Ads by Google X

رواية احببتها وسط انتقامي الفصل السابع عشر 17 - بقلم فريده محمد

الصفحة الرئيسية

  رواية احببتها وسط انتقامي (كاملة جميع الفصول) حصريا عبر دليل الروايات بقلم فريده محمد

رواية احببتها وسط انتقامي الفصل السابع عشر 17

الفصل السابع عشر (احببتها وسط انتقامي)                      نهي خبطت ودخلت المكتب عند عمر وفي إيدها ورق           عمر قاعد علي المكتب ومرجع ظهره لورا ومغمض عينه                                                     نهي . احم  عمر بيه                                                                           عمر فتح عينه وبصلهاومتكلمش                                 نهي .حضرتك الورق ده محتاج امضتك.                            عمر سحب الورق بهدوء                                                             عمر وهو بيمضي وعينه في الورق                                     عمر .ركزي في شغلك .. وبلاش تدي مواعيد لحد هنا في الشركة.                                                                            نهي بستغراب . مش فاهمه .حضرتك تقصد ايه.                      عمر بصلها بجمود .مين ال كنتي بتحضنيه تحت ده                وكمل بضحكة سخرية . وانا ال كنت فاكرك محترمة.              عمر بصلها من فوق لتحت . طلعتي                                                    وقبل ما يكمل كلامه                                                                       نهي قاطعته بغضب .اخرررس انا محترمة غصب عنك وعن اي حد.                                                                                 وبعدين كملت . ولا هو الزبالة بيبقي فاكر الناس كلها زبالة زيه عمر اول ماسمع كلامها ماشفش قدامه من الغضب ورفع ايده وراح ضر"بها بالقلم بقوة                                                 نهى حطت ايدها على وشها وبصتله بكره واتكلمت.             انت ما استحملتش اغلط فيك مع اني عندي حق في اللي قلته                                                                      وبعدين بصيت له باستحقار . بس انا بقى مش شايفه اني غلطت فيك ولا حاجه                                                وكملت بسخريه . مش الاستاذ بردو كل يوم بيسهر مع واحده شكل ...ولا انا غلطانه                                                   عمر كان واقف بيسمع كلامها بهدوء                                عمر بهدوء  . مين اللي كان معاكي.                                     نهى . ما يخصكش... عن اذنك                                   وخرجت من عنده وسابته وهو مش طايق نفسه وهيموت من الغضب                                                                     نهى خرجت بره وانهارت من العياط                                 هي مش قادره تستحمل انه ممكن يشك فيها او يبصلها بصه مش كويسه                                                                نهى حست انها مخنوقه ومش هتقدر تكمل                    قامت لمت حاجتها ومشيت من غير ما تقول لحد             وهي ماشيه                                                            (سلمى) دي واحده من اللي شغالين في الشركه             شافتها وهي ماشيه معيطه فضلت تناديلها                       بس نهى ما ردتش عليها ومشيت على طول                      عند عمر                                                                     قاعد وكمل شغل وهو متضايق                                       عمر ساب الورق من ايده وهو بيفكر في كلام نهى.              عمر  في نفسه . ممكن اكون ظلمتها ....طب واللي كان واقف معاها تحت ده يبقى مين                                                  معقول ممكن يكون اخوها ..بس اللي اعرفه انها ملهاش اخوات ..امال هيكون ايه يعني ..ماهو مش معقول تكون مقضياها وانا اللي مغفل.                                             وفضلت دماغو تودي وتجيب                                                                       عمر مسح على وشه بضيق.                                            وطلع علشان يشوفها بس ملقهاش                                                                        عند ياسين.                                                                 جوه في مكتبه كان واقف ناحيه الشباك وماسك كوبايه شاي بيشرب فيها وفي ايده الثانيه سيجاره                        تليفونه رن وكانت فريده.                                           ياسين بص في التليفون وابتسم ورد.                            فريده بصوت هادي . الو                                             ياسين سمعها ومش بيرد                                              فريده . الو .. ياسين                                                 ياسين اول ما سمع اسمه منها ابتسم                             ياسين . ما كنتش اعرف ان اسمي حلو اوي كده.              