رواية ظلم القاصرات كاملة بقلم شيماء رمضان عبر مدونة دليل الروايات
رواية ظلم القاصرات الفصل الثاني 2
سالم شوفتي ياوليه الفلوس
سعديه ولسه هات بقا
سالم اجيب اي ياوش الفقر هورح اجيب حتت حش. يش دماغي وجعاني
سعديه بقولك هات الفلوس او هات نصهم ايه عايزه اجيب شويه لبس وحاجات
سالم مش هجيب حاجه وغوري يلا
سعديه بقا كده طيب زبون سلوي مش هجيبه وده واحد لقته عايزها تخلفله عيل ويرجعها تاني
سالم كلميه
سعديه لا لما تجيب نص الفلوس
سالم خدي ياوش الفقر
من جه اخري في فيلا واسعه وجميله
حمزه رجل اعمال كبير ومتجوز بنت عمه لكن مبتخلفش وبيحبها ومستعد يعمل اي حاجه لها
ناهد مراته متسلطه وبتحب فلوس حمزه وبس وامه في صفها وست دماغها سم
ناهد انا عايزه اخلف ياحمزه اعمل اي حاجه يبقا عندي طفل
حمزه ياحبيبتي الرحم عندك طفيلي مينفعش تحملي انا عايزك انتي
ناهد في سرها بس انا عايزه اخلف عشان كل ده يبقا ليا انا.. لا ياحمزه عايزه اخلف
ام حمزه عندي حل ياحمزه
حمزه اي هوا
ام حمزه تتجوز
ناهد نعم مستحيل
ام حمزه اسمعي للاخر هيتجوز لمدت سنه هننقل فيها بويضه منك عشان الولد يبقا ابنك وبعد ماتخلف تروح لحالها وتاخد قرشين
حمزه مين هتوافق علي كده
ام حمزه مالكش دعوه انا هجبها
ناهد موافقه
حمزه موافقه اتجوز
ناهد اه دي سنه وهيجيلي الطفل الي بحلم بيه
حمزه امري لله موافق
ام حمزه خلاص انا اصلا كلمت اهلها هنروح بكره نجبها
حمزه ماشي هروح الشركه اعملو الي تعملوه
عند نوال
صحيت من النوم وهدومها غرقانه د. م وجسمها مكسر
نوال ليه كده يابابا ليه بس وراحت الحمام واستحمت خرجت لقت جوزها صحي
العريس صبحيه مبارك ياعروسه بس ايه داانتي عسل شكلي هجدد العقد
نوال مردتش عليه
العريس مش بكلمك بس عادي ياقمر تعالي
نوال تعبانه ارجوك كفايه
العريس كفايه اي ده هوا شهر لازم اتمتع وشدها وتم اغتصابها لتاني مره
عند سالم العريس جاي امتي ياوليه
سعديه النهارده بناتك فايرين وجسمهم حلو وده الي محليهم
سالم طيب روحي جهزي سلوي
سعديه مش هتقولها
سالم لا مش مهم
سعديه دخلت علي سلوي وسلوي سمعت كلامهم
سلوي والنبي ياخالتي مش عاوزه اتجوز والنبي
سعديه بس يابت يلا اجهزك ابوكي ياختي هوا الي عاوز انا مالي
سلوي بدموع ابوس ايدك قوليلو يسبني انا لسه صغيره
سعديه سغيره اي يابت داانتي عندك 17سنه
سلوي اعتبريني زي بنتك
سعديه منا مبخلفش ياروح امك ويلا بقا علشان تجهزي
وجهزتها للعريس
ام حمزه جت هيا وناهد رمت لهم الفلوس وكتبو الكتاب شرعي لان حمزه موافقش يكتب عرفي عامل لامه توكيل عشان تجوزه بيه وخدوها من سكات ومشيو وتم بيع البنت التانيه
عند نوال لسه البغل الي متجوزاه بيتهجم عليها
نوال لالا كده لا حرام
العريس حرام اي انتي مراتي
نوال لا حرام عليك انا تعبت ارحمني
مسك حزام ونزل فيها ضرب
العريس انتي شكلك هتعذبيني معاكي وقام كتفها وعمل الي عايزه رغم صريخ نوال واستغاستها لكن بدون جدوي
عند سلوي دخلت الفيلا انبهرت بيها
ام حمزه انتي عارفه انتي هنا ليه
سلوي بدموع هزت راسها بايوه
ناهد انتي هنا هتجيبي طفل وتمشي متتعشميش انك هتبقي حاجه فاهمه
سلوي بانكسار فاهمه
ناهد اطلعي فوق اول اوضه ادخلي وجهزي نفسك بهدوم من الدولاب عشان حمزه جاي
سلوي من غير كلام طلعت
عند سالم بيعد الفلوس بطمع خلفت البنات نفعت اهي
سعديه ادعيلي بقا واديني نصيبي
سالم خدي مش خساره فيكي
عند حمزه طلع الاوضه لقي….
عند نوالجوزها سابها مربوطه ونام بعدماانتهك طفولتها تاني
عند سالم انتي يابت يالي اسمك ماجده
ماجده نعم يابابا
سالم تك بو وش نحس زي امك جهزيلي العقده صحابي جايين يسهرو معايا
ماجده بكسره حاضر
سعديه ياخويا خف ايدك شويه هطير القرشين عليالمقاطيع بتوعك
سالم مالكيش دعوه ياوليه غوري من وشي تك هم انتي كمان
عند حمزه طلع الاوضه لقي سلوي قاعده خايفه ومنكمشه في نفسها
حمزه انتي مين
سلوي بصوت ضعيف انا مراتك
حمزه لفي وكلميني مدياني ظهرك ليه لفت له كانت جميله لبسه قميص نوم زي ماناهد امرتها
حمزه اسمك ايه
سلوي اسمي سلوي
حمزه عندك كام سنه
سلوي 18سنه
حمزه اي انتي صغيره اووي نزل تحت لامه
حمزه اي التعريج ده ياامي
ام حمزه فيه لي
ام حمزه هيا سنه هتجيب العيل وتروح لحالها
ناهد خلص بقا ياحمزه
حمزه عملتو العمليه
ناهد بتوتر اه طبعا اطلع بقا عشان نخلص
طلع حمزه فوق
ام حمزه كان لازم تخافي من العمليه
ناهد متفرقش بقا مهو هيتكتب باسمي كده كده مش هعرض نفسي لعمليه انا
ام حمزه سكتت
حمزه فوق انتي عرفه طبعا هيحصل اي
سلوي بدموع عارفه
حمزه انتي هنا غصب عنك
سلوي اه ابويا ومرات ابويا باعوتي وباعو اختي قبلي
حمزه اي ده فيه اب كده
سلوي بدموع نصيبنا كده
حمزه بس لازم اخلف طفل تعالي وقرب منها وفاجأه
- يتبع الفصل التالي اضغط على ( رواية ظلم القاصرات ) اسم الرواية