Ads by Google X

رواية حب عمري الفصل الخامس عشر 15 - بقلم لولا

الصفحة الرئيسية

 رواية حب عمري كاملة بقلم لولا عبر مدونة دليل الروايات 


رواية حب عمري الفصل الخامس عشر 15

  
مريم بعدت عن حضن فارس وبصت بصدمه وخوف وجسمها اتشنج واكملت بصدمه فهد
فهد بعصبيه راح عندها ومسكها من شعرها اه فهد فهد يا هانم مين ده يا حيوانه انتي انطقييي
فارس بعصبيه انت يا حيوان ازاي تمد ايدك عليها كده اوعي
فهد بعصبيه رمي مريم علي جمب ومسك في لياقه قميصه واكمل بعصبيه بقي انا حيوان مش كده ونزل في ضرب وبهدله خالص وسابه علي. الارض مناخيره بتنزف
فهد بعصبيه مسك مريم اللي كانت بتعيط
مريم بعياط ابوس ايدك افهمك يا فهد صدقني انت فهمت غلط خالص
فهد بعصبيه هششش مسمعش صوتك ومش عايز اي تبرير انا صح بهدلت اخويا لما شك في مراته بس انا سمعت بوداني ولو مسمعتش نيره مش كده ولا المفروض انتي كده بس انتي كدبتي وكسرتي ثقتي فيكي وسالتلك كتير وصممتي علي الكدب واخرتها رايحه لراجل في شقه وبتحضنيه ايه يا هانم بتاخدي درررس يعني انا مش جادر اصدق والله ماجادر بجد
مريم بعياط والله انت بتعمل زي ماخوك عمل انتي بتظلمني يا فهد
فهد بعصبيه انا اه ظلمت بس نفسي اني كنت اهبل وصدجتك انا سمعت. وشوفت كل حاجه من اول المكالمه لحد دلوجتي ومع كل كدبه بتكدبيها بتنزلي من نظري اوي بجد كنتي تجوليلي انك بتحبي غيري احسن من الكسره دي
مريم بعياط والله ماحبيت غيرك يا فهد
فهد بدموع انتي كدابه يا مريم
وبعد شويه وصلوا القصر
وفهد مسك مريم من دراعها ودخل القصر في وجود الجميع ورمي مريم في الارض
فهد بعصبيه لمي خلجاتك وهاتي دبتلك وبرا
كريم راح سندها وقومها من علي الارض واكمل بعصبيه ايه التخلف اللي انت بتقوله ده يالا انت اتجننت
فهد بعصبيه متدخلش انت ياخوي مش عايز اخسرك
مريم بعياط سيبه يا كريم خلاص
نيره بقلق حصل ايه يا مريم
الجد ياولدي بتجول اكده ليه عملت ايه مريم
فهد بعصبيه جوليلهم يا مريم جوليلهم يا حبيبتي
كريم مسك مريم واكمل قولي حصل ايه ولو ليكي حق انا هموتهولك
مريم بعياط لا يا كريم مش هو قرر من غير مايسمعني اتحايلت عليه افهمه مد ايده عليا ومهموش وجايبني هنا ولا اكني خونته
فهد بعصبيه مسكها من شعرها ليه وانتي اكده مخونتنيش واكمل بوجع انا مجهور منك يا مريم انا مش جادر اصدق بجد
كريم بعصبيه اوعي ايدك كده يا حيوان مش انا بتكلم احترم نفسك بقي يا عم جدك واقف وانا واقف مش محترم حد خالص واكمل بهدوء قوليلي انا يا مريم
مريم بعياط مفيش يا كريم
نيره بحزن حصل ايه يا حبيبتي عرفيني بس
مريم بحزن راحت حضنت نيره وعيطت شوفتي يا نيره شوفتي فهد شك في اخلاقي وشرفي علشان كنت مع فارس في بيته وحضنته
نيره بصدمه فارس هو رجع
مريم بعياط بصتلها اه يا نيره اااه وحضنتها تاني
فهد بعصبيه تعرفيه منين يا مرات اخويا ده
نيره اصل فارس يبقي
مريم بمقاطعه بس يا نيره وانت مالك يا فهد انا هلم هدومي وامشي واديك دبتلك وملكش دعوه بمين فارس اعتبره حبيبي
