رواية عشق الليث (كاملة جميع الفصول) حصريا عبر دليل الروايات بقلم شهد وائل
رواية عشق الليث الفصل الثامن عشر 18
عند آسيا وعلي
:علي: الشقه دي فين
: آسيا:العنوان …….
: علي:يلا هنروح
: آسيا بعياط: بسرعه زمانه عامل فيها حاجه
:علي:ربنا يسامحك
نسبهم ونروح لي ليث
✨🤍_________________________🤍✨
ليث وصل و شاف ريان شايل اخته
:ليث:بسمه مالها
: ريان:
:ليث:رد عليا بسمه مالها
: كيان:لزم نروح المستشفى عشان جي ليها إنهيار عصبي
:علي وآسيا جم عليهم
: آسيا بعياط:بسمه فوقي دا كله بسببي انا عارفه
:ليث:بسببك ازاي فهموني
: ماجد وعسكري ماسكه من أيده:هرجع وهتشوفو وانته اول وحد همو*ت يا ليث انته ومراتك ولو جبت عيال همو*تهم مش تفرح اوي يا ليث
:ليث بعصبية:يبن كل*ب انته سبب كل دا سيبوني عليه
: ريان:يلا
وصلوا المستشفى نسبهم ونروح لي آيات
✨🤍_________________________🤍✨
:كوثر :بنتي يلهوي
: أيه:ماما آيات دماغه بتجيب د*م
:ميرفت:يلا نروح المستشفى
:القناوي:ابنك لي حساب معايا لما يرجع يا ام ليث
: ميرفت:انا اسفه يا جماعه
: كوثر:مش دلوقتي يلا
عصام وشال آيات ونزل بيها
احمد شفهم
: احمد:خير يا جماعه
:كوثر:ها وقعت من سلم
: احمد:نيجي معاكم
: عصام:تسلم يا أحمد
: احمد: لا ازاي انا جاي خلي بالك من القهوه يا سمسم
:سمسم:حاضر يا معلم
: وصلوا المستشفى في نفس الوقت بسمه وصلت
: ميرفت:يلهوي بنتي و جاريت عليها
:ليث:أهدي يا امي
:ميرفت:أهدي اي اخت ومرات
:ليث شاف عصام شايل آيات ودماغه بتجيب د*م
راح ليهم
:ليث:عنك يا عمي
: عصام:روح شوف كانت بتعمل اي
: احمد بخبث:مرات وقعت من سلم وحضرتك
كانت فين يوم الصباحيه يا عريس
:ليث بعصبيه:ولا مش ناقص الله يخليك
: احمد:هو انا كلمتك يعم
:ليث:ولا أنته شكلك عايز مشاكله وانا مخنوق
: احمد:لا يا حيلته
:ليث:انا طب تعاله
: نزلوا ضر*ب في بعض
(الكاتبه:احمد دا عاوز قنبله يخربيتك الراجل مراته واخته يجدع حس علي دمك😂🙂)
:الدكتور:طلع بس في أي و شاف آيات
: عصام:بنتي دماغه بتجيب د*م
:الدكتور:تعاله يا استاذ
:ليث:انا داخل معاكم
: كوثر:شوف اختك يبني
:ليث:معاها مصطفى وماما وريان وكيان وآسيا
: كوثر:طيب يلا
دخلوا الكشف الطبي
:الدكتور:مش تخافوا ياجماعه بسيطه خياطه غوزتين
:ليث شاف نظرات الدكتور لي آيات وكمان حجبها مش مظبوط
:ليث وراح عدل الحجاب بتاعها
:ليث:يعني هيا هتفوق
: الدكتور: طبعا شويه كدا
آيات فاقت
: آيات:ل ي ث
:ليث:هنا يا قلبي
: آيات:دماغي وجعاني
:ليث:معلش يروحي
: آيات بعياط:بضر*بني يا ليث
:ليث:اموت قبل ما اضربك يقلبي
: آيات بسرعه:بعد شر يقلبي
(الكاتبه:في علاقه حب هنا يجدعان حس بل سناجل لي زينا ولا اي ياجماعه نبكي فل زوايا 😂🙂😂نكمل بقا هنهزر ولا اي )
: الدكتور: متخافش علي اختك هيا كويسه
:ليث:اختي
:كوثر: الحمدلله
:الدكتور:انا عاوز اطلب ايديها
:ليث: قصدك آيات
: الدكتور:هيا اسمه آيات فعلان هيا آيات
:ليث خلاص هيموت:قصدك مراتي
:الدكتور:هيا مواتك
:ليث خلاص مات من الدكتور الغبي دا
:ليث:تصدق لسا عارف انها مراتي
(الكاتبه:في عز الموقت بي هزار 😂😂🙂)
: الدكتور:عادي اتجوزه
:ليث ومسك الدكتور من قفا
: ليث:عايز اي روح امك
