رواية ملكت الفهد كاملة بقلم حبيبة محمد عبر مدونة دليل الروايات
رواية ملكت الفهد الفصل الثالث عشر 13
7:00في قصر الانصاري
قام وكان فرحان ان ملاكه بقت ملكه لوحده وبس
وحاول يصحيها
فهد: يملاكي
مليكه: 😴😴
فهد: يلا قومي بقي عشان اجبلك حجات كتير
مليكه : نعم
فهد: يلا قومي
مليكه : حاضر وقامت بعيون نايمه
فهد: اي القمر دا يلهوي 😉 😽💋💋💋
كفايه: يفهد تعبت
فهد: معلش يقلب فهد بس كدا نقدر نقول انك بقيتي مراتي ورق ورسمي
مليكه : بجد
فهد: بجد يقلب فهد يلا قومي بقي عشان تلبسي وننزل
مليكه: هنروح فين
فهد: خلاص خليكي كدا هي حاجه تضرني بلعكس 😉
مليكه : انت قليل الادب
فهد: امك اسمها رجب. 😜
مليكه : حط ابوك في العجب 😜
فهد: 😳😳 اي. دا مين قالك كدا كدا عيب
مليكه : مهو انا فهمت واتعلمت كل حاجه ومش هتقدر تضحك عليا 😜😜
فهد: طيب يختي بس لو سمعتك بتشتمي تاني هزعلك وهزعل منك
مليكه : حاضر
فهد: انا بقول نرجع لموضوع امبارح
مليكه : لا لا لا وطلعت تجري
فهد: يخايبه دنا كنت هلعب معاكي
مليكه : مليكه من جوه تلعب هو دا لعب امال الي مش لعب بقي يبقي اي
فهد: لا دا موضوع تاني هبقي احكيلك عنو بليل
مليكه: 😳😳
وخلصت وطلعت
فهد: تعالي يلا
مليكه: حاضر
فهد: تصدقي شعرك وحشني وقعد يسرحهولها
مليكه: فهد
فهد: قلبو
مليكه: هو انت هتروح الشركه
فهد: اه لا لا اه لا 😂
مليكه : اي كل دا اه ولا لا
فهد: وفي حد. يسيب القمر دا كلو ويمشي
مليكه: ♥♥
فهد: لا هقعد معاكي انهارده وخدك ونخرج
مليكه : بجد
فهد: بجد
عند سلمي
معتاز: كان دايما بيحاول يتقرب من سلمي بطريقه مش لطيفه ووقحه
سلمي: عاوز اي
معتاز: اتكلمي عدل
سلمي:…
عند مليكه فهد
فهد: نعم
مليكه: ممكن اكلم سلمي
فهد: لي
مليكه : صحبتي
فهد: ماشي هو وافق عشان ميزعلهاش لكن لو عليه هو مش عاوزها تكلم مخلوق غيره
مليكه : بترن
سلمي : معتاز كان معها والفون رن
معتاز: مين
سلمي : وانت مالك
معتاز: اخلصي مين
سلمي : مليكه
معتاز: ردي
سلمي: حاضر
مليكه : الو
سلمي : ايوا يمليكه
مليكه: اي رديتي متأخر لي
سلمي : معلش كنت بعمل حاجه
مليكه: اه ماشي بقولك فهد قالي اني بقيت مراتو رسمي وع الورق يبقي اي
سلمي : اه يعني بقيتي ملكو يحبيبتي وممكن تجيبو نونو
مليكه: ببجد يعني انا هجيب نونو
سلمي : اه يقلبي
مليكه: خلاص ماشي هكلمك تاني باي
سلمي: بباي
معتاز: قالتلك اي
سلمي : بقت مرات فهد رسمي
معتاز: اتعصب وفضل يزعق
سلمي : وانت مالك انت عاوز اي وسبني بقي في حالي حرام عليك انت شخص حيوان وقليل الادب ودايما بتقرب مني بطريقه قذره زيك وشخص عديم الكرامه
معتاز: اسكتي يا سلمي عشان مطلعش عصبيتي فيكي
سلمي : سبني بقي انت حيوان يمعتاز وعمرك مهتكون شخص قلبو ابيض وانت قليل الادب ومش محترم وحيوان
معتاز: اانتي مش عاوزه تسكتي لي وراح ضربها وشد شعرها وخدها ونزل بلعربيه وراح ع القصر
سلمي : سبني ونبي يمعتاز حرام عليك انا عملتلك اي بتعمل فيا كده ليه
معتاز: بعمل فيكي كدا لي اول مره قابلتك فيها ضربتيني بلقلم ونا هدفعك تمن القلم دا غالي
امنيه: حرام عليك سبني انا معملتلكش حاجه ولله ولو ع القلم انا اسفه ولله العظيم اسفه بس سبني بقي سبنيي
معتاز: راح واقف مره واحده وقالها لو مسكتيش ولله لقتل امك ملحوظه هو بيهددها ب امها علطول
