Ads by Google X

رواية مراتي مجنناني الفصل الخامس 5 - بقلم شهد احمد

الصفحة الرئيسية

  رواية مراتي مجنناني كاملة بقلم شهد احمد عبر مدونة دليل الروايات 


 رواية مراتي مجنناني الفصل الخامس 5

  

بريا . زوما

حازم . نعم

بريا . انت كنت عند مامتك بتعمل ايه

حازم . هو اي اللي بعمل اي كنت بسلم عليها وبشوفها دي امي

بريا . وانا مراتك وبعدين خالتني اطلع لي ومختنيش معاك اوعا تكون حضنتها

حازم . ما احضنها دي امي

بريا . نعم ي اخويا تحضن مين انت متحضنش حد غيري انت جوزي

حازم. اخخخ منك دي امي ي حبيبتي مش ضرتك هقول كام مره تعبت

بريا . اه هيا مش ضرتي علشان لو كده كنت موتك وموتها

حازم. مجنونه وتعمليها وبعدين اللي عنده وحده زيك مستحيل يفكر في التانيه كفايه انتي عليا مجنناني

بريا. انا مجنناك ي زومتي

حازم . قلب زوما متثبتنيش اه انتي مجنناني معاكي

بريا. حطت ايديها حولين رقبته وقالت زوما

اول ما بريا عملت كده حازم كان فقد سيطرته وكان مركز معاها وحضنها

بريا راحت حضنت حازم

وقالت زومتي انت حضنتها

حازم . لا ي قلب زوما

وهيا حضناه

حازم . اخخخخ

بريا. مالك ي زوما

حازم . الجرح رجع يشد عليا تاني

بريا . طيب تعاله معايا

حازم. هنروح فين

بريا . تعاله ارتاح شويه علي السرير وانا هعمل اكل واديك العلاج

حازم ساند علي بريا وبريا نايمته علي السرير

وقالت مش هتاخر ي زوما

حازم . اوكي

بريا . دخلت المطبخ وعملت اكل لحازم وخالصت

بريا . زوما اي ده مالك انت كويس

حازم . تعبان شويه

بريا. حطت الاكل وخالت حازم ياكل

حازم. انا مش قادر اكل اديني العلاج

بريا . حاضر هديك بس تأكل الاول وقعدت تأكل فيه

حازم. خلاص بقا هاتي الدواء

بريا . عطت الدوا لحازم وقالت بقيت احسن

حازم. اه كويس

وفجاه الجرس رن

بريا . اكيد امك ألبومه جات اقصد حماتي

حازم . روحي افتحي ي بومه انتي

بريا. انا بومه ي زوما

حازم . مش وقت خالص روحي افتحي الباب وانتي ساكته

بريا . طيب حسابنا بعدين

بريا . راحت تفتح الباب ولقت البومه اقصد حماتها وبنتها ومعاها طفل صغير اسمه عمر

بريا . اتفضلوا

مامت حازم. اومال حازم فين

بريا. جواه هدخل انادي عليه

حازم. مين ي بريا

بريا . امك واختك


يلا اطلع شوفهم

حازم. بريا خليهم يدخلوا بجد تعبان ومش قادر

بريا. احنا قولنا اي ي زوما

حازم. معلش ي بريو المره دي بس

بريا. طيب ي اخويا

بريا. طلعت ونادت عليهم يدخلوا ودخلوا معاها

اخت حازم . ملك ازاي ي حازم اي اللي عمل فيك كده سلامتك ورايحه تحضن اخوها وتبوسه

بريا . اقفي عندك

ملك . مالك

بريا . انتي عايزه تحضني جوزي وتبوسيه وانا وقفه

ملك . واي يعني ده اخويا

بريا. انا مراته قوليلي وانا احضنه انا إنما انتي لا دون اللمس

مامت حازم. اه ي بنتي دون اللمس من بعيد بس اصلها بتغير عليه

عمر . خالو خالو

حازم . تعال ي حبيبي

بريا . اه انت ماشي وبعدين انت حلو اوي

مامت حازم . اشمعنا عمر ما تخليه هو كمان دون اللمس

حازم . هههههه اعمل فيكم اي امي ومراتي ناويين يجننوني

بريا. قربت من حازم وقالت زوما


حازم. قلب زوما

بريا . عمر عجبني اوي انا عايزه زي عمر

حازم . حاضر هجبلك زي عمر

بريا. بجد ي زوما

حازم. بجد ي قلب زوما

بريا. طلعت وجابت عصير وعطتهم وراحت تدي لعمر

عمر. حلو العصير ده ي موزه

بريا . هههههههه انت يطلع منك كده

حازم. انت بتقول اي لمراتي ي ولد

عمر . بقولها أنها موزه

حازم . ولا متقولش علي مراتي كده انا بس اللي اقول

عمر. اشمعنا انت ما انا كمان اقول وراح عند بريا وحضنها

حازم. ولا انت بتحضن مراتي قدامي ابعد يلا

مامت حازم . ما تهدي ي ابني ده ولد صغير

حازم. ده صغير اومال لو كبير كان عمل اي

حازم. متقصدش حاجه ي قلب زوما

ما تهدي ي ملك خليكي محضر خير


ملك . طيب يلا ي عمر علشان نمشي

بريا. ما تخلي عمر معانا

حازم تخليه فين هو عجبك اوي كده خودي معاكي ي ملك

ملك. طيب ي حازم يلا ي ماما علشان اتأخرنا

ملك اخدت مامتها وعمر ونزلت

google-playkhamsatmostaqltradent