رواية يوميات نور والمجنون (كاملة جميع الفصول) حصريا عبر دليل الروايات بقلم فيروزه
رواية يوميات نور والمجنون الفصل الحادي عشر والاخير 11
يوميات_نور_والمجنون.....
سيف بيبص ناحيه نور شاف سند ماسك مسد س
سيف بصوت عالي جري ناحيته......حاسبي يانور....حاسبي
نور بابتسامه حنونه....مالك يا سيف بتجري عليه كده ليه .....
سيف قرب منها بسرعه وحضنها ووقع بيها علي الارض .....
نور بكسوف .... قوم ياسيف....سيف ....
سيف بغضب ....اهدي .....بيبص علي سند لقه جاي ناحيته يجري .....
سند بابتسامه.... هو بروضو الحب قدام الناس كده طيب الصبر ....
سيف قام وقرب من سند وضربه بالبوكس.....انت عايز تموتها
هااا....عايز تاخدها مني ....
سند بغضب....انت مجنون وهتفضل طول عمرك مجنون اقتل مين واخدها منك ليه ....
سيف سحب المسد س من ايد سند .....عايز تقتله بده ....انا اللي هقتلك....
وحط المسد س في وش سند ....
سند بضحك .....ده مسد س صوت حتي شوف ....
وسحب المسد س من ايد سيف وضرب طلقتين في الهواء....
سند قرب من سيف وضربه بالبوكس....ده حقي ....
سيف لسه هيقرب من سند نور وقفت في النص ....
نور بغضب .....اهدا يا سيف اهدا وعدي ليلتك علي خير ...
سيف بابتسامه.....ليه يا قلب سيف اعديها انا عايز عمري يقف
اللحظه دي وافضل عايش اليوم ده طول عمري بكل تفاصيله.
نور بغضب مزيف......بعد ايه ...
ومشيت وسابت سيف .....
سند بابتسامه....اهدا يا سيف ....وروح وراها نور بتحبك .....
وعمرها ماهتعرف تزعل منك.....حافظ عليها بقلبك وروحك...
سيف بضحك.....عندك حق ...
وطلع يجري وراء نور ....
سند بضحك....المجنون هيفضل مجنون .....والغرام عقل المجنون......مبروك عليك يا مجنون ....
...
..
..
عند نور دخلت اوضتهم ....لقيتها كلها ورد ....
غيرت هدومها بسرعه وقامت قفلت الباب بالمفتاح .....
سيف بيفتح الباب مش عايز يفتح ....
سيف بيخبط.....نور افتحي .....
نور بضحك ....بعينك .....
سيف بضحك....افتحي يا قلب سيف .....
نور .....بعينك يا مجنون ....
سيف بضحك....مجنون بيكي ....
نور بضحك .....وه ....
سيف بضحك......والله لو هوهوتي برضوا بحبك ....
نور بضحك.....كداب....
سيف بضحك.....هونت عليكي هان قلبي ....
نور بضحك.....هونت ونص اجري من هنا علشان هنام ....
سيف بضحك.....تنامي ....قال تنام قال بت افتحي ....
نور بضحك....بعينك ....
سيف بضحك....يعني كده ....
وقام خبط الباب بكتفه فتحو ....
سيف بضحك قرب منها ....بعيني .....اهو انا دخلت اهو يا بطه وانتي بقيتي بين اديا ....
نور جريت بعيد عنه ....تؤ تؤ بعينك ....
سيف بابتسامه حنونه....هو اللي انا شايفه ده بجد هو القمر انزل علشاني هو القمر وقف قدمي ....ولا انا بحلم ....
نور بكسوف ....بس يا ولاه ....
سيف بضحك....قلب الوالاه بحبك .....تعالي بقي ....
نور بابتسامه وكسوف....لا ....
سيف قرب منها ....تعالي ...
نور بابتسامه وكسوف....لا ....
سيف بضحك....طيب ايه رايك نسمع اغاني واهو نرقص شويه بدل الفرح اللي ما رقصنش فيه ....
نور بابتسامه وكسوف....اشطا بس حاجه هاديه .....
سيف بضحك....هاديه ايه بس انا احب الشعبي واموت في الشعبي .....
وشغل الاغنيه وشدها ورقص وهو وهي
وبقي يردد كلمات الاغنيه وهما بيرقوصو وهي بتضحك وكانت مكسوفه في الاول وبعدين انسجمت....
الاغنيه ومعها الرقصه....
الليل فارد سكون والجو بونو بونو واخر سلطانه وانا وانت في اللزازه في اااه واخدين اجازه حلوين انت وانا مادم مفيش مديقه تبقي الغزاله رايقه واخر سلطانه .....
وفضلوا يرقصوا ويضحكوا .....
(هنزل فيديو في نفس المشهد )...
وبعد الاغنيه ما خلصت حضنها (وهنا تسكت فيروزه عن الكلام الغير مباح عيب يا بنات🙈😠😂😂 ).
تاني يوم الصبح ....
سيف بضحك.....صباحيه مباركه يا نن عين سيف ....
نور بضحك.....بس يا ولاه بتكسف ....
سيف غمز بعينه .....من أمته .....
نور ضربته بالمخده ....ولاه اتلم ....
.
.
.
.
.
.
