رواية ملكت الفهد كاملة بقلم حبيبة محمد عبر مدونة دليل الروايات
رواية ملكت الفهد الفصل العاشر 10
فهد: جري عليها وراح شالها وطلع بيها فوق
اسد: ارتاح يفهد مليكه مش هتستحمل حرام عليك كفايه بقي انت مش هترتاح غير اما تخسرها او تروح منك يفهد 😡
فهد: اسكتت بقاااا 😡
وبعدين طلع بيها ع اوضته وجاب حبت ميه وحطهم علي وشها راحت فاقت
مليكه : اححح اسد متسبنيش ونبي فهد انا اسفه ولله
اسد: متخفيش يمليكه مش هسيبك وراح فضل يزعق في فهد
اسد: حرام عليك ولله لي تعمل فيها كدا دي طفله عارف يعني اي طفله وهي لو فهمت او عرفت الي بتعملو فيها دا يفهد مش هتسامحك يفهد دا مش ذنبها انو اغتصب*ها هي مكنتش فهمه افهم بقققاا 😡
فهد: امشي يا اسد امشيي
اسد: يفهد افهم افهم بقي هي مش نرمين هي طفله افهم وبعدين قال
اسد: انا همشي يفهد بس مش هسكت عشان انت كده هتموتها ولله مش هسكت
فهد: راح مزعق وقال
فهد: متزكرش اسم ناس ولاد** في البيت دا انت فاهم
اسد: مشي وكان حزين علي صحبو وراحح..**
مليكه: كانت عماله تعيط راحت حضنت فهد
مليكه : انا اسفه والله مش كنت اعرف انو هيقطع هدومي ولله مش هعمل كده تاني بس ونبي مش تسبني وتحبسني انا بخاف من الضلمه ولله
فهد: حضنها وفضل يقولها انا اسف ولله اسف
مليكه :..
فهد: غصب عني ولله بس متسبنيش انا اسف ولله غصب غني ومش هتفهمي لو حكيتلك ولله
مليكه: حضنتو وفضلت تطبطب عليه
فهد: سامحيني ولله مش هسيبك
مليكه : لا انت قولتلي كدا المره الي فاتت وقولتلي انك مش هتسبني وتحبسني
فهد: سامحيني انا اسف ولله معتش هعمل حاجه ولله
مليكه: انا مسمحاك عشان انا مش وحشه بس مش تسبني ومش تخليني انام لوحدي انا بخاف يفهد ولله
فهد: ولله مش هسيبك وهتنامي معايا
مليكه: بجد وحطت ايديها علي شعرها بحزن وقالت ومش هتشد شعري تاني
فهد: طبطب عليها وقالها انا اسف ولله مش هعملك حاجه تاني ولله وراح بايس دماغها
مليكه: بجد
فهد: بجد ولله
مليكه بعدت عنو قالتلو خلاص يلا هات بوسه بقي
فهد: بس كدا حاضر 💋
بعدين فهد خلاها تغير وهو غير ومليكه قالت لفهد يسرح شعرها عشان مش بتعرف لانو طويل
فهد: بس كدا تعالي يملاكي
مليكه: للا اعمل كدهو قصدها انو يفتح ايدو عشان تجري تروح لحضنو
فهد: تعالي وخدها بلحضن
مليكه: ههيييي وراحت قاعده وقالتلو براحه عشان شعري بيوجعني
فهد: حاضر
بعدين سرحهولها تسريحه اطفال كدا ومليكه نادت عليه
مليكه: فهدي
فهد: قلبو وعيونو وعقلو وعمرو وكل حاجه نعم
مليكه: اي
فهد: نعم
مليكه : تعالي نلعب
فهد: حاضر ولا اقولك تعالي نتفرج علي فيلم
مليكه: بجد هتيجي تتفرج معايا
فهد: اه
بعدين نزلو يتفرجو ع الفيلم وفهد طلب حبت حجات لمليكه وطلب اكل
الجرس طق طق طق
مليكه: اقوم افتح
فهد : لا انا هفتح
وبعدين فتح وخد الحاجات من عامل التوصيل وحاسبو
مليكه: جريت عليه هو دا اي
