Ads by Google X

رواية عشق في قلب المراد الفصل الخامس 5 - بقلم نور شريف

الصفحة الرئيسية

 رواية عشق في قلب المراد كاملة بقلم نور شريف عبر مدونة دليل الروايات 


 رواية عشق في قلب المراد الفصل الخامس 5

 

احمد خرج من المدرية نفخ بضيق: هنروح في داهية بسسبها خايف ارن عليها تشتمني انا هرن وخلاص!!

عشق فتحت عنيها بنوم: مين الجمو**سة الي بيرن الظهر ده؟

مراد اخد التلفون لاقي رقم اسمه شعنونتيي بصلها بضحك!!!!

مين شعنونتك صحبتك؟؟؟

عشق اتنفضت من علي السرير بصريخ: اوعااا ترد هات مكلمتي الخاصة انا لازم انزل شغل حالا؟

عشق نطت من علي السرير اخدت تلفون ونزلت تحت بخوف..

كنت هتفقش زي البيضة المسلوقة كان هياكلنيي كده كده!!!!

عشق بعصبية: يا ابن الامبوبة قولتلك مترنش عليا عشان مراد هنا مش عارفه مش عنده شغل..

احمد بهدوء: ريلاكس يا عشق نفختك المعتاده عشان اعرف اتكلم؟

عشق: اوف في اي يا احمد هلبس واجي المدرية خلينا نخلص..

احمد بتسرع: هقولك هنا اللواء عيسي مش عايز يشوف وشك؟

عشق بنفخ: انا زهقت منك انت وهو..

احمد بضحك: الاتنين الي كانوا جايين لي مراد عشان يضربو طبع عيسي عشان الخطه وفشلتييي فشلل عامم يا زفته..

عشق شهقت بصدمة: و حياة امك فشلت في المحاولة ده انا عملت مجهود ومراد واقف ركبه بتخبط في بعدها..

احمد بستغراب: مراد عمل كده..

مراد نزل من علي السلم لاقها قاعده عليه ورافعه رجل البجامه لي ركبتها ورافعه شعرها ديل حصان.. عشقق بتعملي اي..

عشق بخضه رمتت التلفون علي السلم اخد السلم كله ورا بعض

فتحت عنيها بصدمه حطت ايديها علي قلبها..

ابني حبيبي تلفوني مسكت التلفون لاقت الشاشه اتحرقت

بصت لي يونس بعصبية: لم اجي اضربك دلوقت مش هتعيط..

مراد بلع ريقه بتوتر: غصب عني مقصدش حاجه؟

عشق بعصبية: انت جبتلي صرعععع في مفاصل رجلي..

مراد بضحك هستريي: بموتت مش قادر..

عشق قربت منه بزعل و ضربته بوكس في بطنه وطلعت فوق..

مراد مسك بطنه بوجع: اه يا بنت اللللل…


عشق من فوق: الامبوبة الامبوبة..

عشق لبست بنطلون جينز اسود وتشيرت اسود وكوتش اسود رفعت شعرها ديل حصان بصت لي عيونه في المراية اهي العيون العسلي ده الي جيباني لي ورااا..

مراد: انتي كل حاجه لي وراا مفيش لي قدام..

عشق بصتله بقرف: ونت مال مامتك سوري يا بيبي عندي شغل؟

مراد بصلها من فوق لي تحت.. هي ازي كده فظيعةةةة..

في المدرية..

احمد دخل المكتب بتوتر.. حضرة اللواء عشق جت بره!!

عيسي: خليها تتدخل؟

عشق دخلت وابتسمت بخوف: وحياة امي الواد كان بيموت..

عيسي: ده من ضمن الخطة يا غبية..

عشق شهقت بتمثيل التعب: ده انا اخدت ضرب لم وقعت في وسطهم كلهم ضربوني وظلموني يا باشاا؟

عيسي بخبث: دخل محسن و علي يا احمد؟


عشق افتكرت محسن بلعت ريقها.. يلهوي هتقفش زي البيضة..

محسن داخل وشه وارام وعنيه زرقاء ومش قادر يمشي..

علي دخل مش حاسس بحاجه ورجله مكسورة!!

محسن بص عليه صرخخ بقوة عشق صرختت بعلو صوتها هو ده يا حضرة اللواء الي ضربني بقوة في ضربه جوه جسمي بس مش ينفع تشوفها..

علي فجاة فتح في العياط: والله يا باشا جيت اعمل الي قولتلي عليها اول مره يحصل فيا كده!!!!

عشق حطت ايديها علي قلبها بتمثيل الصدمة: انا يا ابني ده انا بنت عمري ما اقدر اعمل حاجه اكيد مراد..

محسن بتسرع: اول ما جيت اللمس مراد الي قولتلي عليه لقيتها هجمت عليا اخدت علقة موتت يا باشاا..

عشق مسكت دماغها بتمثيل: عايزين كام تعويض ؟

علي بتسرع: نص مليون جنية واروح ابلغ عنك؟

عشق بعصبية: نعم يا روح امك معلش يا حضرة اللواء بس استنا ربع عفريب يركبوك واشوفك بتلف زي النحلة يا بعيد هتروح مستشفي تعالج ده سامع والا تاخد علقة زي اختها عرفها…

محسن بخوف: والله ما عايز منك حاجه ابعدي عني..


عشق حطت رجل علي رجل: كنا بنقول اي يا عيسي..

عيسي بصدمة: عيسيي حاف كده حاففف..

عشق اتنفضت من مكانه.. امشوو يا رجاله.. فتحت الباب وخرجت بخوف.. هنتقابل ازي دلوقت لازم اعرف الخطه التانية اي؟

فتحت الباب براحه.. ممكن بس اعرف الخطة التانيةة؟

عيسي بخبث: شوفي بيحب اي و بيكره اي واسرار عن شركاتهه..

عشق فتحت الباب بصدمة: انت عايز ابقاا جاسوسس..

عيسي: دواء الضغط بسرعه يا احمد الدواء..

احمد بتصديق لسه بيخرج من الباب.. عشق مسكته من القميص..

عشق بتسبيل: بس خلود صحبتي بتحبك؟

احمد: بتحبني انا؟

عيسي بصريخ: اطلعوو بره..

عشق خرجت ورجعت تاني: بس مقولتليش يا باشا اطلعوو يا ولاد الكل***ب النهاردة يعني..

عيسي:*******

google-playkhamsatmostaqltradent