(معلش بس هي العيله دي كلها بتحب شد الشعر مش عارفه نا مخلياهم عاملين كدا لي 😹😹ما علينا المهم)
سلمي : حراام عليك سبني بقي انا تعبت ولله تعبت سبني ونا اسفه
معتاز: شد شعرها وقالها لو مسكتيش ولله العظيم هعمل معاكي حاجه هخليكي تكرهي نفسك وغمز بوقاحه وخبث
سلمي : سكتت وفضلت تعيط
وصلو معتاز نزل وراح شدها جامد ونزلها ودخلها في اوضه عامله زي المخزن
سلمي : ولله اسفه سبني بقي
معتاز : سبها وطلع بره
سلمي: فضلت تعيط وتصوت ع امل ان حد يجي يلحقها
معتاز: صدع من صوتها راح دخلها
معتاز: اسكتي بقا اسكتيي بزعيق 😡😡ومتحاوليش لان مهما عملتي حتهه لو الجن لزرق انتي في قصر معتاز الانصاري ف انسي ان حد يجي يلحقك ف اسكتي
سلمي : قربت منو وقالت حرام عليك انت اي انت شخص حيوان وبلا رحمه نا عملتلك اي هاا انت حيوان ووس*خ
معتاز: انا وسخ تمام
معتاز : طلع وامر الحراس بأنهم يغتصبو**ها
سلمي : لا لا متخليهمش يعملو فيا كدا لا ونبي ولله اسفه
معتاز: طلع
سلمي : فضلت تعيط وتصوت وتنادي عليه
معتاز: اخر مزهق راح داخلها وقالها
معتاز: اسكتي بقا
امنيه: ونبي متخليهم يعملو فيا كدا انت معندكش اخوات ونبي انت كدا هتدمرني
معتاز: لو مسكتيش نا هاجي اساعد الشباب ومتخفيش معنديش اخوات ولا اي حد ف مش هتتردلي اصل بصي ي اما يغتصبو**كي بس يا اما انا الي هعمل كدا بس هتكوني مراتي
(معلش بس عشان نا م بفرق ولله بين اغتصا*ب ولا تحر*ش اصلا ف معرفش بس اكيد انتو فاهمين)
سلمي : ححرام عليك لا ونبي لا لي كدا لي
معتاز: خرج وقال للحراس يعملو الي قالهم عليه
الحراس دخلو
سلمي : محدش يقرب
الحراس: بصي احنا بنعمل الي اتأمرنا بيه ف خلينا نعملو ونمشي
سلمي : حرام عليكو انتو معندكوش اخوات سبوني ونبي
الحراس: طنشوها وبيقلعو هدومهم
سلمي : عماله تصوت ب اسم معتاز انو يقلهم يوقفو دا وعماله تستنجد بيه
معتاز: كان واقف بره وكان متعصب اووي 😡
معتاز: انت مخنوق لي هي الي عملت في نفسها كدا
سلمي : فضلت تقاوم بس مفيش فايده راحت عضت واحد
الحارس: ااهه يبنت ال**ولله منا سايبك وراح ضربها جامد
سلمي : كانت هتموت
الحراس خلصو وطلعو وسابوها **
معتاز : دخل لقاها قاعده وكأنها جسد بلا روح
سلمي :بكسره لي كدا لي حرام عليك انا معملتلكش حاجه بس انت خلتني اكره نفسي لي كدا انت دمرتني حرام عليك 🥺
معتاز: اانتي الي جبتيه لنفسك ودي حاجه بسيطه بس
سلمي : فضلت تعيط وراحت قالت
سلمي : انا انا عاوزه هدوم وراح اغمي عليها 🥺
معتاز: راح شالها وحطها ع السرير وغطاها
معتاز: ححاول يفوقها بس مش فاقت راح جاب قميص من بتاعوا ولبسهولها وهو بيلبسهولها شاف الي الحراس بتوعو عملو فيها وشاف علامه حد ضربها
معتاز سبها وراح طلب الحراس الي كانو معاها
الحراس جم
معتاز: اانتو عملتو ايه معاها
الحراس : الي حضرتك امرتنا بيه يباشا
معتاز: يعني محدش ضربها
حارس: الصراحه يباشا هي كانت عماله تصوت وتعضنا ف نا قومت رايح ضربها بس هي كانت جامده الصراحه
معتاز: انا مقولتلكمش تضربوها انت بتعمل حاجه من دماغك لي انا هعرفك تعصي اؤامري ازاي وامرهم يحطو في المخزن
معتاز: انا هعرفك
الحارس: خلاص يباشا ولله سماح المرادي ونبي ولله مهغلط الغلطه دي تاني
