رواية نوارة (كاملة جميع الفصول) حصريا عبر دليل الروايات بقلم فرح احمد
رواية نوارة الفصل الاول 1
ـ╗═════════════╔
ـ رواية نوِّاره الحلقة الأولى
ـ╝═════════════╚
في الكباريه "سرايا" و في اوضه من الاوض كان في بنت واقفه شعرها اسود تقيل ويتعدي طول الشعر وسطها , وقامتها متوسطه يعني لاطويله ولا قصيره , عنيها زتوني فاتح ودا يخلي الي
يبص في عنيها يعرف انها شخصيه جرئيه جدا ورموشها طويله , و بشرتها خميريه ، و عندها 24سنه ، اعده ع الكرسي ومسكه الروج بتحط منه وبعدها حطته علي التسريحه ومسكت
ازازه مايه ولسه جايه تشرب سمعت واحده بتخبط ع الباب خبطتين وبتقولها:يالا يا ست نواره هنبدا
نواره بضيق:طيب طيب ، ايه الواحد ما يعرفش يشرب
البنت:طب اخلصي
نواره بضيق :ان شاءالله
وشربت نواره وحطت الازازه مكانها وشالت الشال الي كانت حاطه علي اكتافها وخرجت من الاوضه ولقت مدير الكباريه "فوزي" بيقولها:عايزك متنزليش من علي المسرح الا لما الرجاله
تجمع كل الفلوس الي ف جيوب الي قعدين
نواره ببرود:ان شاءالله ، وسع بقا عايزه اعدي
وطلعت نواره ع المسرح وابتدت الاغنيه وابتدت ترقص , وكل الفلوس تترمي عليها , و كل راجل علي الطرابيزه بيدفع اكتر عشان تبصله الي اي واحد ف الكباريه بشغالنيها بزبينها يتمنها
ـ━🅕🅑/🅐🅛🅕🅐🅝🅝🅐🅝•🅝🅞🅥🅔🅛🅢━❥
"علي المسرح"
فضلت نواره ترقص و تدلع وتتقسم ع الاغاني الي بتشتغل وراء بعضها و فضلت كدا يجي ساعتين كاملين فحست بتعب و
نزلت من علي المسرح فالبنت قالتلها:راحه فين؟!
نواره:انا تعبت خلاص ، عايزه ارتاح شويه
البنت:يعني اروح اقول للاستاذ فوزي كدا
نواره بتعب:اه
ودخلت نواره الاوضه بتاعتها وكانت بتنهج جامد و دخلت الحمام غسلت وشها غسله سريعه يدوب حطت حبة مايه ع وشها و واخدت منديل تمسح وشها وقالت في سرها بضيق وحزن" هونها
ي رب" واعده ع الشزلونج عشان ترتاح ولسه هتغمض عينها شويه لقت حد بيخبط علي الباب فقالت بضيق لنفسها "هيا لحقت تقوله مقصوفه الرقبه , دا انا حتي لسه مرتحتش "وعلت
صوتها وقالت : ادخل يا فوزي
ودخل فوزي وقال:ماتطولتيش ليه يا نواره....؟!
نواره بضيق:تعبت يا خويا تعبت , وبعدين مش رجلتك جامعوا الفلوس الي انت عايزها و اكتر , عايزه ايه تاني..؟!
فوزي:مش عايز حاجه , بس يالا اجهزي عشان في زبون مستنيكي برا
نواره:مين...؟!
