رواية حب عبر السوشيال ميديا (كاملة جميع الفصول) حصريا عبر دليل الروايات بقلم نورا محمد
رواية حب عبر السوشيال ميديا الفصل الاول 1
طيب ايه
ايه
ايه
ايه انت
هو النهارده هنقضي بايه
محمد انت عايز ايه
عايز اتجوز
ططيب ما انت فعلا اتجوزت
يسلام طيب قربي
لاء لو قربت انا انا انا
قرب منها وهي ترجع إلى الوراء حتي اصطدمت بالجدران الغرفه نظرت إلى عينيه وتاهت فى بحورهم فهي تعشقه بل عدت هذه المرحلة بكتير اقترب منها واطبع قبلة على جبينها دامت إلى فترة ليست بقليله وهي أغمضت أعينها من ذلك الحبيب الذي كلما اقترب منها زادت ضربات قلبها وتوترها وعندما يبعد كأنها جسد بلا روح
خلاص انا بعدت افتحي عينك
فتحت عينها وراته يقف أمام الدولاب
مش هتغيري بقي
ااا أخرج برره الاوول
مالك بس انا زي جوزك وبعدين هغمض عيني اهووو
محمد اطلع بره
طيب هتلبسي اي
براااااااا
طيب هتلبسي قميص
قولتلك بره
بيبي دول صح
محمد
هو بيبي دول انا هستنا بره تمام
عندما خرج أسرعت واقفلت الباب بالمفتاح وبعد مرور ربع ساعة
اريج خلصتي طيب انا داخل وحاول انا يفتح الباب ولكن فشل لانه مقفول من الداخل
محمد هو بيكلم نفسه يا خرابي لو حد شافني وانا مطرود يافضحتك يا محمد
اريج ارجوكي افتحي لو حد شافني برة كدا ها
محمد بتعمل ايه قدام اوضتك مش المفروض تكون جوا مع مراتك
ابتسم ابتسامه بلهاء اصلها مكسوفه وانت عارفه ياماما ابنك دانجوان بس انا كنت عايز اشرب
تشرب برضو يا ابن بطني ما الاكل والشرب جوه
اصل اصل اصل
بس خلاص انا قولت لعمك محمد الجنينيه يحط السلم روح اطلع وخليك مع مراتك هي بنت جدعه وهي دي إلى هتعدلك
هزا رأسه بايجاب واقترب منها يقبل يديها وبعد ذهب سريعا للجنينه
اريج غيرت الفستان ولبست بيجامه لونها ابيض واطلقت العنان لشعرها الجميل ليصل لمنتصف ضهرها وكان لونه بني مع خصل صفراء وكانت تقف أمام المرآة تضع بعض من المكياج البسيط وفجأة سمعت صوت صادر من البلكونه
اريج بخوف مين فى حد هنا وظلت تتقدم حتي رأت محمد فوق سلم خشب وكاد يسقوط لولا اريج التي أسرعت بمسك يدها حتي دخل الغرفه
ممكن اعرف اي إلى لبسها دا
بيجامه
مسح على شعره بغضب ما انا عارف أنه زفت ممكن تغيري بقي
ااااا انا بحب البيجامه ومش هغير
مجوز واحد صاحبي بس الصراحه انت بطل في أي حاجه طيب متقربي
لاء انا عايزه ماما هئ هئ
اريج مامتك مشيت ومش ينفع ترجع
هئ هئ ااانا اقصد هئ هئ مامتك انت هي مش مامتي برضو
اكيد ياروحي بس دلوقتي
Came back
فاقت على صوته العالي
اي هااانم هتفضلي سرحانه كدا كتير
نظرت إليه والدموع في أعينها تعاتب هذا الحبيب الذي بقسوة عليها
مسكها من شعرها بقوه ايه مش سمعاني شكلي هربيكي من جديد والقها أرضا
وتلك المسكينه لا تفعل غير البكاء
وفري دموعك إلى جاي اصعب يلا حضري الحمام والفطار
وبعد فترة قصيره
انا جهزت الحمام عقبال ما تاخد دش هتلاقي البس على السرير وكمان الفطار عايزه حاجه تانيه
لا يلا غوري
ماله محمد يا ماما
مش عارفه يابني حاله متغير بقاله أزيد من شهر
انا صعبان عليه اريج اوي
وانا كمان دا كان بيعشقها مش عارفه اي الى حصل غير بقي الكلام اريج نزله
صباح الخير ياماما صباح الخير يا يوسف
صباح النور يا حبيبي تعالي يا اريج اقعدي معايا شويه
اسفه ياماما لازم اجهز الفطار لمحمد
يبنتي اقعد وانا هخلي مكه تعمله
يا مكه اعملى الفطار ل محمد
مش هينفع هيتعصب عليا
يا بنتي متخافيش اقعدي ماله محمد في ايه
انهارت اريج وبكت بحرقه ضمتها مامت محمد
احكيلي يابنتي
اتكلمي يا اريج وانا هساعدك
وانت مين علشان تساعدها ااااااه
انا زي اخوها يا محمد
بس انا جوزها وانت اخويا انا وياريت محدش ليه علاقه بمراتي اررررررريج
•تابع الفصل التالي "رواية حب عبر السوشيال ميديا" اضغط على اسم الرواية