Ads by Google X

رواية طفلتي المدلله الفصل الثاني والعشرون 22 - بقلم دعاء التهامي

الصفحة الرئيسية

 رواية طفلتي المدلله الفصل الثاني والعشرون 22 - بقلم دعاء التهامي

رواية طفلتي المدلله (كاملة جميع الفصول) حصريا عبر دليل الروايات بقلم دعاء التهامي

رواية طفلتي المدلله الفصل الثاني والعشرون 22

صحي ليا الاول كان شهاب لسه نايم بس بيتقلب بانزعاج من اشاعة الشمس قامت قفلت الستاير وبعدها جابت علبة المكياج من شنطتها وابتدت ترسم على وشه شهاب خلصت واجت جنبوا ونامت تاني 

ليا: دخيلوا شو حلو وهو نايم 

شهاب: سمعتك علي فكره 

ليا: انت صحيت من امتي 

شهاب: ههههههه لما كنتي بتتغزلي فيا 

ليا: ههههههه صباح الخير يا حبيبي 

شهاب: صباح الخير مش بتتقال كده 

ليا: امال بتتقال ازاي 

شهاب شاور علي خدوا كده 

ليا: ههههههه لا قوم اغسل وشك عشان نمشي 

شهاب: مش هقوم غير لما اخدها ولا اخدها بطريقتي وانا مش مسؤؤل 

ليا: ههههههه 😹😹وشك مش نضيف ههههههه 

شهاب: وشي 

ليا: استنا ثواني قامت جابت المراية ههههههه 

شهاب: 😳😳😳مين اللي عمل كده كانت راسمه وشوا زي الجوكر 

ليا: صدقني مش انا انا صحيت لقيت وشك كده 

شهاب: وهو في حد غيري انا وانتي تعالي هنا 

ليا: خليك مكانك انا بقولك اهو 

شهاب: لما اخد حقي الاول 

جريت ليا وشهاب كان بيجري وراها طلعت على السرير ومسكت المخده 

ليا: اوعاا تقرب انا بلعب كارتيه 

شهاب: بجد وانا عايز اشوف مهاراتك بحركة سريعة منو كان ماسك رجلها وقعت وهو كمان وقع معاها 

ليا: عضامي اتكسرت حرام عليك 

شهاب: انا مش تقيل اوي 

ليا: ههههههه لا فراشة 

شهاب: اي اللي عملتيه في وشي ده 

ليا: بصتلوا بعيون القطط انا عملت حاجه 

شهاب: بلاش البصة دي بدوبني 

ليا: بجد يا حبي 

شهاب: قلبي وكل دنيتي ابتدا يقرب منها وهيا سرحت في عيونوا قرب وشوا من وشها وبعدهاا حط خدوا علي خدها الالوان بقت علي وشها هيا كمان ههههههه 😹😹كده تعادل يا حبي 

ليا: قامت المراية لقت وشها اتبهدل 

شهاب: طالعة حلوه اوي 

ليا: رخم 

شهاب: بتقولي حاجه يا حبيبي 

ليا: بقول رخم وبارد كمان

شهاب: والله طب مش هنمشي من هنا يا رايك 

ليا: لا مش ينفع محدش يعرف اننا هنا 

شهاب: لا زياد عارف وكمان لينا هما اللى اقترحوا الفكرة 

ليا: متفقين عليا بقا 

شهاب: هو انا مقولتلكيش انك طالعة حلوا اوي ابتدت يقرب منها وهيا بترجع لورا 

ليا: انا عايزة اطلع البحر 

شهاب: حاضر بس مش دلوقتي 

ليا: انا عايزة اروح دلوقتي وبطل تقرب كده 

شهاب: والله طب اهو بقا يقرب منها اكتر وبحركه سريعة كان شالها (ونسيبهم بقا ملناش دعوه) 

عند لينا كانت بتذاكر في اوضتها لحد ما الباب خبط 

لينا: معندناش بيض يالي بتخبط 

زياد: ههههههه افتحي يا مجنونة بيض اي 

لينا: هو انت كنت عايز اي 

زياد: دايما دبش كده خسار*ة فيكي الاكلة اللي كنت هعزمك عليها 

لينا: 😳اكل انا بهزر ي رمضان مبتهزرش ولا اي 

زياد: العب باليه 😹😹

لينا: قلبظ بجنيه 

زياد: هو في حاجه تاني مش عارف 

لينا: ههههههه في شبسي وكارتيه 

زياد: طب اجهزي عازمك على اكلة انما اي 

لينا: اوعا يكون فول وطعمية 

زياد: اللهي يسد. نفسك 

لينا: انت يارب 

زياد: بتاكدي الدعوة يعني عموما اللي انتي تختاريه 

لينا: اي رايك في كشري 

زياد: تصدقي انا غلطان اني باخد رايك البسي ومش عايز اسمع صوتك 

لينا: استنه يا لطفي لازم اعرف 

زياد: هو انا هخط*فك 

لينا: 😳انا كنت حاسه انك راجل ما*فيا وكمان بتا*جر في الاع*ضاء 

زياد: يخرب بيتك انا لغيت العزومة خلاص 

لينا: والله ما يحصل نص ساعة اكون جاهزة 

زياد: عشر دقايق لو مجهزتيش همشي 

لينا: قليل اوي 

زياد: وقتك بيعدي تيك توك 


    •تابع الفصل التالي "رواية طفلتي المدلله" اضغط على اسم الرواية 

google-playkhamsatmostaqltradent