رواية مراتي مجنناني كاملة بقلم شهد احمد عبر مدونة دليل الروايات
رواية مراتي مجنناني الفصل الاول 1
انا حازم عندي 30 سنه وشغال رجل اعمال
اتعرفت علي بنت وحبتها واتجوزتها
البنت دي اسمها بريا بنت حلوه وعيونها عسلي وسحرتني بجمالها ف اخدت اهلي ورحت اتقدمتلها واتجوزنا
من يوم ما اتجوزنا وهيا مجنناني ومش راضيه تخليني الم،،،،،سها
ف يوم كنا قاعدين نتفرج على التلفزيون فبقولها تعالي في حضني
بريا . اوعا ايدك ي اسطا لتوحشك
حازم . في حد يقول لقره عينه ي سطا وبعدين اي اللي في ايدك ده
بريا . دي سكينه علشان لو حولت تقرب مني اعورك
حازم . مسكه سلاح في ايدك وعايزه تعوريني ي بريو
سيبك بس منها وتعالي في حضني
بريا . أثبت مكانك اثبت
حازم . في اي ي بت تعالي بس
بريا . رفت السكينه وكانت هتضرب حازم
حازم . انتي اتجننتي عايزه تعوريني
بريا . اه لو فكرت تلمسني هعورك
حازم فضل يقرب من بريا وهيا تبعد وكانت في ايديها السكينه ولسه حازم هيخدها في حضنه هوبا السكينه دخلت فيه
حازم . ي بنت المجنونه عورتيني وفي جنبي اخخخخخ وحط أيده عليه لقيه بينزل دم
بريا . حازم مالك انت كويس اوديك فين دلوقتي ولا اعمل اي كان لازم تقرب يعني أنا مش عايزه اعيش ارمله وادخل السجن ده كله بسببك
حازم. انتي بتقولي اي ي مجنونه وديني المستشفي
بريا . حاضر يلا تعاله معايا واخدته وراحت المستشفى
وشويه ووصلوا والدكتور خيط الجرح وقاله مين اللي عامل كده احنا لازم نبلغ
بريا. بصلت لحازم وهمست لي حازم انتي هتسلمني انا مكنتش اقصد انت السبب كان لازم يعني تقول تعالي في حضني
حازم. تعرفي تسكتي وبص للدكتور
مفيش حاجه ي دكتور انا بس وقعت على السكينه ومكنتش شايف
الدكتور تمام تقدر تروح دلوقتي
حازم . بريا يلا انا تعبان
بريا حاضر
شويه ووصلوا البيت ومامت حازم طلعت وقالت مالك ي حازم واي الدم ده
حازم مفيش ي ماما ده انا وقعت على السكينه
مامت حازم . وقعت بردوا والا المدام عورتك
بريا . في اي ي موزه ما قالك أنه وقع على السكينه خليكي محضر خير
حازم . اخخخ مش وقت خناق انا تعبان
بريا. قربت من حازم وقالت ليه سلامتك ي زوما ي حبيبي تعاله أسند عليا اطلعك
حازم . كان واقف متنح مين اللي بيتكلم وكمان زوما
بريا . خبطته علي ظهره
حازم . اخخخ
بريا . سلامتك ي حبي
مامت حازم . سلامتك ي حبي روح اطلع بدل ما اتشل حبيتها علي اي دي
بريا . قربت من حازم وقالت لي سكت امك ألبومه دي
حازم . بت انتي لسانك طويل وانا مش عارف حبيتك علي اي
بريا . كده ي زوما انا زعلت منك يلا اطلعك
حازم. قلب زوما حقك عليا
حازم وبريا طلعوا شقتهم وبريا وصلت حازم علي السرير
وقالت ارتاح شويه
حازم . اخخخ انا تعبان قوي منك لله ي شيخه ده كله علشان حضن
بريا . طلعت جنبه وقالت اه انت عايز تتمحرش بيا
حازم . اتمحرش بيكي اي ده انتي مراتي وهوبا شدها ليه
بريا وقعت عليه وراحت زقته
حازم . اخخخ اخخخخ
بريا . مالك في اي
حازم . مش قادر
بريا . حطت ايديها علي دماغه وقالت ده انت سخن
حازم . انا تعبان والجرح بيوجعني
بريا . طيب اعمل اي ولا اروح فين استنا انادي امك ألبومه تتصرف
ونزل عند مامت حازم
مامت حازم . نعم ي اختي عايزه اي
بريا . ابنك سخن ومش عرفه اعمل ايه
مامت حازم طلعت هيا وبريا ومامت حازم حطت ايديها علي دماغه لقيته سخن
بريا . انتي بتعملي اي ازاي تقربي من جوزي
مامت حازم . ده ابني
بريا . انا مراته
حازم . بسس انا تعبان
مامت حازم . قالت روحي هاتي مايه نعمل كمادات
بريا راحت تجيب مامت حازم قالت هاتي انا اعمله
بريا. محدش هيقرب من جوزي غيري
وطلعت قعدت جنب حازم وعملت الكمادات وهيا بتعمل حازم كان مبسوط أنها قريبه منه وهيا قعده نامت علي صدره
حازم . يعني كان لازم اتعور علشان تقربي مني وتنامي علي صدري
مامت حازم . ي ابني نايمها جنبك انت تعبان
حازم لا ي امي خليها روحي انتي انزلي
مامت حازم . طيب ي اخويا لما نشوف آخره الدلع ده وراحت نزله
حازم فضل يقرب من بريا ويلعب فى شعرها ويقول انا بحبك ي بريا انا مش عارف انتي بتعملي لي كده انتي هتجننيني معاكي بس هستحمل مقدرش اعيش من غيرك
- يتبع الفصل التالي اضغط على ( رواية مراتي مجنناني ) اسم الرواية