رواية همس القلوب (كامله جميع الفصول) حصريا عبر دليل الروايات بقلم الكاتبه المجهوله
رواية همس القلوب الفصل الخامس 5
الاب والام : اييييي
الام : مين دا الي خطب ؟!!!!!!
يوسف وسيف دخلو
يوسف في سره : ولعتتت يا زين البس
******************************
فيلا البارودي
البارودء : اي يا ذفت انا مش قلت اجهزو علي شان علي شان هنروح الق*سم
الشخص ؛ حاضر يا بيه العربيه بتتمول بس وهاجي اهو
بعد خمس دقايق الشخص جه وركب البارودي ومعاه كميه حراسه فظيعه بطريقه مرعبه وعربيات كتير الي يشوف ولا كأن وزير الداخليه هوا الي جوه
وصل البارودي وفتحولو الجارد باب العربيه. ودخلو معاه وكان اي حد يشوفو يضربلو تعظيم سلام
دخل لمكتب نائب وزير الداخليه بالفعل
البارودي : طارق بيه اخبارك
طارق : بخير يا بارودي بيه نورتنا
البارودي : عايزك في خدمه
طارق اامرني يا بارودي باشا
البارودي : بنتي مخطوفه وعايز اقدم بلاغ والي خاطفها زين السيوفي حضرتك انا عايز قوه معايا وامر بالتفتيش
طارق : اوامرك يا سيدي
بعد ساعه من الزمن
في فيلا السيوفي
ميرفت : مردتش عليا يازين انتا خطبت من ورايا ؟؟؟!!!!
وفي اللحظه دي جه البارودي ودخل الفيلا كأنو مقتحم ليها هوا والقوه العسكريه ومعاه ورقه تثبت انو رافع بلاغ وان لو بنتو اتلقت يتم القبض علي زين السيوفي
زين : اي قله الادب دي البيوت ليها حرمتها ازاي تتجرأو
الظابط : زين باشا معانا امر اننا نجيب همس البارودي وانك متهم بخط*فها ب*قوه غ*صب عنها
زين بصدمه : لا طبعا اي دا مين الي قال كدا
في اللحظه دي همس نزلت واتصدمت لما شافت ابوها قلبها خاف
همس : ب..بابا
البارودي بتمثيل : بنتييييي حبيبتي خ*طفك ازاي قوليلي
القوه بدأت تهجم علي زين ودا وسط عياط ونرفذه الموجودين
همس : باااااس انا محدش خ*طفني انا هنا بمزاجي
البارودي : ههددوكي بيأيه يا بنتي علي شان تكدبي كده هااا قوليلي
زين بمقاطعه : باااااس ازاي حد يقدر يخطف مراتووو هاااا
دهشه وصدمه الجميع علي وشوشهم وخصوصا همس
البارودي : بس يا حيو* ان يا كل* ب مرت مين اي التمثيليه الجديده دي
زين : للاسف مش انا الي بمثل دا انتا يوسييييف هات الورقه
يوسف اداله عقد الجواز
زين : ودا عقد الجواز
الظابط : همس هانم هل دي امضتك فعلا
زين بصلها بترجي بمعني قولي اه
همس بجرأه : اه امضتي وزين السيوفي جوزي علي سنه الله ورسوله وانا بقدم بلاغ علي البارودي باشا بتهجمه علينا بدون اي دليل وكمان لمحاولتك قتلي
الكل اتصدم اي دا هل دا فعلا حقيقي هل في اب جاحد كده ولا البنت هي الي غلط كل الاسأله دي بتدور في دماغهم كلهم وهما في ذهول
همس بأخذ نفس عميق : اكتب البلاغ يا باشا
البارودي بوش احمر غاضب : ومين الي قبل جوازك انتي لسه قاصر مينفعش
زين بمقاطعه. : اي دا يا حمايا ازاي تقول كده امال امضت مين دي وشهاده مين دي بالفعل طلع توقيع البارودي بالملي مفيهوش غلطه
كى دا تحت صدمه همس
همس بضحك : هههههههههه الكل باصلها
همس : هههههه يابابا انتا نسيت يا حبيبي يوم فرح بنتك اد اي انتا قاسي سيبتيني في الصحرا للد*يابه تكلني يا بابا وجاي عايز دلوقتي تاخدني ههههه لا ضحكتني بجد وسقفت جامد شااااابوووه ليه يا بارودي باشا انتا فزت لانك كسر*تني فعلا وكس*رت امل اني احبك الواحد في الميه الي كانو فاضلين انااا بك*رهك يا بارودي وانا الي هاخد حقي بإيدي همس سابته وطلعت فوق والكل تحت تأثير الصمه زين كان قلبه واجعه عليها
