Ads by Google X

رواية اسيرة عشقه الفصل السابع و الاخير 7 - بقلم ياسمين رمضان

الصفحة الرئيسية

 رواية اسيرة عشقه كاملة بقلم ياسمين رمضان عبر مدونة دليل الروايات 


 رواية اسيرة عشقه الفصل السابع و الاخير 7

 

بعد مرور ساعتين.

بتفوق ندي بتلاقي نفسها في بيت صغير عباره عن خشب وبتقوم بسرعه وبتفتح الباب لاقت منظر ولا الخيال .

لاقت كميه تلج كتير اوي علي الارض وبينزل تلج من فوق وكان في ورد احمر كتتتير مع التلج وكان في اشجار بكل الألوان وكان منظر جميل اوي .

وفضلت تتمشي لحد ما لاقت شخص واقف من بعيد ومديلها ضهرو وكان ماسك ورد ابيض في ايدو من وراه .

ندي كانت واقفه وعايزه تعرف مين ال واقف هناك وفجاه بتلاقي بيلف ليها .

ندي بفرحه : كرييييييم .

كريم ابستم ليها وفتح دراعتو الاتنين ليها.

ندي فضلت تجري بفرح أنها شافتو تاني .

وفضلت تجري لحد ما وصلت لحد عندو وحضنتو جامد وهو كمان وشالها وفضل يلف بيها وفضلو يضحكو سوي بحب .

ونزلها في الأرض وراح فك شعرها .

كريم بحب: خلي مفرود كده لانوو بحبوو كده قام قبلها 🦋❤️ بكل حب واشتياق وهي كمان❤️✨ و بعدو عن بعض .

ندي بغيظ : انت وحش .

كريم بضحك: لي بس .

ندي : افتكرت انك نسيتني خلاص .

كريم: بحب في حد ينسي روحو وعقلو وكل حياتو .

ندي : انا اسفه ياكريم علي كل ال قولتو ف حقك غلط .

كريم حط صباعو علي شفايفها.

كريم : شششش ولا كلمه انا عارف كل دا ومتتاسفيش وخلينا ننسي كل الماضي وخلينا في دلوقتي .

ندي : بس انت لي قولتلي انك خلاص كده هتسبني .

كريم بحب: عملت كده عشان افاجئك بي اليوم دا قعدت شهر كامل اعمل كل دا عشان عيونك الحلوين دول .

ندي : لي تعبت نفسك كده كفايه وجودك معايا دا منسبالي احلي حاجه في دنيا .

كريم بحب: لازم ال كريمه ال قدامي أسعدها ب اي حاجه مهما كلف الأمر .🥰

ندي اتكسفت و قالت ✨

ندي بضحك : اممم يعني انت ال بعت سلين تخدني ب عربيتها و خليت شخص يخطفني عشان تجبني لحد هنا صح .😉

كريم بضحك: بظبط يا روحي.😂🦋

ندي بضحك: هتفضل لحد امتا تخطفني كل شويه كده 😂.

كريم بضحك : متعديش يا بيبي 🌿💖

وفضلو يضحكو سوي .

و فجاه نزل علي الارض و فتح علبه فيها خاتم .

كريم بحب: تتجوزيني يا ندي .❤️🦋.

ندي بدموع فرح : موافقه يا حبيبي ♥️🥺.

كريم :فرح جدا ولبسها الخاتم الماظ وبيلمع و اداها الورد الابيض .🌼💐

ندي بكسوف وفرح: انا مبسوطه اوي اني لاقيت حد يحبني الحب دا كلو انا محظوظه اني اكون مرات الرائد كريم السيوفي انت هديه ربنا بعتهالي يا كريم وحضنتو جامد .❤️

كريم كان فرحان جدا أنها حبتو جدااا كان فاقد الامل أنها تحبو مكانش يعرف انها هتحبو اوي كده .❤️

وفضل حضنها بكل حب . 💖

وشالها كذا مره ولف بيها من الفرحه🫂.

وقبلها بحب وهي بادلته نفس الشعور💖

✨و بعد مرور أسبوع .✨

💖تم كتب كتابهم 💖.

وبقت ندي مرات كريم رسمي .

و كانت زي القمر في فستان الابيض 💖

و هو كان لابس البدله سوداء وكان أمير بمعني الكلمه .✨

وفضلو يرقصوو سوي وسط المعازيم وبعد كام ساعه خلص الفرح .و اخدها الي القصر ونزلو من العربيه و وقفت شويه وقالت بضحك .💖

ندي :اول مره جيت هنا بدون ارادتي ولاكن دي تاني مره اجي هنا ونا بكامل ارادتي واكون عروسه .

كريم بحب : تعالي يلا يا عروستي .

ندي ضحكت علي كلمه كانت طالعه منو مضحكه وجميله 😂♥️.

واخدها لجوا وراح شايلها وطلع بيها لحد جناحوو .

ندي بخوف عليه : كريم فستان تقيل نزلني احسن تقع .

وكان لازم اشيلك زي اول مره جبتك فيها هنا ♥️

ندي بضحك : جوزي المغرور ونا هكسر غرورك دا 🌚.

كريم بضحك: مراتي ام لسان طويل وقريب هقط*ع لسانها قريب إن شاء الله 🌚😂.

ندي بغيظ : بقا كده نازلني بقا .😂

كريم بضحك: خلاص خلاص بهزر معاكي 😂♥️.

ودخل جناحو و نزلها علي الارض .

وبداو يتبادلو النظرات لبعض بحب .🥰

كريم وهو مقربها ليه من وسطها .💖✨

وقال بحب : كانت المعركه من اجلك صعبه ولاكن تستحقيها يا اميرتي وب😀 وحضنها بكل حب و عاشو حياتهم في سعادة وحب و موده .وكانت اجمل قصه حب في عالم الخيال. (بهزر معاكو 😂💖✨).

(تمت )💖✨.

كاتبه القصه :🦋✨ ياسمين رمضان 🦋✨.

تشاو ♥️🤛🤜✌️.

كريم ٢٨ سنه رائد في المخابرات المصرية.♥️بشره بيضاء عيونو خضراء طويل رياضي بارز العضلات ✨💪

ندي ٢٢ سنه خريجه فنون جميله 💖بشرتها بيضاء عيونها فيروزي شعرها برتقالي طولها متناسق ♥️وزنها ٥٠ كيلو ♥️

سلين ٢٢ سنه خريجه فنون جميله 💝.بشرتها بيضاء و شعرها اصفر قصير عيونها لون البندق طولها متناسق أيضا و وزنها ٥٥ كيلو ♥️

google-playkhamsatmostaqltradent