رواية احببت اخر (كاملة جميع الفصول) حصريا عبر دليل الروايات بقلم منة محرم
رواية احببت اخر الفصل السابع 7
part 7
احببت اخر
••••••••••••••••••
مصطفي: استني جاي معاكي
منال: مش عارفه سبتو ايه للعيال الصغيره
بعد شويه
ميلا: هاتي ياام وليد 25 بلاش بخل بقه ده زينه رمضان كريم
ام وليد: هنزلك الفلوس مع الواد وليد وخلاص فضحتيني وعرفتي الحاره اني بخيله
ميلا: مهما عارفين ها لميت كام يا مصطفي
مصطفي: 350
ميلا: حلو اوي تعال نجبلنا بيهم كريب وبيتزا
مصطفي: والله
ميلا: بهزر ياعم بهزر ناقص واحده مخدناش منها
مصطفي: مينm
ميلا: ام حسونه
مصطفي: احم مين هياخد منها اطلعي انتي بقه يا قلبي
بقلمي/menna moharam
ميلا: ولو انا عندي ادفع من معايا ولا اطلع
مصطفي: خلاص ادفعي من معاكي
ميلا: انت اتجننت لا هطلع طبعا وبعدين يابني انا خلاص نسيته وحبه راح من قلبي
بعد شويه
••••••••••••••••••
ميلا: حسن
حسن: ازيك يا انسه ميلا
ميلا: الحمدلله بخير انت ازيك
حسن: الحمدلله عايزه حاجه
ميلا: 25ج للزينه
حسن: انتي الي بتلمي ههههه
ميلا: ايوه انا الي بلم فيها حاجه
حسن: لا يستي اتفضلي
ميلا: احم عروستك عامله ايه
حسن: سبنا بعض
ميلا بفرحه: بجدد
حسن: ايه السعاده دي
ميلا: ها لا مافيش طب آيه مسبتش خطيبها
حسن: لا
ميلا: لييييه يا خساره
حسن: هو في ايه
ميلا: لا لا مافيش عن ازنك
حسن ببتسامه: هههه مجنونه
ميلا: يا مصطفيييي يا مصطفي
مصطفي: في ايه
ميلا: الواد حسن ساب خطيبتهm
مصطفي: بجد وانتي مالك فرحانه ليه مش حبه راح من قلبك
ميلا: اه تصدق لا خلاص ربنا يوفقه انا مش بحبه لالا
مصطفي: طب يلا كده معانا 375
ميلا: يلا بينا نروح نجيب الزينه اده مراد وريم
مصطفي: مراد اخبارك
مراد: الحمدلله ايه كنتو رايحين في حته
ميلا: كنا بنلم فلوس الزينه وهنروح نشتري زينه ونعلق في الحاره
ريم: الله بجد انا بحب الاجواء دي اوي شكلي هاجي اعيش هنا معاكو
ميلا: مش عايزه اقولك كفايه صوت الزينه بليل وهي بتعمل شششششش حوار حوار
مراد: هههههه طب يلا بينا نشتري ونعلق الزينه
مصطفي: مراد بذات نفسه هيعلق زينه
مراد قلع جاكت البدله ورماه في العربيه وشمر قميصه: عيب عليك ده انا معلم
مصطفي: طب يلا يا معلمي
بعد شويه
ميلا: مراد خلي بالك تقع يابني انت واقف علي سور البلكونه مش خايف
مراد: خايفه عليا
ميلا: لا هتجبلنا مصيبه وهيلبسوني فيها
مراد: ههههه متخافيش
مصطفي: شاطر شاطر
ميلا: وانت يا خويا هتفضل تشجع من بعيد ما تطلع تتشعلق زيه
مصطفي: انتشي عارفه يااوختشي اني بيجيلي هبوط لما بتشعلق كده وممكن اقع ماانتي عارفه عندي فوبيا
ميلا: ياختي جميله اهي اللوبيا بتاعتك دي رحماك
مصطفي: فوبيا يا جهله
مراد: طب انا عايز حد يطلع قصادي m
حسن وهو باصص لميلا: ممكن اساعدكو
مراد بغيره: طب انت هتساعدني انا بتبص لميلا ليه بصلي انا
حسن: احم دكتور مراد ازيك ليه تتعب نفسك انزل وهنادي شباب الحاره كلها يعلقوها انزل انت
مراد: لا ولا تعب ولا حاجه بس اطلع في البلكونه الي قصادي دي
حسن: حاضر حاضر
ام وليد: يختي طعمه مين القمر الي واقف علي السور ده وانا اقول الحاره حلوه ليه النهارده
ميلا: خشي ياام وليد بدل ما اطلعلك وانتي عارفاني
ام وليد بخوف: احم معرفش انه تبعك
ميلا: ايوه كده اظبطي
ريم: مراد خلي بالك يا حبيبي
مراد: ريمو متقلقيش انا اصلا خلصت
ميلا: حط السلم يا مصطفي احسن يقع
بعد شويه
