغضب. يعني مفيش غير المخدر***ات وتقولي بحبك قدها
فهد بضحك. هههه خلاص يا ستي انا بحبك قد النجوم والقمر والشمس ايه رأيك بقا 😉😂
دينا بضحك. الكوكب الارض هههههه 😂
فهد بغضب. امشي يا دينا امشي الله يرضا عليكي عشان انا عندي مراره واحده بس 😒
دينا بضحك. بقولك ايه يا فهد
فهد بملل. اممممم
دينا بضحك. متجيب بوسه 😗
فهد بصدمه مصطنعه. اييه يا لهوي انتي عايزة منى ايه يا بت لا لا انا شاب محترم والمستشفى دى محترم 😳☹️
دينا بضحك اكتر. ههههههههه طب بوسه واحده بس واحده بس هااا واحده بس قولت ايه
فهد بابتسامة خبيثه. من عيوني يا دودو
وبيقرب فهد على دينا…
دينا مصدومه. ايييه لاا انا كنت بهزر معاك والله 😅
فهد بابتسامة خبيثه. لا انتي اللى طلبتي وانا مقدرش ارفض طلب لحبيبتي
دينا كانت علي وشك البكاء. فهد خلاص بقا
فهد بابتسامة.ماشي بس الايام جايه كتيير 😉
دينا بخجل. احم طب انا هروح اشوف انس واعمله ياكل واجي ماشي يا قلبي
فهد قرب منها وباسها من خدها. ماشي يا عمري
دينا اتكسفت قوى وطلعت تجري على بره….. 🏃🏃🏃🏃🚪🚪🚪
فهد بضحك .هههههه بحبك يا دينا بس لازم اقوم وعرف حكايه محمود ده ايه
بعد اسبوعين والنهارده خروج فهد من المستشفى…..
انس بضحك. بابا انت عامل كده ليه
فهد بغضب. بس يا ولد عيب
انس بضحك.لا بس شكلك حلو هههههههه مش كده يا ماما😂
دينا بضحك. هههههههههه قوى هههههههه😂
فهد بغضب.اوووووف دينا والله انا مش ناقصك انتي كمان
دينا بضحك.والله شكلك حلو
((كان فهد يلبس جلابيه وعمه على راسه وكان عامل زي الشيخ العرب همام😂😂))
خبطت الممرضه ودخلت وكانت مرعوبه جدا من فهد.
الممرضه بخوف. احم ممكن يامدام دينا تقوليلي في الاستاذ فهد
دينا وانس بضحك. اهو…. وكان دينا وانس يشاوروا على فهد
الممرضه بخوف. احم ممكن يا استاذ فهد تمضي على ورق خروجك ده
فهد بحراج. ماشي
بعد خروج الممرضه دينا بضحك. احسن عشان تبقى تعاكسك قوي
فهد بغيظ. دينا انتي ر*خمه
دينا بغرور. عارفه😌
الفلاش باك
دخلت دينا غرفه فهد ولقد الممرضه بتدلع على فهد
الممرضه بدلع. والله يا استاذ فهد ميبانش ان انت عندك 30 سنه اللي يشوفك يقول عندك 20 سنه انا مش عارفه انت متجوز ومخلف ازاي
فهد ابتسامه. يلا قدري ونصيبي وانتي يا قمر
الممرضه بدلع. لسه ملقتش فارس احلامي بس شكلي لقيته خلاص
دينا بغضب. وحياه امـ*ـك هو مين دي يا بت
الممرضه بغضب. انتي مين وازاي تخشي كده
دينا بتشمر دراعتها. تعالي وانا اقولك انا مين يا روح امك
الممرضه بالم. اه خلاص انا اسفه سيبيني يا متو*حشه
فهد عمال يضحك.هههههه بس يا مجنونه خلاص سيبيها هتمو**ت في يديك
دينا بتضر*ب في الممرضه. ابدا تعاكسك واسكت
دخل سيف وانصدم وجري على دينا وشال الممرضه من تحت يديها
سيف بخوف على الممرضه. انا فعلا اسفه بالنيابه عن اختي
الممرضه بدلع على سيف كمان. لا محصلش حاجه يا استاذ انت اسمك ايه
دينا بغضب شديد. يا نهار اهلك اسود سبتى جوزي ورايحه لاخويا ده انتي نهارك اسود النهارده تعالي
ومسكت دينا الممرضه من شعرها…..
سيف بيشدها. خلاص يا دينا خلاص
فهد بيزعق لما الممرضه. امشي شوف انتى رايحه فين يلا
دينا بغضب. وانت بقى ايه جاي تتكلم دلوقتي
فهد بتوتر. احم حبيبتي والله😅
دينا. 😑😑
فهد الخوف هو وسيف
فهد بخوف. انتي بتبصي كده ليه
دينا بغضب. بفكر اعمل ايه في شكلك الحلو اللي جيبلنا المشاكل ده
فهد بخوف منها. والله انا خايف منك
دينا بشر. متخافش يا حبيبي😈
بااااك….؟
رجعت دينا وفهد البيت…..
في غرفه دينا وفهد
فهد بيقرب مننا وبيمسك ايديها وبيبوسها بحب
فهد بعشق. بحبك يا احلى واجمل حاجه حصلت في حياتي
دينا بدموع. بعشقك يا روحي وعمري وسنين الجايه
فهد بابتسامة عاشق. يااااااا يا دينا لو اقدر اثبتلك قد ايه بحبك
دينا بدموع. ممكن اغنيلك
فهد بابتسامة. اكيد طبعا وحشني صوتك قوي
دينا بعشق.انا… أنا كلي ملكك… انا كل حاجه حبيبي فيه بتناديك
انا… انا مش بحبك… الحب كلمه قليله بالنسبه ليك
انت فرحه جت لعندي بعد عمر من التعب
في السعاده الي بعاشها انت السبب
ضحكتك عقلك جنونك والحنان الي ف عيونك
هوصف ايه واحكيلك ايه
انا… أنا كلي ملكك… انا كل حاجه حبيبي فيه بتناديك
انا… انا مش بحبك… الحب كلمه قليله بالنسبه ليك
معاك بضحك وبفرح مبقتش خايفه
ازاي هخاف وانا بين ايديك
ساعات بخيالي بسرح
قبل ما بحلم كل حاجه القيها فيك
السنين هتفوت وتمشي منك انت انا مش همل
بوعدك يا حبيبي عمري شوقي ليك لا في يوم يقل
هبقي فرحك وقت حزنك في التعب تلاقيني حضنك
كل يوم من عمري ليييييك …
انا… أنا كلي ملكك… انا كل حاجه حبيبي فيه بتناديك
انا… انا مش بحبك… الحب كلمه قليله بالن
فهد بعشق. بعشقك يا حب الطفوله♥
دينا بحب. وانا كمان يا عمري♥
- يتبع الفصل التالي اضغط على ( رواية دينا الفهد ) اسم الرواية