: الدكتور:منا فعلان ووح امي
:ليث:وكمان لدغ فل (ر )
:الدكتور:واسمي جاسو
:ليث وضحك 😂:اسمك اي
:جاسر:جاسو
آيات:خلاص يا جماعه روح يا دكتور جاسر
(الكاتبه: طبعاً الناس لي عندها لدغه دول احسن الناس مش تتريق علي حد انته مش حاسس هو في أي 🙂🤍كلنا واحد )
🤍✨______مر شهر علي جواز ليث وآيات _______🤍✨
:ليث:آيات فينك يقلبي
: آيات:نعم يروحي
:ليث:فين القميص الاسود
: آيات:هااا
:ليث:هاا اي آيات انتي عملتي اي حرام عليكي دا ٢٠قميص يتحرق منك
: آيات:الله وانا مالي يلمبي
:ليث:مش بتعرفي تكوي قوليلي وانا أبقا اكوي انا لي نفسي
: آيات:معلش يليثي
:ليث:عشان ليثك دي ماشي طب فين القميص الأبيض
: آيات وابتسامة:هو مع اخو محروق
:ليث:يخرابي يختاي هموت منك الله
: آيات:انا يليث طلقني
:ليث بعصبيه: عارفه لو سمعت منك الكلمه دي تاني همو*تك
: آيات بخوف:خلاص مش هعمل كدا تاني
:ليث شاف خوف في عين آيات:تعالي
: آيات راحت لي وحضنها:انا زعلانه منك
:ليث:خلاص يقلبي
: آيات:ماشي
:ليث:بقولك
: آيات:قول
:ليث:لا مش هنا
(ايات:”الوحيد اللي استحمل هرموناتي..عرفتوا لي حبيتوا..😂💞💞🙂”_)
: ليث:امال
🤍✨________________________✨🤍
عند آسيا وعلي
:علي:حلو دا
: آسيا:ها لا واسع
:علي:منا عارف عشان كدا
: آسيا بندم:علي انا اسفه
:علي:علي اي ولا اي
: آسيا:علي كل حاجه
:علي:مش ينفع انا هتجوز ك وبعد كدا كل وحد يروح من طريق
: آسيا: فعلان انا اسفه ممكن تسبني وتشوف وحدها تانيه.
:علي: ياريت أنساكي وعرف اتجوز غيرك
: آسيا:طب انا اتغيرت وتحجبت ولبس وسع زي ما عاوز
:علي:مش ليا لي ربنا
: آسيا وعيطت:فعلان انا اسفه اني هخليك تتجوزي
:علي قلبو كان بي يتكسر عليها
:علي:تعالي في حضن اخوك يا فواز
: آسيا وعلي حضنها:
:علي:خلاص الله هعيط معاكي
: آسيا:خلاص
:علي:افرحي هتكوني مراتي فل حقيقه مش هقدر اعيش من غيرك
( *”وٌهّفُضلَ فُرحًآنِهّ طِوٌلَ مًآ آنِتٌ جّمًبًيَ..طِوٌلَ مًآ آنِآ شُيَفُآکْ فُرحًآنِ..طِوٌلَ مًآ آنِتٌ بًتٌحًبًنِيَ..طِوٌلَ مًآ آنِتٌ بًتٌحًآوٌلَ تٌفُرحًنِيَ..طِوٌلَ مًآ آنِتٌ بًعٌيَدٍ بًتٌفُکْر فُيَآآ کْمًآنِ..بًحًبًکْکْکْکْکْکْکْکْکْ..♥️♥️🥺🫂🌍”*)
🤍✨_________________________✨🤍
عند بسمه
:ميرفت:بسمه حبيبتي
:بسمه:…..
: ميرفت:ردي عليا يبنتي
: بسمه:…..
: ميرفت:اعمل اي طيب
: مصطفى:سبيني مع بسمه يا امي
: ميرفت: حاضر يبني
: مصطفى:مالك يقلب اخوي
:بسمه بعياط:…
: مصطفى:عيطي بس كلميني بقالك شهر
:بسمه:ا ن ا ع م ل ت ا ي ل ي ه م
انا عملت اي ليهم
: مصطفى بفرحه:مش عملتي حاجه يقلبي
: بسمه: ا ن ا و ح ش ه ي م ص ط ف ي
انا وحشه يا مصطفى
: مصطفى:انتي مش وحشه يروحي
: بسمه: ا ن ا م ش ب ن ت صح
انا مش بنت صح
: مصطفى بسرعه:لا يقلبي بنت وعرفنا من دكتور
: بسمه: لا ك ذ ب
: بسمه:ع ا ي ز ه ن ا م س ب ن ي ل و ح د ي
عايزه نام سبني لي وحدي
: مصطفى:طيب يقلبي
🤍✨_________________________✨🤍
عند الأحمدي
: المجهول:تنفز أو لفضحك قدام مراتك وعيالك
: الأحمدي:خلاص لما انزل
: المجهول:الي قالت علي
: الاحمدي:حاضر
: المجهول: سلام
✨🤍___________________🤍✨
•تابع الفصل التالي "رواية عشق الليث" اضغط على اسم الرواية