رواية جحيم ابن عمي (كاملة جميع الفصول) حصريا عبر دليل الروايات بقلم شروق احمد
رواية جحيم ابن عمي الفصل الرابع و العشرون 24
كيان.. فيروز فوقي فوقي وفضل يدلك ف ايديها اللي مثل الثلج وجاب بيرفن وحطو نحيت انفها
فيروز.. اكيد الخبر دا كاذ*ب يعني بعد كل دا طلع م بيحبني
كيان.. اهدي اهدي هو مش يستاهلك والله
فيروز.. قومني ياكيان
كيان بالفعل قومها ونامت عل السرير وهي بتعيط
كيان. اهدي طيب عشان للي ف بطنك
فيروز حسست عل بطنها.. بجد انا تعبت شوفتي اللي ابوكي بيعملو فيا يافريده شوفتي
وفضلت تعيط وتحكي لبنتها كانها معاها
كيان.. طيب انا هسيبك ترتاحي
فيروز مردتش
كيان طلع من الاوضه وقال.. والله لندمك ياجبل عل كل دمعه نزلتها من فيروزتي
عند جبل
جبل.. تمام مستني اتصال منك
وقفل
روح.. صباح الخير
جبل.. صباح النور
روح.. تحب اعملك اكل اي انهارده
جبل.. اي حاجه
روح.. تمام
ومشيت خطوتين ووقفها صوت جبل.. متزعليش مني ياروح
روح بزعل.. انت هنت*ي وهن*ت كرمتتي يا جبل
جبل.. انا تعبت ياروح ممكن تغيريني
روح بستغراب.. ازاي
جبل.. انا حابب اقرب من ربنا
روح.. مم طيب ماشي بس اي اللي خلاك تقول كدا
جبل.. حابب ابدا صفحه جديده مع ربنا
روح.. ماشي يعمي
جبل.. نبقا صحاب
روح ببتسمه.. نبقا صحاب
جالو اتصال
جبل.. الو وفجاه اتحول وبقا عصبي وقا*سي.. انت بتقول ايي ازاي يعني حصل كدا اقفل اقفل
روح بخوف.. في اي
جبل.. المخز*ن اللي فيه البضا*عه اتحر*ق اهههه
وفضل يزعق
روح.. اهدا ياجبل اكيد ف حل
جبل.. حل اي ها حل ايي
روح.. اشش اهدا اكيد في حل لازم نفكر ياترا مين اللي عمل كدا
جبل.. مش عارف اكيد حد من تبع منير الكل*ب
روح.. اهدا
جبل.. اهدا ازاايي وربنا لوريهم ازاي يعملو كدا مع النمر
روح.. ناوي علي اي
جبل بشرر.. ناوي عل كل خير
وخارج من البيت
روح.. يارب استرها
عند فيروز
فيروز.. اوعا تنسي ياكيان ان جوازنا با*طل بسبب الحمل ف خلينا اخوات
كيان بحزن حاول يدري.. انا عارف ان دا باطل بس عشان مينفعش نقعد مع بعض من غير حاجه رسمي
فيروز.. تمام ياكيان
كيان.. ونا معتبرك اختي حقيقي لحد متشوفي هتعملي اي نا اخوكي
فيروز بحب اخوي.. انت اخ وصاحب حقيقي
كيان.. تشكرات تشكرات
فيروز.. طيب قوم يلا نشوف هنعمل اي اكل
كيان. ِلو مكنتيش تحلفي
وفضلو يضحكو
عند ناس تاني
-اكيد جبل بيدور عل اللي عمل كدا بس مش هخلي يعرفني عشان يحزن عل شقي عمره( وفضل يضحك بخبث وشر) انا هوريك انت بتلعب مع الاكبر منك
عند جبل
فضل يدور عل اللي عمل كدا وملقهاش اثبات وراح البيت يرتاح
روح بقلق.. اي لقيته
جبل شاور براسه بمعني لا
روح.. ياترا مين اللي عمل كدا
جبل.. مش عارف ياروح بس وعهد الله مهسيب اللي عمل كدا
وسابها ودخل اوضته
جبل.. اه فينك يافيروز بقاا
وفضل يفكر فيها
عند فيروز وكيان
كيان.. فيروز هو نتي حبيتي بجد جبل
فيروز.. جبل دا مش اي راجل وخلاص عل قد مهو قا*سي بس في حنيه غريبه شويا يبقا خايف عليك بس كبريائه منعو يبين دا تعرف انا عمري مهحب حد زي جبل حقيقي
كيان. ان شاء الله ترجعو لبعض
فيروز.. استحاله ارجعلو دا بقا غريب
كيان.. ربنا يسهل الحال
فيروز.. يارب انا هقوم اصلي بق
كيان.. ماشي
وفعلا قامت اتوضت وصلت وفضلت تتدعي لجبل ان ربنا يصلح حالو قبل فوات الاوان
فيروز.. ربنا يصلح حالك ياجبل قبل متندم عل حاجه
وفضلت تقرا قران وبعدها نامت
عند جبل
اتصل بحد.. اي عرفت مين
الشخص.. للاسف ياباشا
جبل قفل في وشه السكه
جبل.. انا هعرفو بنفسي وعهد لله منا سيبو غير لما اعرفه مين اللي يتحدي جبل المحمدي
وقام عشان ينام
عند روح
روح..ياربي ياترا مين اللي عمل كدا مع جبل يارب استرها
وبدات تنام
عند فيروز
صحيت مفز*وعه وبتصراخ… جبلللل اههه
•تابع الفصل التالي "رواية جحيم ابن عمي" اضغط على اسم الرواية