فهد: اكل
مليكه: خلاص يلا ناكل
فهد: يلا
وقعدو ياكلو وخلصو مليكه قالتلو انا كلت
فهد: بس انتي مكلتيش كتير
مليكه: للا كدا حلو بس هو مين الي هياكل الي في الشنطهه دا
فهد: اانتي وطلع ايس كريم
مليكه : هو دا اي
فهد: ايس كريم
مليكه : امم
فهد: كليه ولو معجبكيش سبيه وكلي غيرو ولو عجبك قوليلي ونا اجبلك كل يوم ماشي
مليكه : بجد
فهد: بجد
مليكه : خلاص كل معايا عشان كبير اوي
فهد: حاضر
وقعدو ياكلو الايس كريم وخلصو وقعدو حبه
فهد: تاكلي نوتيلا
مليكه: فين
فهد: طلع النوتيلا من الكيسه وقالها اهي
مليكه : مش عارفه هي حلوه
فهد: ااه كليها بس مش كتير
مليكه : حاضر كل معايا
فهد: لا مش عاوز
مليكه : حتهه صغنونه ونبي
فهد: حاضر وخد حته
بعد شويه اي دا
مليكه : اي
فهد: انتي لحوستي نفسك خالص ينفع كده
مليكه : للا مش نا هي الي لحوستني
فهد: رراح ضاحك هي برضو 😂ولا انتي الي اكلتيها وخلاص بقي كفايه عشان سنانك
مليكه : حتهه صغونه كمان وسناني اهي حلوه وبتكبر
فهد: عارف 😂بس لو كلتي نوتيلا كتير سنانك هتقع ومش هيكون عندك سنان
ملكيه: رمت االنوتيلا لا خلاص خد اهي عشان سناني مش تمشي
فهد: ضحك😂خلاص خدي حتهه صغننه كمان وخلاص
مليكه: لا سناني هتمشي
فهد: لا متخفيش متكليش كتير وهي مش هتمشي
مليكه : ببطجد
فهد: بجد
بعدين مليكه قالت لفهد انا تعبت
فهد : من ااي
مليكه: من الاكل و من الفيلم
فهد: خلاص يلا ننام
مليكه: ااه يلا
فهد خله مليكه تاخد حمام وغيرو عشان ينامو
مليكه: ااهه وبتتاوب
فهد: يلا تتعالي
مليكه: لا اعمل كدا الاول
فهد: حاضر اهو وفتح ايديه
مليكه: ججريت هيييي وراحت لحضنو
فهد: هاتي بوسه
مليكه: حاضر 💋
فهد: احكيلك حدوته
مليكه: اه
فهد: حاضر
فهد: كان يمكان يسعد يا اكرام ميحلي الكلام الا بذكر سيدنا محمد عليه الصلاة والسلام
مليكه : عليه الصلاة والسلام
فهد: كان في واحد غني اووي ومش بيشوف ومش بيحب حد ومش بيحب البنات وبيكره كل حاجه ومفيش حد بيحبه واتخان
مليكه : يعني اي
فهد: كان عارف انها تقصد يعني اي علي اتخان قالها يعني امم اه يعني الناس الي بيحبهم سابوه
مليكه : يعيني
فهد: وجيت بنت قمر اووي اوي وعينيها جميله
ونورت حياتو
مليكه : 😶😊
فهد: ووبعدين حصل حاجه وحشه خليتو يحبسها وضربها
مليكه : زي كدا
فهد: راح حضنها ولله غصب عني
مليكه: معلش كمل بقي عشان احبك
فهد: ووبعدين توته توته وخلصت الحدوته حلوه ولا ملتوته
مليكه : حلوه اووي بس هي مش كبيره لي
فهد: هبقي اكملهالك بس يلا عشان ننام
مليكه : حاضر
فهد: تتعالي هنا
مليكه : نعم
فهد:تعالي نامي في حضني
فهد: امال مين الي كان بينام عليا وفحضني
مليكه : انا 😹
فهد: خلاص يلا تعالي
مليكه : حاضر وراحت قربت منو وبقت في حضنو
وبعدينن ناموو
- يتبع الفصل التالي اضغط على ( رواية ملكت الفهد ) اسم الرواية