••••••••••••••••••
مراد بتعب: اااه مش قادر
ميلا: ولا انا
ريم: انا ايدي بقت شبه الشوارع بجد
مصطفي: رمضان كريم
مراد: الله اكرم كل سنه وانتو طيبين انا بجد اتبسط انهارده انا عمري ما مسكت زينه وكان نفسي اعمل كده من زمان انا شكلي هبيع الڤيلا واجي اعيش هنا وفجاه ادلق عليه جردل مايه من فوق
مراد: يعع ايه ده
ميلا: هههههههه لا ده عادي بيحصل كل يوم
ام وليد: يووه اسفه يا حبيبي مخدتش بالي انك واقف تحت البلكونه
بقلمي/menna moharam
مراد: خلاص ولا يهمك يا طنط
ام وليد: قلب طنط ينااس
ميلا: مالك انهارده خشي بقولك جوا
مراد: سبيها يا ميلا عادي
حسن: كل سنه وانت طيب يا دكتور
مراد: وانت طيب يا حسن اخبارك ايه واخبار عروستك ايه
حسن: سبنا بعض
مراد: ربنا يعوضك خير يا حبيبي يلا هستاذن انا بقه علشان هدومي الي اتبلت دي
مصطفي: لا خليك اطلع ياعم كل معانا ده ماما عامله معمر يستاهل بوقك انت وانسه ريم وبلمره البس من عندي
مراد: لا لا لازم امشي بقه علشان ميار
حسن: ممكن اتكلم معاكي يا انسه ميلا
مراد بغيره: ريم تعالي احنا هنطلع ناكل عند ام مصطفي انهارده وهبقا اروح انا اجيب ميار يلا اطلعي
ميلا: ايوه يا حسن
مراد بمقاطعه: ميلا ممكن تطلعي مع ريم عقبال مااروحm اجيب ميار من عند صحبتها
ميلا: تمام حاضر بس دقيقه اشوفه عايز ايه
مراد: لا اطلعي دلوقتي علشان بتتكسف صح يا ريم
ريم: سبها يا مراد عادي
مراد: لا اطلعو يلا يلا يا مصطفي
ميلا باستغراب: حاضر
بعد شويه
••••••••••••••••••
ميار: احنا رايحين فين يا مودي
مراد: هنروح عند ميلا وصاصا الي بتحبيهم
ميار: مراد عيد الام انهارده
مراد بحزن: كنت ناسي بس افتكرت لما فتحت الفيس
ميار: طب ممكن نروح نشوف ماما انا جبتلها ورده جميله
مراد بدموع: احم حاضر بس نروح نجيب ريم وبعدين نروح اتفقنا
ميار: اتفقنا
بعد شويه
••••••••••••••••••
منال: ماشاء الله ايه العسل ده
ميار: انتي الي عسل يا طنط كل سنه وانتي طيبه انهارده عيد الام
بقلمي/menna moharam
منال: وانتي طيبه ياروحي
مراد وريم: كل سنه وحضرتك طيبه
منال: وانتو طيبين يا حبايبي وبخير
ميار: ريم انا جبتلك ورده من الي بتحبيها بمناسبه عيد الام
ريم بدموع: ياحبيبتي ربنا يخليكي ليا يااغلي حاجه في حياتي
ميار: انا دايما بقول انك امي مش اختي فا جبتلك الورده دي لانك تستحقيها وجبت لماما كمان مودي قالي اننا هنيجي ناخدك ونروح لماما
ميلا بدموع: تعرفي هي في مكان احسن يا ميار
ميار بدموع: ربنا يرحمها m
ميلا: بتعيطي ليه بس
ميار: كنت عند مايا وكانت بتحتفل بامامتها اتمنيت اني اشوف ماما واعمل معاها كده هي وحشتني اوي
مراد: انا معرفش ازاي نسيت ان انهارده عيد الام مش بحب اخرجها علشان كده
ميلا: لا حول ولاقوه الا بالله طب تعال نفسحها ونخرج ايه رايكو
مراد: ميار ايه رايك نخرج
ميار: نركب ملاهي
ريم: هنركب الملاهي اهم حاجه نشوفك مبسوطه وادعلها يا ميار هي في مكان احسن
ميلا: يلا بينا وبعدين انا امك اهو وريم امك ومراد ابوكي ومصطفي ابوكي شوفتي عندك كام واحد
ميار: ههههه طيب يلا بقه فسحوني
يتبع
بقلمي/menna moharam
فأما اليتيم فلا تقهر
احتفل بينك وبين والدتك وراعي شعور غيرك مش عيد الام هو الي هيبين حبك ليها ومش لما تنزل علي الفيس يبقا انت بتموت فيها احتفل بينك وبينها وراعو مشاعر الناس
فأما اليتيم فلا تقهر
•تابع الفصل التالي "رواية احببت اخر "اضغط على اسم الرواية