البارودي والقواات مشيت
الام : انا عايزه تفسير لكل الي حصل حالا وزين انتا كنت هتروح مني يا حبيبي كانو هياخدوك
زين : ماما انا محدش يقدر يلمسني لا انا ولا همس
الام بغضب : مين همس الي انتا طالع بيها السما دي بت ص*ايعه وخارجه عن طوع ابوها وتتجوز من ورااه
زين بغضب : ماما مسمحلكيش همس مكانتش تعرف اي شيئ عن الي حصل دلوقتي والعقد دا اي نعم حقيقي بس هي متعرفش عنو حاجع والي انتي بتقولي عليه ابوها دا سابها في الصحرا لوحدها وسط الديابا والتعابين وقطاع الطرف ومبصش وراه حتى وبعد منا انقذتها بعتلها حد علي شان يقتلها كفااايه بقا متحكموش علي حد من غير دليل ولعلمكو انا كنت بتكلم مش بجد من شويه ولكني خت قرار حاسم انهارده اني هكتب علي همس وهتبقي مراتي عالسنى والشرع هتبقا مدام زين السيوفي رسمي
فجأه ميرفت وقعت من طولها عالارض كلهم اتلمو
الاب : عاجبك كداااا يا سي زييين
طلعوها فوق قوضتها وسيف بدأ يكشف عليها ولقا ضغطها علي بس اداها حقنه مسكنه
الاب : انا عايز افهم يا زييين وحاااالا
زين : الي عندي قلتو يا بابا كلامي خلص البارودي شغلنا معاه خلص هقطع الشراكه
الاب : عملك ايي هااا ؟!!!
زين : غدر بيا في شغل خاص
الاب : اكيييد زفت سللاااح قلتلك بلاش شماااال
زين بتأفف : ان شاء الله
يوسف : يا جماعه الدنيا متلخبطه والمواضيع متعقده فأستهدو بالله علي شان نحلها
زين : حلوها انا عن نفسي قلت الي عندي خلصت ماشييي
وسابهم وراح قوضته الي همس فيها دخل وسط الوضع المتأثر جامد ولقى همس ضما رجليها لوشها وعماله تعيط وعلي اخرها راح خدها في حضنو من غير اي مقدمات من غير تفكير في الامر من غير اي شيئ هوا امتى حبها وازاي مش مهم كل دا مش فارق معاه الي فارق مععاه دلوقتي انو عايز يبقي جمبها ويضمها لحضنو
اما هي فنسيت كل الي في بالها واكتفت بأنها تبادله الحضن ودموعها ماليه وشها وعماله تشهق ومش فادره تتنفس
زين : همس خدي نفس مسك وشها وبدأت شفتها تزرق ومش قادره تتنفس
زين بصوت عالي : هااااامس اتنفسي خدي نفس همس
طلع بأقوي سرعتو وهوا بيقول : سييييييييييييف بسرعه تعاااالا كلهم اتلمو بسرعه لدرجه ان ميرفت نفسها فاقت وجت لقو حالتها لا تسر نهائي
سيف لقا نفسها بدأ يضيق وشكلها ميسرش
سيف بزعييق : يووووسف بسرعه هات عربيتك
يوسف جري وجاب العربيه
سيف : هنوديها المستشفي بسرعه النفس داخله في تصادم وممكن نفقدها بسرعه زين بدمعه نزلت شالها وجري بيها علي تحت وركبو العربيه والباقيين جم بسرعه وراهم وصلو المستشفي وسيف راح بسرعه يعقم نفسو ودخل زين اصر انو يدخل غصب عن اي حد
سيف لقي ان القلب قرب يقف بسرعه جاب الصدمات الكهربائيه وبدأ يصعق القلب كهربا بس لا حياه لمن تنادي صوت الصفاره الي وقفت دليل علي ان قلبها معدش في الوجود قلب همس الي اي حد يحبو مش موجود تحت صدمه الي بيتفرجو من الازاز والام الي بتقرأ قرأن والي بيدعولها والي مش قادر يصدق ان روحو هتروح منو وهوا زين
زين جري عندها ومسك ايديها وقالها بعياط غزير جدا : همس همستي اوعي تسيبيني ارجوكي انا محتاجلك اوعدك هعملك الي انتي عايزاه ومش هخلي اي حد يلمسك همس كأنها سمعت صوتو وقلبو كأن اتواصل مع قلبها والنبض رجع ليه من تاني كلهم انبسااااط الدنيا جالهم واولهم زين
سيف بدأ يسيطر عالوضع وفرح جدااا انها رجعت و
يتبعععععععع
*****************************
الكاتبه_المجهوله
•تابع الفصل التالي "رواية همس القلوب" اضغط على اسم الرواية