رواية ملاك الجاسر كاملة بقلم الكاتبة المجهولة عبر مدونة دليل الروايات
رواية ملاك الجاسر الفصل السادس عشر 16
عمر اول مشاف حنين حاول يكدب عينه هي ولا لا لا هي
عمر بصدمه: حنيييين!!!!؟
حنين اول مشافت عمر في حالته دى وايده مجروحه وبتنزل د*م قلبها وجعها اوى وبدأت تدمع
عمر قرب منها وقالها بقسوه
عمر: اوعى تنزلى دمعه واحده فاااااهمههه انتى عارفه انتى عملتى اي يا حنييين اختفيني زي الملح بالظبط فسريلي بس لحظه كده اش اش اي الشياكه دى لا بجد اتمنى تكونى اتروقتي مطرح مكنتي ونبسطى قالا قوليلي هوا فين!؟
وحنين منهاره من العياط
عمر بعصبيه : قلتلككككك متعيييطيييييش امسحىىى دموووعك دييييييي بسرعهههه
حنين بخوف مسحت دموعها
عمر بص للكل وفجأه الظابط دخل وقال هكمل استجواب
عمر بص ليه
عمر؛ مفيش استجوابات هتتم هنا دلوقتي
الظابط بتحدى : لا في
عمر بتحدى اكبر : وانا بقلك مفيش!!!
الظابط : كده هتضطرني اخدك معايا والله وانا مش حابب
اسر اتدخل؛ لا مش هتقدر اصلا
الظابط بضحك: هههههههه لا اقدر ولا نسيت وطلع الكلبشات كمن جيبه ووراهالو
فجأه واحده سمعو صوت صريخ من فوق دا صوت تمارا !!!
طلعو جري علي اوضه الام لان تماراكانت فيها لقو الام نايمه عالكرسي ومميله راسها ومبتردش علي حد!!!
كلهم اتلمو حواليها وملاك جت جري تشوفها مالها لقت النفس ضاع ومفيش ضربات قلب ملاك بعدت بصدمه وقلبها عماله تعلي دقاته ودموعها بدأت تنزل وتعيط بهستيريه
اسر: لا مفيش حاجه صح وبدموع قولى انها كويسه
تمارا ببكاء وهستيريه فظيعه لااااااااااا
الكل في حاله صدمه وابوهم واقف متمسر هوا اي الي بيحصل يعني خلاص ماتت!!!
جاسر اترمى في حضن امو ونفسو تملس عليه زى زمان بس لا حياه لمن تنادى الكل عمالين يعيطو حتى الرجاله ومفيش حد ماسك اعصابو الا الاب والظابط الي كان مركز مع تمارا من اول الجريمه دى
الكل كان في حاله صدمه اليوم مر ميعرفوش مر ازاي الكلا لابس اسود وراحو دفنوها وقعدو يستقبلو الناس جه وقت تنضيف اوضتها وفجأه حنين كانت عاوزه تدخل عمر لحقها وحط ايده عالباب
عمر: علي فين مش سرايه ابوكى هي !؟؟؟
حنين بدموع: عمر ارجوك عدينى
مسحلها دموعها بعنف بإيه وقالها انا قلتلك مليون مره متعيطيش عشان اي حد بس انتى مفيش منك فايده ومبتسمعيش الكلام وبتكابري لييييي بصيلي واجهينى باللي حصل قوليلي انا مشيت عشان كذه متسكتيش سكوتك دا بيقتلني كده قتل بيخليني افكر في حجات وحشه اوى ،
حنين ببكاء: عمر ارجوك متضغطش عليا انهار،ه اول يوم علي مامتك ومش رايقه خالص
عمر : هتخلينى اكرهك يحنين
حنين: لو عرفت الي مريت بيه هتحبنى اكتر يا عمر بس خلاص فات للاوان
عمر مشي وسابها وهي بتعيط
تمارا كانت بتعيط بطريقه غريبه فجأه لقت ايد بتملس علي كتفها الظابط قالها البقاء لله
الظابط: اسمى مازن
تمارا بدموع: تشرفت
مازن: اقلك علي شيئ هتستغربيه جدا بس هسيبه لوقته
تمارا: قول
مازن : مش هينفع حاليا اصلا
تمارا: تمم
ملاك كانت واخده جاسر في حضنها وعماله تملس علي شعره وهوا يعيط بشهيق غريب
وهي معاه بس بتهون عليه
ملاك بعياط: خلاص بقا يحبيبي كلو هيعدى والله هى عند ربنا في مكان افضل من اي مكلان انها بين يدى الله حاليا متعيطش
جاسر شدد حضنه
اما بقا اسر رافض فكره انو يعيط ممكن من الصدمه كلهم منتظرين دموعه بس مفيش الوضع بدأ يقلق
اليوم عدا بحزنو بنكدو عدا الحمد لله والكل نام
تاني يوم
.
كلهم اتجمعو ولابسين اسود الا حنين لانها معندهاش فلبست فستان موف
عمر بعصبيه: انتى في فرح الي الي انتى لابساه طب لو مش مخترمانى كنتى احترمو الست الى ماتت ولا انتى معتش بيفرق معاكي حد منتى سبتينى بقلب جامد عادى مش هتفرق معاكي
حنين بإنهيار بس بقا لس انت تعرف اي عن الي مريت بيه ها كل تفكيرك انى سيبتك وبس فكرت في اي تاني هااا
تعرف انا سبتك لي وانسحبت عارف فرعون يا عمر اعتدى عليا الكل اتصدم واولهم عمر الي ايدو ضعط جامد عليها
اه مستغربين لي ها فرعون حاول يغت*صبني يا جماعه ههههههه عرفتو دلوقتي انا مشيت لي ياريت تكونو فهمتو والدور الي جاي الله اعلم علي مين
عمر بص علي ملاك بخوف
حنين بضحك حزين: هههههه عرفتو بقا مشيت لي هددني لو ممشيتش هينزل الفيديو بتاعي وهوا معايا وهيعمل فبركه وكأنو برضايا وانا الي كنت خبقا المذنبه انت كنت هتصدقني ياعمر!؟ ههههه لا
الكل بص بحزن وووو
- يتبع الفصل التالي اضغط على ( رواية ملاك الجاسر ) اسم الرواية