رواية رعد والقاصر (كاملة جميع الفصول) بقلم دنيا ثروت
رواية رعد والقاصر الفصل الثاني والعشرون 22
رعد والقاصر
بارت 22💔✍️
قمر بصريخ =رعددد رعدددددد الحقني بولددددددد
جري عليها ولسه هيسندها لاقاها اغمي عليها
رعد حاول يفوقها اكتر من مره ولكن لا حياه فيما لا تنادي ونفسها بيقل عن الاول بسرعه شالها وركبها العربيه وبدا يسوق بجنون وهو مش شايف قدامه غير حياه حبيبته وصديقته ونصه التاني زوجته قمر
وصل المستشفي واستنجد بالدكاتره. اخدوها ودخلوها العمليات
بدأ الممرضين يجرو داخلين وخارجين من العمليات واستغرقت وقت كبير كله كانت اصعب لحظة تمر علي رعد..
✍️✍️✍️جوا في العمليات ✍️✍️✍️✍️
الدكتور : المريضه بتموت بسرعه هاتو كيس الدم بسرعهه
الممرضه : دكتور المريضه نمره دمها نادره وكل اكياس الد'م راحتلها ومفيش تاني
الدكتور بزعيق وهو بيحاول ينقذها باي طريقه : ازايييي ازاااي مفيش فالها بس كيس بسسسس
الممرضه بخوف من عصبيته : هخرج اقولهم حاضر
وهي خارجه رعد وقفها
رعد : بسرعه اعمليلي الاختبار ولو موجب خدتي اللي انتي عايزاه اهم حاجه قمر تفوق ارجوكي
وبالفعل عملو الاختبار وطلع موجب واخدو منه دم عشان تتم العمليه
رعد وهو قاعد قدام غرفه العمليات وشبه مغمي عليه بس بيضغط علي نفسه.
خرج الدكتور: استاذ رعد.. مدام قمر بقت كويسه الحمد لله والولد صحته كويسه.
رعد بخوف : ط طب مرضها يادكتور
الدكتور بأطمنان : متخافش هي هتبقي احسن مع جلسات كيماوي لمده شهرين وهتبقي احسن
رعد : كو.. قبل مايكمل جملته عينه زغللت وكل حاجه دخلت في بعض.. الدنيا بقت سودا بالنسباله واغمى عليه علي الفور..
الدكتور: نقاله نقااااله بسرعههههه
✍️✍️✍️✍️💫💫💫💫💫💫بعد يومين ✍️✍️✍️✍️✍️💫💫💫
قمر في غرفه رعد قدامه بدموع وهي شايله الطفل = اوعي يارعد تسيبني اوعي ومسكت ايديه وحطت الطفل علي ايديه = يلا بقا قوم عشان نسميه سوا.. رعد انت اخدتني قاصر وانا بسببك عرفت الحلو والوحش عرفت الصح والغلط شوفت حقيقه كل الناس كنت فاكراك وحش في الاول بس طلعت أحسنهم قوم يارعد قوم ياحبيبي قوم ياحب عمري قوم عشان خاطري وعشان خاطر ابنك اللي جه علي الدنيا بمعافره مني ومنك.. وفجأه لاقت الايد اللي ماسكاها بتربط عليها
رعد بيفتح عينه :قومت اهو ياست قمر
قمر وهي بتضحك حضنته تلقائييي =بحبك بحبككك اوي يارعد
رعد وبيربط عليها بأيد والأيد التانيه حس بتقل عليها بص لاقا ملاك نايم بعد ماحضنها.. ضم الطفل في ايديه وبص لقمر بحب : ثمره حبنا ياقمر
قمر : حبيبي ربنا يديمه لينا
رعد : هسميه زين عشان يبقي زين الرجاال
قمر بحب وبتدخل في حضنه : اوعي تمشي وتسيبني تاني
✍️✍️✍️ بعد سنتين ✍️✍️✍️✍️✍️✍️✍️💫💫💫💫💫💫💫💫.
رعد وهو واقف في نص القصر : انا جمعتكو هنا انهارده عشان أعلن خبر.. كل حاجه بأسمي وكل حاجه نصيبي في الدنيا دي من بعدي قمر هي المالكه الرسميه ونده علي قمر وحضنها = وقدامكو كلكو بقول تزوجتها قاصر ولكن عاملتها بما يرضي الله وانا اسف قدامكو وقدامها وقدام ربنا لو زعلتها في حاجه وبص ليها وباصها من راسها = بحبك ياست البنات
قمر اندفنت في حضنه بكل حب.. =وانا بعشقك يازين الرجال.
واخدها واتجهو للغرفه
وهما بيطلعو علي السلم كانت في واحده قاعده علي الكرسي في الصاله وبتكتب..
حامد بيقرب منها = مش خلاص بقا
دنيا : الروايه بدأت بجملة منك يبقي لازم تنتهي بجملة منك صح ولا اي
حامد :امممممم... وهو بيبص عليهم وهما طالعين علي السلم والضحكات تتعالي = اللي اقدر اقوله ان رعد الاول مكنتش راضى عليه لكن دلوقتي انا بحمد ربنا عليه..
دنيا وهي بتقفل الكتاب : ايوه كدا ياحج خليك عادل 😂❤️
حامد : دنيا بطلي تدخليني في رواياتك وخليني في مكتبي
دنيا وهي بتحط ايديها علي كتفه : تؤتؤ انت لسه هتشرفني في اللي جاي 😂✍️
وهنا دنيا سلمت علي الجميع بحب وخرجت بكتابها برا وصورت القصر من برا القصر اللي فيه الحب والأمان...
تمت بحمد الله ✍️❤️
( تزوجتها قاصر ولكن أصبحت انا قاصر بحبها🥺✨❤️)
يتبع الفصل كاملا اضغط هنا ملحوظه اكتب في جوجل "رواية رعد والقاصر دليل الروايات " لكي تظهر لك كاملة
•تابع الفصل التالي "رواية رعد والقاصر" اضغط على اسم الرواية