فهد بعصبيه ضربها بلقلم وقعها علي الارض واكمل بعصبيه انا هربيكي وهعلمك ازاي تجولي عليه حبيبك انطقي جولي مين ده انتي مش اكده متخلنيش فعلا اوريكي وشي ااتاني ريحيني وجولي مين ده
مريم بعياط انا مش هعدلك ثانيه هنا انا همشي يا فهد ومش هقول حاجه
الجد راح قومها وحضنها يابني جوليلي انا الحكايه وانا اوعدك هجف جمبك انا عارف كويس انك مش اكده
مريم بعياط اما خطيبي صدق صدقني مش هلوم عليك لو صدقت يا جدي
نيره بدموع فهد بلاش تفكر فيها كده صدقني هتندم واوي بجد
مريم بعياط بس يا نيره متتكلميش لو سمحتي
كريم طيب علي راحتك متتكلميش دلوقتي بس مفيش مش هتمشي من البيت ده بيتي انا وجدي واحنا اللي نقول مين يعد وبص لفهد واكمل ومين لا مش حد تاني
مريم بعياط مش هقدر يا كريم
الجد. طب ولو قولتلك مش هتمشي يا مريم من اهنيه هتجوليلي ايه يابتي
مريم بعياط بس ياجدي
الجد مبسش يا بتي روحي اوضتك وارتاحي واتكلمي وجت ماتحبي حقك زي ماهو حكم انتي بردو تحددي تتكلمي امتي
مريم بعياط عن اذنكم وطلعت وهي بتعيط
فهد جوليلي يا مرات اخويا مين فارس ده
نيره بحزن مقدرش يا فهد دي مش حاجه تخصني عن اذنكم كريم انا هطلع لمريم
في اوضه مريم
مريم عماله تعيط
نيره راحت حضنتها وفضلت تلمس علي شعرها
نيره بحزن بس بس اهدي اهدي يا قلبي
مريم بعياط انا يشك فيا كده يا نيره ليه ليه
نيره بحزن شافك في حضنه وهو ميعرفوش وانتي عمرك ماجبتي سيرته حقه يا مريم بس مش حقه يشك في اخلاقك انتي بس الموقف اقوي منه اهدي يا حبيبتي ولما يعرف هيراضيكي
مريم بعياط لا انا مش هقوله
نيره بحزن ربنا يهديكم يا قلبي وفضلت معاها لحد مانامت
في اوضه نيره
كريم ها نامت
نيره بحزن اه الحمدلله
كريم ربنا يهديهم
نيره يارب يا كريم واكملت بوجع اه
كريم بخوف مالك فيكي ايه
نيره حاسه بوجع في بطني مش عارفه
كريم خدتي الدوا
نيره بوجع اه اه بس مش عارفه مالي بجد
كريم خدها في حضنه وفضل يحط ايده علي بطنها ويمشيها علي مكان.الوجع
كريم كده احسن صح
نيره بحب اه احسن
كريم بحب ربنا يقومك انتي وحبايب بابا بلسلامه يارب
نيره يارب واكملت هنسميهم ايه
كريم انتي نسيتي ولا ايه
نيره بحب لا منستش طبعا من زمان احنا مختارين بس عايز اشوف انت فاكر ولالا
كريم بضحك هو انا اقدر انسي
نيره بحب امم طب اتفقنا نسمي ايه
كريم لو ولد مازن ولو بنت كيان
نيره بحب يا حبيبي يا كريم انت لسه فاكر
كريم. بضحك هو انا اقدر انسي يا ام مازن او كيان علي حسب يعني
نيره بضحك علي رايك اكيد هيجي نوع من الاتنين
كريم بضحك اه اومال قرد
نيره لا عيالي هيطلعوا قمر لابوهم
كريم بحب بس انا عايزهم شبه امهم
نيره بحب لا من كتير حبي ليك هيجوا زيك هتشوف
كريم بضحك طب هنشوف
نيره انت عارف يا كريم عمري ماكنت اتمني ربنا يجمعنا بعد ما الموضوع اتقفل كنت بقول مستحيل نجتمع بس بلاقي نفسي كل مره لما اصلي بدعي تكون ليا ومن نصيبي وجوايا صوت بيقولي اني ليك وانك ليا