معتاز: سماح دي تبقي امك يالا لي هو نا هسيبك عايش لغايت متعمل غيرها وفضل يضرب فيه لغايت م الحارس فقد وعيه كذا مره ووشو معدش في ملامح وخدو وطلعو فوق لاوضه الي سلمي فيها
معتاز: دخل فوقها وقالها هو في حد ضربك
سلمي: هتفرق في اي يعني مهما اغتصبو**ني ميضربوني هيفرق في اي
معتاز: ااخلصي في حد ضربك نا مش فاضي للكلام دا
سلمي: 😭😭اهه
معتاز: خله الحارس يدخل
سلمي: اول مشافتو فضلت تعيط وافتكرت انهم ازاي اغتصبو**هها
معتاز: هو دا
مليكه : سيبو سيبو ولله خلاص نا مسمحاه خلاص سيبو هو عمل الي انت قلتلو يعملو فيا سيبو هو اكيد عندو عيال سيبو يمعتاز (هي قالت كد. بعد. مافت شكل الحارس)
معتاز: اخلصي هو ولا لا
سلمي: ااه🥺
معتاز: طلع سلاحو وقالها خدي اضربيه زي مضربك ول اضربو انا
سلمي: ااول مشافت المسدس خافت وفضلت تعيط وقالتلو لا ونبي متقتلوش سيبو انا استحاله اعمل كدا هو اكيد عندو بيت حرام عليك وبعدين.انت م.عملت الب عاوزو خلااص🥺
معتاز : راح قتلو هو بدون تردد وطنش كلامها
سلمي: لي كدا حرام عليك هو عمل الي قلتلو يعملو حرام عليك 😭
معتاز: فضل يقولها اسكتي بقي
سلمي: متقوليش اسكتي انت خلتني اكره نفسي وحياتي ودمرتني لي يمعتاز انت كرهتني في الرجاله كلهم انا بكرهكم ولله بكرهكم ودخلت في هستيريا وفضلت تعيط
معتاز: ولله لو مسكتي لهقتلك
سلمي: اقتلني ونبي انا مش عاوزه اعيش بقذاره دي انا عاوزه اموت لي كدا
معتاز: اقتلك 😹😡انا استحاله اقتلك
سلمي : خدت السلاح بتاعو وحطتو علي دماغها خلاص انا هموت نفسي واريحك
معتاز: انتي اتجنني سبي السلاح وبيقرب
سلمي: لا مش هسيبو ولو قربت ولله العظيم هقتلك وهقتل نفسي
معتاز: اقتليني انا قدامك اهو
عند اسد كان خلي حراس يراقبو امنيه
الحراس : يباشا المدام راحت عماره شقه **
اسد انا جاي اهو متطلعوش
اسد: كان عمال يحزرها من اسر دايما بس هي مكنتش بتسمع لي
امنيه: راحت عشان تقابل اسر وتنهي الي مبينهم اسر قالها تيجي يتقابلو في شقه **عشان يتفاهمو
هي مكنتش راضيه بس اسر اقنعهاا
امنيه: راحت وطلعت وقعدت هي واسر كان بيحاول يتقرب منها
امنيه: احنا مش هينفع نكمل مع بعض
اسر: لي بقي انشاء آلَلَهّ عاوز افهم
امنيه: عشان متقدملي عريس وماما وافقت
اسر: طب بصي تعالي نتكلم في البلكونه الجو هنا حلو
امنيه: ماشي
والبلكونه كانت في اوضه النوم دخلت واسر دخل واول مدخلت اسر قفل الباب
امنيه: هو في اي
اسر: الكل خير هتعرفي حالن وبيقلع
اصر: بقي بعد السنين دي كلها ويجي عريس ياخدك في الاخر انا استحاله اسيبك
امنيه: انت هتعمل اي يا اسر انا الي غلطانه هما ياما حذروني منك يا اسر ونا الي مكنتش بسمعلهم
اسر: اامم
اسر: قلع وراح موقعها وقطع هدومها
امنيه: سبني انا عملتلك اي سبني
اسر: ددا في الحلم وراح مغتصب**هاا
(معلش بس ولله دي الروايه الوحيده الي مليانه اغتصبا*ت بقي لكن بقيت الروايات عشر ع عشره مفيش بس غير ديلارا والذئب كمان😹)
اسد: كان وصل وقال للحراس يطلعو بعدو بعشر دقايق
وطلع فضل يخبط مش راضي يتفتح راح كسرو
امنيه: سمعت صوت حد فضلت تصوت وتستنجد
واسر : عمال يبو*سها
اسد: اسد دخل لقاا حد عمال يصوت جوه فضل يكسر في الباب مش راضي يفتح
راح كسر الازاز بتاعو ودخل ايدو وهي متعوره وفيها ازاز وفتح الباب ولقااا…
- يتبع الفصل التالي اضغط على ( رواية ملكت الفهد ) اسم الرواية