Ads by Google X

رواية ملكي من البدايه الفصل الثاني والعشرون 22 - بقلم فاطمه حسن

الصفحة الرئيسية

 رواية ملكي من البدايه الفصل الثاني والعشرون 22 - بقلم فاطمه حسن

رواية ملكي من البدايه الفصل الثاني والعشرون 22

البارت 22
ملكي من البداية 
تقي بنوم.بس بقي 
زين ضحك ورجع يغلس عليها تاني 
تقي قامت بضيق وهي بتشد الاحاف. يووووها 
بصت ليقيت زين بضحك 
تقي بضيق. بارد
زين وقف ضحك وبصلها بجمود 
زين. بتقولي حاجه 
تقي بصتله شويه وبعدين قامت تتدخل الحمام 
. لا 
..... 
عند معتصم كان بيساعد ضي في تجهيز لاكل بعد محاول يلهي نفسها في اي حاجه علشان ميركز معها 
الجرس رن معتصم وهو بيغسل ايده. هفتح وخلي ياسمين تجيلك هنا علشان تبقوا على رحتكم
ضي هزت راسها بهدوء وهو طلع فتح الباب 
معتصم شاور لياسمين براسها بمعنا اهلاً 
. ضي في المطبخ من هنا روحيلها 
ياسمين دخلت و معتصم لف وشه من غير حتى ميسلم على ايهم 
. ادخل 
ايهم دخل وقعد علي الكنبه وهو بيفرد اديها وبيرجع راسه لورا 
. معندكش حاجه تتشرب 
معتصم بصله بضيق. مبدخلش القرف الي بتشربه بايتي 
ايهم ضحك بسخريه
.دماغك راحت فين انا قصدي قهوه ولا عصير وبعدين انا خلاص هبطل شرب 
معتصم قعد جنبه 
. من متى دا بتنزل الشركه وبطلت تشرب
أيهم. عادي يعنى زهقت قلت اشوف موضوع الشغل دا يمكن يعجبني 
معتصم. اممم طيب
....
ضي استقبلت ياسمين 
ضي. ازيك
ياسمين بتوتر. الحمدلله. اساعدك 
ضي. لا خليكي اقعدي
ياسمين. هسعدك علشان نخلص بسرعه 
ضي هزت راسها بهدوء 
وياسمين سعدتها 
ضي. اخبارك ايه مع ايهم
ياسمين بصت في الطاسه الي بتحرك لاكل فيها بصمت وبعدين اتنهدت
ياسمين. هحكيلك 
.... 
عند زين نزل 
زين قرب من امه وباس راسها 
زين بحب. عاملانه اي اكل يا ست الكل 
فاطمه ضحكت وحركة ايده على ضهر زين بحب 
فاطمه. استنا مراتك لما تنزلي وانا احطلكم لاكل سوا 
تقي نزلة 
فاطمه. تعالي يا حبيبتي 
تقي قعدت قصاد زين و فاطمه حطلهم لاكل 
زين بص لتقي بضيق 
تقي بصتله بستغراب 
تقي. في حاجه 
زين بضيق. مفيش
تقي فهمت انه مضايق علشان امه الي بتحط لاكل 
تقي قامت بتوتر
تقي. عنك 
فاطمه. لا يا حبيبتي ارتاحي انتي 
تقي بصت لزين 
تقي. اقعدي انتي وانا هكمل 
فاطمه. طاب نساعد بعض 
فاطمه وتقي حطوا لاكل قدام زين 
وزين بيبص عليهم بفرحه 
فاطمه بحب. يلا يا حبايبي بالهناء 
فاطمه طلعت وسابت زين وتقي 
تقي قربت وقعت جنب زين 
تقي أكلته في بوقه 
وزين استقبل منها وهو مبتسم 
كل دا و مريم متابعه بغل 
....
مريم طلعت وقعت في الجنينه على  بضيق
مريم ضرخت لما حست بحاجه بتتمسح علي رجله بصت وكان كلب 
مريم قامت تجري و الكلب يجري وراها وبينبح
مريم مره وحده خبطت في حد وكان احمد 
احمد حط ايدها علي وسطها علشان قبل متقع 
احمد. اهدي اهدي 
مريم بخوف. ابعده ابعده عني ونبي 
احمد لفها ورا ضهره 
مريم مسكت ف التيشرت بتاعه جامد 
احمد هشش الكلب بعيد 
احمد. جر... جر من هنا يلا 
الكلب فضل واقف يبصلهم وهو بيلهث 
احمد مسك طوبه من لارض وحدفها بعيد والكلب راح ورها 
احمد مسك ايد مريم وجري
احمد. يلا بسرعه
... 
عند زين خلص اكل ومسك ايد تقي وباسها
زين. شبعت 
تقي بخجل. هقوم اشيل لاكل وعملك الشاي
زين. ماشي وهتهولي برا 
زين طلع برا ورن على شخص 
زين. شوفلي اصعب صفقه عندك وتديها لايهم بيه
.... 
زين بهدوء. الي بقوله يحصل وانا عارف بعمل اي كويس
... 
زين: تمام 
زين قفل التلفون وبص بستغراب لاحمد الي ماسك ايد مريم وبيجري.... ويتبع
حولة اعدل الحاجات الي قلتولي فاطمه مش بتعملها 
وروايه إن شاءلله هتخصل قبل رمضان 
وبخصوص الفصل صغير انا هنزل كل يوم ان شاءلله مش كل فتره
اتمنا الفصل يعجبكم ومتحسوش بفرق 🥰❤
كيان كاتبه

    •تابع الفصل التالي "رواية ملكي من البداية" اضغط على اسم الرواية

google-playkhamsatmostaqltradent