كريم بحب والحمدلله اديه حصل لان احنا مكتوبين لبعض يا نيره والذي جمعه الله لا يفرقه انسان
نيره بحب عندك حق بجد يا كريم والحمدلله انك معايا بجد
كريم ده الحمدلله انك انتي اللي معايا ربنا يخليكي ليا وتقوميلي بلسلامه يا ام العيال
نيره بضحك من اول حمل بقيت ام العيال كبرتني يا كريم لما اتجوزتك
كريم بضحك منا بردو هبقي ابو العيال بس انتي لو عجزتي وسنانك وقعت هتفضلي نفس البنت اللي بحبها وعمري ماقدر اعيش من غيرها
نيره بحب نامت علي صدره ربنا يديمك فرحه وسعاده في حياتي يا كريم
كريم باسها ويديمك ليا يا نورعيني
—————————————
عند احمد
مايا ناوي علي ايه
احمد كل خير بس مش دلوقتي
مايا اومال امتي
احمد هستني فرح اخوات كريم وانفذ في الايام دي
مايا اشمعنا
احمد اول حاجه علشان كريم ينساني شويه تاني حاجه علشان استغل الزحمه او وجود نيره لوحدها
مايا مبقتش فهماك
احمد بشر هتفهمي قريب
—————————————–
تاني يوم الصبح
الجد فين مريم اومال
نيره معرفش يا جدي لسه منزلتش
فهد شالله ما عنها نزلت
كريم بعصبيه فهد اتلم
فهد سكتنا خالص
نيره انا رايحه اناديها
لقيت مريم نازله
نيره اهي نزلت خلاص يا جدي
الجد ايه يا مريم يابتي منزلتيش بدري ليه
مريم بتعب وعينها مورمه مفيش ياجدي نمت متاخر بس
نفين طب كلي يا جلب امك تلاقيكي تعبانه وهفتانه
مريم بحب حاضر يا ماما واكملت فرح
فرح ايه يا حبيبتي
مريم تعالي اقعدي جمب اخوكي هعد انا مكانك جمب زين معلش لو مش هتضايقي
فهد اتعصب بس سكت وبص في الاكل
ااجد طب ليه يابتي اكده
كريم سيبها علي راحتها يا جدي
فرح حاضر ياخيتي وراحت قعدت هي جمب زين وفرح جمب فهد وابتدا ياكلوا وكان فهد بيراقب مريم مكانتش بتاكل كانت سرحانه وبتلعب في الاكل
بعد شويه خلصوا اكل ومريم مش واخده بالها خالص وسرحانه
فهد بعصبيه مش هتاكلي ولا هتبصي للاكل كتير
مريم بحده وانت مالك انت
فهد بعصبيه راح مسكها من دراعها بت انتي اوعي تنسي نفسك انا بجولك اهو صوتك لو علي تااني لكون جاطع لسانك خالص
كريم بعصبيه بس يا فهد اهدي وانتي يا مريم عيب متعليش صوتك
مريم بحده لا اعلي صوتي براحتي انا كده كده سوا دلوقتي او بعدين همشي واكملت بدموع انا غلطت لما فكرتك حبتني بجد غلطت يا فهد لما فكرتك هتعوضني وحدتي في الدنيا برغم ان ليا اهل غلطت لما فكرتك عوضي عن يتمي وموت ابويا وامي
فهد بدموع ريحيني يا مريم ريحيني وقوليلي مين ده وليه حضنتيه اصل اافكره نفسها بصراحه بتعصبني اوي حتي لو مين
مريم بجمود ودموعها نازله بس انت قررت اني معنديش اخلاق من غير ماتسمع
الجد يابتي ريحيني انا سيبك من فهد
كريم اه يا مريم واحنا كلنا هنقف جمبك
نيره قولي يا مريم وريه انه قد ايه غلط في حقك
نفين احكي يابتي وجوليلنا مين ده
مريم ده يبقي
قاطعها شخص من وراها وكان فارس
فارس ده يبقي فارس احمد اخو مريم الكبير
فهد بصدمه ايه اخوكي !!!!!!!!

google-playkhamsatmostaqltradent