Ads by Google X

رواية تتمة الفصل السابع 7 - بقلم ايمان

الصفحة الرئيسية

 رواية تتمة (كاملة جميع الفصول) حصريا عبر دليل الروايات بقلم ايمان

 رواية تتمة الفصل السابع 7

بارت 7❤️ 
[اسفة كتير على الأخير بس بجد كانت عندي دراسة وكنت مريضة وأسفة مرة تانية يالا بينا نكمل الرواية] 

رسيل: فتاه ف ال22 من عمرها تمتاز بطيبه قلبها جميله جدا مطلقه...لسبب سوف نعرفه مع الاحداث رسيل ملهاش حد غير اخوها وقاسي عليها اووي وجوزها اسامه صاحبه بعد ما اخد منه 200 الف جنيه.....
بصت رسيل للباب بشروود وقالت:مستحيل ياعدي مستحيل مش هكرر الغلط مرتين 
___________♕
في صباح يوم جديد......
صحي قاسم من النوم وكالعاده عمل رياضه ولبس هدوم بيتي ونزل لكن حس بحركه غ البيت وفرح جدا لان البيت بقا فيه روح....سمع صوت تكسير ف المطبخ دخل وهو خايف ان عشق يكون حصلها حاجه 
قاسم:انتي كويسه.....هههههه....انتي عامله كدا ليه 
عشق وهي تتوسط خصرها ّعامله اي ياقاسم بيه....
فكان المشهد كدا 
كانت عشق لابسه دريس بيتي وفوقه الطرحه وكان معاها برطمان نوتيلا بس وقع اتكسر وكان وشها كله عليه شيكولاته كان عايزهه تتاكل....
قاسم:لا لا مفيش هو انتي جيبتي الشيكولاته دي منين 
عشق بغباء:من فلوسي 
قاسم:ههه لا مقصدش اقصد جيبتيها منين امتي يعني...
عشق:ههه لا دي انا جايباها ف شنطتي دي العشق...علي اسمي 
قاسم:ماشي ياعشق...
عشق:ثواني هتلاقي الفطار جاهز بس لما الم الازاز دا عشام محدش يتعور 
قاسم:لا حاسبي انا هلمه 
عشق وهي بتقعد علي ركبتها:لا يجدع والله ابدا انا اللي هلمه وطرقنا بقا 
قاسم بصدمه:اطرقكوا.....طيب ياعشق...ومشي وهي بتلم الازاز ازازه دخلت ف ايدها فصرخت ف قاسم اتخض....
قاسم:يانهاار اسود في اي تاني.....لكنه راح بسرعه المطبخ عشان فها نيلة ايي 
قاسم: يابنتي اي دا..... كل دا دم اكتميه بسرعه 
بعدين قاسم راح وجاب علبه الاسعافات وبعدين شالها وقعدها علي رخامه المطبخ 
وطلع علبه الاسعافات وكتم الجرح وقعد ينفخ فيه 
قاسم:هووووف لسه بيوجعك...قولتلك من الاول هلمه مرضتيش....تعالي..هوووبا 
عشق ب احرااج:احم..انت يا استاذ..مينفعش تشيلني كدا...و...
قاسم:افصلي بقا...لوكلوك لوك لوك..بالعه راديو..
عشق بدموع:متزعقش...
قعدها قاسم علي الكرسي وقال:هو انتي اي حاجه كدا بتعيطي عليها....خلاص بقا...
عشق بتمسح دموعها بضهر ايديها زي الاطفال:طيب....
قاسم وهو قايم يطلع:بصي انا هطلع فوق البس واروح الشركه....وهنادي لحد يعمل المطبخ...اكمل بتحذير...اياكي تروحي هناك...
عشق:هو انا ممكن اجي معاك الشركه واكملت بحزن ولا مش ممكن....
قاسم ببسمه:

تتمة البارت 7❤️

قاسم ببسمه:هطلع البس لو ملقتكيش جاهزه همشي واسيبك...
عشق بصحك وهي بتجري:لا انا هلبس قبلك...
قاسم وهو بيطلع:مجنونه...
دخلت عشق الاوضه وطلعت كل الهدووم....وهي بتقول بحيره 
عشق:البس اي....البس اي...البس دول...لا...خلاص هلبس دي...لا بردوو وحشين...خلاص هلبس دول....
______بعد مرور ربع ساعه 

نزل قاسم من فوق بطلته الرجوليه اللي بتخطف الانفاس...
قاسم بصوت عالي:عشق يااالا....
عشق بصوت عالي عشان يسمعها:خمس دقايق بس ياقاسم بيه وجايه....
قاسم:خمس دقايق بس 
عشق:او اقل كمان 
قاسم:ماشي 
خرج قاسم برا الفيلا وراح عند الجراج وطلب من محمد البواب انه يجيب حد ينضف المطبخ....وراح قاسم عند الجراج وجاب عربيه.BMW...
قاسم:لما نشوف الخمس دقايق بتوع ست عشق.....
بعد مرور ساعه الا خمس دقايق....
خرجت عشق وراحت عند العربيه....
قاسم:هو دا الخمس دقايق ياهانم 
عشق:قلبك ابيض ياكبير 
قاسم:كبير....اركبي ياعشق اركبي ياحبيبتي...
دق قلبها من كلمه حبيبتي وركبت جانبه وساق هو بنفسه ورايح الشركه


   •تابع الفصل التالي "رواية تتمة" اضغط على اسم الرواية 

google-playkhamsatmostaqltradent