فريده اتكسفت وسكتت.                                            ياسين . هاا .كنتي عايزه ايه.                                       فريده بسرعه . ممكن اخرج مع مها.                               ياسين . فين                                                             فريده . مها هتروح تعمل شوبينج وانا عايزة اروح معاها                                ياسين . الفيزا في درج الكومودينو . خديها وهاتي اللي انتي عايزاه                                                                      فريده . بس انا مش عايزه حاجه انا هروح معاها بس      ياسين . خدي الفيزا يا فريده وبعد كده لما تعوزي حاجه ما تتكسفيش ... ماشي                                                   فريدة . بس انا فعلا مش عايزه حاجه                           ياسين . ممكن لما تروحي يعجبك حاجه فخليها معاكي احسن                                                                      فريدة . حاضر                                                         ياسين  . خلي السواق يوديكم                                       فريده . ليه                                                               ياسين . من غير ليه                                                  فريده  . بس                                                          ياسين . سمعتي انا قولت ايه.                                      فريدة بضيق . ماشي                                                 ياسين قفل معاها وبعت اتنين بودي جارد كمان يروحوا معاهم                                                                         عند فريده.                                                                لبست هي ومها ومشيوا والسواق وصلهم المكان اللي هم عايزينو واتفاجئوا بالبودي جارد كمان معاهم                   فريده بضيق لما شافت البودي جارد                              فريده ل مها  . هو في ايه.                                             مها . معلش ياسين مش هيطمن عليكي غير كده                مها . تعالي احنا نشوف هانجيب ايه ..سيبك منهم          ودخلوا المول                                                              عند ياسين                                                                   كان قاعد قلقان على فريده . هو عارف ان رجاله ابوها مراقباهم وممكن يحاولوا يخطفوها.                             ياسين كلم الحرس اللي معاهم.                                   ياسين في التليفون . خلوا بالكم .. عشان لو حصل حاجه انا مش هسمي عليكم ..مفهوم                                        الراجل . مفهوم ياباشا .متقلقش                                                               بعد وقت                                                                   فريده ومها خلصوا وكانوا راجعين.                                  وزي ما ياسين كان متوقع.                                               رجالة الالفي كانو وراهم                                               عند محمد الالفي                                                      الراجل بتاعه كلمه                                                     ومحمد الالفي قاله انهم يخطفوا فريده منهم.                                                                            وهم في الطريق العربيه اللي فيها رجالة الالفي فضلت ماشيه ورا العربيه اللي فيها  فريده ومها وتلاحق عليها لحد ما فريده ومها خافوا.                                                     فريده بخوف للسواق . هو هو في ايه .هي العربيه دي ماشيه ورانا ليه  وبتقفل علينا ليه                                         السواق وهو بيحاول يهرب منهم . مش عارف مش عارف يهانم.                                                                     والعربيه جت وقفت قدامه                                        ورجالة نزلوا وكانوا معاهم سلا"ح.                               السواق وقف مكانه بخوف ومش عارف يعمل ايه             بس في ثواني العربيه اللي كان فيها الرجاله بتاعه ياسين هي كمان جات و وقفت والرجاله نزلوا منها                            في نفس الوقت اللي رجالة محمد الالفي هجموا على العربيه وكانوا بيحاولوا ياخدوا فريده.                                       بس رجاله ياسين لحقوهم ونزلوا فيهم ضر"ب.                 وكان في ضر"ب نا"ر لحد ما طل"قه طلعت وجات في.....       يتبع.....


    •تابع الفصل التالي "رواية احببتها وسط انتقامي" اضغط على اسم الرواية 

google-playkhamsatmostaqltradent