Ads by Google X

رواية فيلا السيوفي الفصل السابع 7 - بقلم الكاتبة الصغيرة

الصفحة الرئيسية

   رواية فيلا السيوفي كاملة جميع الفصول بقلم الكاتبة الصغيرة عبر مدونة دليل الروايات

   رواية فيلا السيوفي الفصل السابع 7

 

ف غرفة تبديل الملابس ❤

ليان. ازاي انسحب نا كده هخسر وحضرتك عارف المسابقه دي بنسبالي اي صح

المدرب.. للاسف غصب عني

شخص. لا يا انسه ليان مش هتخصري نا موجود

ليان. انت بتعمل ايه هنا وبعدين نت متعرفش حاجه عن الرقصه دي

المدرب: لا يا انسه ليان مراد بيه شاطر جدااا بيدرب هنا ومش قدامك حل تاني غير انك توافقي يكون شريك ف المسابقه

ليان بقلة حيله: ماشي

مراد: الوقت جه مفروض نطلع دلوقتي

ليان: تمام

(وخرجو علي الاستيدج ❤ياتري هيحصل اي؟)

،،،،،،،،،،،،،،،،، ،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،، ،،،، ،،،،،،،،

ف الشركه ❤

يوسف: انا همشي يا فهد

فهد: ف اي

يوسف بتوتر: مفيش هروح ارتاح شويه قوم تعاله معايا

فهد: ماشي

((وقامو مشيوا الاتنين))

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ❤

كان ف اندماج رهيب بين مراد وليان ❤

وبعد انتهاءالرقصه ❤

مراد بهمس:تتوقعي مين هيكسب

ليان بثقه: اكيد نا

مراد: امممم بس نتي حلوه اوووي النهارده ❤

ليان بثقه: عارفه

مراد بمكر: اممم بكره عيد ميلادي وبتمنه تيجي هكون عمله علي يخت العنوان*****

ليان: ونا اعرفك منين عشان اجي؟

مراد: اعتبريها بداية صداقه من دلوقتي ومد ايدو ليها تقبلي؟

ليان بتفكير: امممم موافقه وسلمت عليه ❤

مراد: تعالي دلوقتي هيعلون عن الفايز

ليان: اوك

واعلون لجنة التحكيم عن فوز ليان ومراد بلمركز الاول ❤

حور: فرحانه اوووووي

لميس: نا عارفه انو ليان هتكسب وبعدين مين االي كان معاها ده

حور: مش عارفه بس ده مش شريكها ف الرقصه

وجت ليان عليهم ❤

حضنو بعض ❤

حور: مين ده يا ليان

ليان.هحكيلكو بعدين تعالو نروح بس

حور بقلق وخوف: طب يله بسرعه قبل ما أبيه يوسف يوصل ويشوفني ❤

لميس: اها يلا بسرعه

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ❤

وصلت حور ولميس

حور: لميس هطلع الاوضه بسرعه اغير هدومي

لميس: اوك ونا ف اوضتي غيري وتعالي

حور: حاضر

مشيت حور بتتسحب اللي غرفتها ولكن يوسف لمحها

دخلت حور اوضتها بسرعه وقبل متقفل الباب كانت يد يوسف اسرع منها وزق الباب ودخل وقفلو

حور بخوف: ابيه يوسف ف اي

يوسف بعصبيه: اي اللي نتي لبساه ده ها

حور بخوف: مالو

يوسف حاول يتملك اعصابو: خشي غيري هدومك بسرعه والقيكي قدامي هنا ف دقيقه فهمه

حور من كتر الخوف بدأت تعيط وصوت عياطها بدا يعلا

يوسف قرب منها وسحبها لحضنه: بس يا حوري مش تعيطي انتي عارفه انك غلطانه صح

حور: صح بس نت بتزعقلي ليه

يوسف: عشان خايف عليكي وبغير عليكي من الهوا وبعدين ده منظر فستان يتلبس يا حور

حور بندم: انا غلطانه انا اسفه

يوسف بتمثيل: بس انا زعلان منك ومش بكلمك يا حور عشان انتي كسرتي كلامي انا قولتلك ممنوع تلبسي كده بره اوضتك تروحي انتي تلبسي كده وكمان تنزلي الحفله كده

حور: انا اسفه والله مش هتحصل تاني انا عارفه اني غلطت بس مش هتتكرر تاني

يوسف: خلاص انا مش زعلان منك بس اوعديني. متتكررش تاني

حور: وعد

يوسف: طب قومي غيري هدومك وتعالي انا مستنيكي

حور بحب: حاضر

وسحبت ملابس من الدولاب وذهبت للحمام الخاص بلغرفه ❤

وبعد وقت خرجت حور كانت ترتدي بجامه اطفالي جعلتها ف غايه الجمال ❤

يوسف: اممم اي الجمال ده كلو

حور بكسوف: هتذاكرلي

يوسف: طبعا امال تعالي يحببتي ❤

جلس يوسف علي الكنبه وحور بداخل احضانه وبدا يشرح ليها وبعد فتره قاطعهم صوت الباب

يوسف: مين

الداده: انا يا يوسف بيه ف شخص تحت عايزك بيقول انو هو قريب حور

يوسف بصدمه: قريب حور

الداده: اه يا فندم

ونزلت الداده

حور: مين ده يا ابيه

يوسف: مش عارف قومي معايا نشوف مين

نزل حور ويوسف

مجهول: اناابن عم ابوكي يا حور يعني انا وابوكي ولاد عم وعرفت انو امك والدتك وماتت ساعت الحادثه وروحت الملجأ وعرفت انو العيله دي اتبنتك ودلوقتي جاي اارجعك واعرفك انو ليكي اهل وسند

يوسف: ترجع مين يراجل انت حور مش هتمشي من هنا فاهم وخد بعضك وامشي احسنلك فاهم وبعدين انت راجل كبير مش عايز امد ايدي عليك((عرفتو مين المجهول اللي كنا بنتكلم عليه))

حور بخوف: انا مش عايزه اروح ف حته يا ابيه

والدة حور: حور بنتي مش هتطلع من هنا فاهم

يوسف: اهدي يمرات عمي ده راجل كبير وبيخرف

يا حرس خدو الراجل ده بره

فريد: انا هعرف اخودها منك ازاي هخدها منك بلقانون غصب عنك او برضاك يا يوسف فاهم

يوسف: بتهيقلك ولو مين محدش يقدر ياخد حور مني

والحرس خرجت فريد بره ❤

google-playkhamsatmostaqltradent