بعد مرور تسع شهور ......
نور بدموع .....انا خايفه .....
سيف بحزن ....من ايه يا قلب سيف ....
نور بدموع.....علشان بقلي تسع شهور ولسه محصلش حمل ....خايفه ....
سيف بابتسامه....وانا اللي كانت مفكر في حاجه كبيره ....
نور بدموع.....ويعني دي مش حاجه كبيره ....
سيف بضحك....دي ولا حاجه يا ست البنات وحبيبه قلبي ....
انت مليه عيني وقلبي ومش عايز غيرك ...
نور بدموع....كدااااب.....
سيف حضنها ....وه انا ....
نور لسه هتكلم سيف باسها.....
.
.
.
.
.
بعد مرور سنه ....
الدكتور بابتسامه.....الف مبروك يا مدام ....
نور قربت من الدكتور علشان تحضنه من الفرحه بس سيف ماسكها من قفها....
سيف بغضب.....رايحه فين يا بالوه حياتي .....
نور بضحك.....وه انا ....
سيف بضحك....امال امي ....احنا اسفين يا دكتور ....
نور بضحك....سيف انا هبقي ماما سيف ....
سيف حضنها ....مبروك يا قلب سيف .....
.
.
.
.
.
بعد مرور سنه وتسع شهور ....
نور بصوت عالي ....كان يوم مش باين ليه الوان يوم ما فكرت اتجوزك يا مجنون .....
سيف بضحك.....مجنون تاني يا نور .....
نور بدموع.....تاني وتالت ....انا بموت وانت وقف تضحك ...
بقولك ايه انت مش مناسب ليه .....كان يوم مش
سيف قرب منها وحضنها ودموعوا نزلت ......كان اجمل يوم في حياتي ....بحبك ..... أن شاء الله هتقومي بالسلامه ....
انتي كل حاجه بالنسبه ليا يا نور ......أن شاء الله هفضل معاكي طول الوقت وطول العمر ......
نور بدموع.....بحبك ....بس ادخل معايا ....
سيف بابتسامه حنونه....حاضر يا قلب سيف ....
نور بابتسامه مابين دموعوها.....هو انا قولتلك النهارده اني بحبك ....
سيف بضحك.....بموت فيكي ....
.
.
.
.
.
بعد مرور خمس سنين....
نور ربطه الطرحه لفوق وشعرها منكوش....كان يوم زفت يوم ما اتجنيت وحبيتك .....
سيف بضحك.....كان يوم سكر يا قلب سيف ....
وحضنها وفك الطرحه وقعدها .....
سيف وهو بيقعدها قدمه.....تعالي يا قلب سيف اعدلك شعرك
....
نور بدموع......منك ومن ابنك مش عارفه اهتم بنفسي .....اه يا لوزه صغيره علي الهم اه ياني ....
سيف بضحك....ولا يهمك يا لوزه هتفضلي في نظري اجمل بنت واجمل اميره طلعه من قصه خياليه.....بحبك ....
وبدأ سيف يسرح شعرها براحه علشان ميوجعهش ....
نور بابتسامه.....بحبك ....
سيف بابتسامه حنونه.......وانا مغرم بيكي ....
.
.
.
.
.
سيف بضحك.......نور تعالي بسرعه شوفي ابنك وهو بيوس بنت سند .....تعالي بسرعه ....سند ماسك الولد وعايز يضربه
...
نور بابتسامه.....خلاص يا سند ده عيل صغير ....
سند بابتسامه.....ابنكم عفريت قاعد يبوس في جنه ....
سيف بضحك.....تعال يا اسر ....ولد ...
اسر ابن سيف ....نعم يا بابا ....
سيف ....بتبوس جنه ليه ....
اسر بضحك....بحبها ....
نور بابتسامه....قليل الادب زي ابوك ....
سيف بضحك....انا ده انا غلبان ....
سند بضحك ....علي يدي ....
سيف بضحك....لدرجه دي مفضوح ....
نور بابتسامه....واكتر ....
سيف بضحك.....بعشقك ....
نور بابتسامه.....وه....
سيف بضحك.....هوهوه تاني .....بحبك ....
نور بابتسامه وكسوف.....بموت فيك....
(دق قلب عاشق فلا مفر من الحب الا إليه 💙...)
سيف بحب ....الحب جنون وانا مجنون بيكي يا نور ......
نور بابتسامه وكسوف....الحب انا وانت وبس 💙.....
سيف بابتسامه حنونه.....مجنون نور ....
...
تمت ....
انتهت الروايه والحكايه بس لسه حياه نور وسيف شغاله ....
وأسر وجنه ....وسند ومراته ....
الحب عزاه وتقدير .....الحب امل وصراع .....الحب المر والسكر.....
اتمنى تكون الروايه عجبتكم ....
هستنه رايكم في النهايه ......هشوف التعليقات ....
نهايه سعيده اهي .....
الي إلقاء في روايه جديده .......صحيح انا كتبت واحده تانيه اسمها انا والعملاق .......هستنه رايكم فيها ....
كنتم مع فيروزه وخليها المجنون ....
لقراءة ومتابعة كل ما هو جديد انضم الينا هنا:- اضغط هنا
•تابع الفصل التالي "رواية نور والمجنون" اضغط على اسم الرواية