فوزي:اكرم الجحشي
نواره بضحكه مايعه:هيهيهي الجحشي , ودا جيبنه من انهي زريبه
فوزي بجديه:نواره , اخلصي ويلا عشان الراجل مستنيكي برا
نواره بمصمصت شفايف:ماشي يا خويا , اسبقني انت وانا خمسايه وجيالك
فوزي ووقف وقال:ماشي , بس ماتتاخريش
نواره بضيق:الله!! ماقولت خمسايه و جيالكم
فوزي:ماشي
وخرج فوزي فنواره قالت في سرها بضيق " راجل و** "
و راحت الحمام وخرجت وضبطت شعرها وتقلت الروج والكحل و خرجت من الاوضه لقت فوزي بيشورلها فرحتله فافوزي قال بابتسامه فخر: اقدملك يا باشا نواره , احسن رقاصه انجبتها
مصر
اكرم ابتسم ابتسامه خبيثه وقال : ماشي يا فوزي , ويلا بقا طرّقنا (امشي)
فوزي:ماشي يا باشا , وانتي يا نواره عايزك تدلعي الباشا
نواره بابتسامه صفرا:ان شاءالله
فوزي:عن اذنك يا باشا
اكرم: اتفضل
ومشي فوزي
اكرم وهو ماسك الكاس وبيقول:اجبلك
نواره بدلع:ماشي
وصبلها اكرم كاس ونولهولها ولسه جاي يشرب قامت نواره حاطه ايدها ع كاسه و قالت:اي دا !!, انت هتشرب كدا علي طول
اكرم بسخريه:اومال اقول البسمله قبلها ولا حاجه
نواره:لا دا مش قصدي كدا , انا قصدي دا " وخبطت الكاس بتاعها في بتاعه وقالت بخبث:شوفت بقا
اكرم:فهمتك "وخبطوا كاستهم في بعض وقال اكرم: في صحتك
نواره:في صحتك "وشربوا الكاس"
اكرم وحط الكاس ع الطرابيزه وقال:تحبي نبقي هنا ولا في فيلتي...؟؟
نواره:في فيلتك احسن
اكرم بخبث:ماشي يا قطه , هستانكي في العربيه علي ماتجهزي
نواره:ماشي
وراح اكرم ع العربيه وهيا دخلت الاوضه وغيرت ولبست مكانه فستان لونه بنفسجي فاقع ،كَب قبل الركبه ، ولبست عليه كعب عالي لونه ابيض وزودت الميك اب بتاعها وخرجت لقت البنت
"فرحه" مستنيها فطلعت فلوس من شنتطتها وقالت:خدي دول و روقي الاوضه و روحي
فرحه:تشكري يا هانم , وربنا يخليكي لينا
نواره:يارب يا ختي , يلا عن اذنك
ومشيت نواره وخرجت برا الكباريه لقت عربيه اكرم مستنيها فراحت تركب وطلع اكرم علي فيلته و وصلوا وقال:انزلي
نواره:لا استني
اكرم:ايه...؟!
نواره:متفقناش علي الفلوس ياعنيا
اكرم:عايزه كام
نواره:10تلاف جنيه
اكرم:طب ادخلي وانا هدهوملك
نواره:لا الوقت
اكرم:منا ماعيش كاش الوقتي , فادخلي الاول وانا اجبهملك
نواره:ماشي , اما نشوف اخرتها
ونزلوا من العربيه ودخلوا الفيلا وشاور لنواره تقعد وقال:اقعدي هنا علي ما اجيب الفلوس
نواره:طيب
وقعده نواره ع الكرسي , وعماله تبص في كل حته وتقول "اشي اشي علي الفخامه ، صحيح ناس ليها فلل وناس ليها التعب والقرف" فجيه كرم وقال:خدي
فاخده الفلوس وعنتهم في شنتطتها
اكرم:مش هتعديهم
نواره:لا , انا بطبيعتي باستأمن الزبون االي بيجيلي "وبعدها قالت بدلع: و يالا بقا يا باشا ولا احنا هنقضيها رغي بقا و كدززا
اكرم بخبث:رغي ايه...؟؟! , احنا مش فاضين
وخدها من ايدها و طلعوا السلم واول ما وصلوا علي الاوضه فتح الباب وزقها جامد وقفل الباب وراه فنوراه اتخبطت وقالت بوجع وضيق:جرا ايه يا دلعادي , مابراحه شويه
اكرم:خلاص ياختي اسفين
نواره ووقفت وقالت:ماشي يا باشا , تقبلناه , بس اخر مره.
اكرم بخبث:ماشي , ويالا بقا
نواره بدلع:طب استني شويه
ولسه هيقرب منها لاقي.......
ـ━━━🅐🅗🅜🅔🅓𖣘🅐🅛🅕🅐🅝🅝🅐🅝━━━❥
•تابع الفصل التالي "رواية نوارة" اضغط على اسم الرواية