رواية عشقها اذاب جبروتي (كاملة جميع الفصول) حصريا عبر دليل الروايات بقلم جاسمين محمد
رواية عشقها اذاب جبروتي الفصل الثاني 2
فارس ومازن نزلوا جري من العربيه يشوفه البنت لاقها مغمي عليها ومجروحه في راسها وعماله تنزف د.. م
فارس قرب منها ومسك ايدها يشوف لسه عايشه ولا لا
مازن بتوتر... فارس ها لسه عايشه
فارس.... اه النبض لسه شغال هنعمل اي دلوقتي
مازن.... فارس شيلها بسرعه وتعال نروح بيها البيت ونتصرف قبل محد يشوفك ويصورك و الصحافه منتظره انك تعمل حاجه وتتكلم عليك
فارس بص علي ياسمين وراح شالها وركبها العربيه وركب هو ومازن ومشي
احمد فضل يجري ويدور علي ياسمين مش لاقيها رجع البيت وقعد في الاوضه
احمد بحزن وعمال يخبط راسه في الحيط.... انا السبب انا السبب يعني انا كنت الوحيد اللي كان عايشه هنا عشانه اعمل فيها كدا انا مش عارف عقلي كان فين عشان اعمل فيكي كدا انتي فين ي ياسمين يحبيبتي وقعد علي الارض يعيط
مازن وفارس و صلوا البيت و حطوا ياسمين علي السرير في اوضه الضيوف
فارس.... رن علي الدكتور يجي يشوفها او يلا نوديها المستشفي
مازن بعصبيه... انت اتجننت مينفعش حد يعرف حاجه لو حد شافها معاك هيرنوا علي الصحافه هتيجي وتطلع عليك كلام
فارس قعد ومسك راسها... طيب مهو مينفعش نسيبها كدا تموت
مازن بتفكير... فارس ارجوك اشتغل مره مهنتك الاساسيه وانقذ البنت
فارس بعصبيه... انت عايزني اشتغل دكتور مستحيل انا من وقت ما هي ماتت وانا حلفت مهشتغل في تخصصي ده ابدا
مازن... فارس البنت هتموت ومينفعش نجيب دكتور ولا نروح المستشفي
فارس بتفكير وعصبيه.... انت اتجننت متموت بس مستحيل اكون انا الدكتور انا كنت عايز ابقا دكتور عشانها هي بس وهي ماتت فاكون دكتور ليه هاااااا ليييييههههه
مازن بحزن.... فارس انت طيب ومستحيل تسيبها تموت طيب وحيات مامتك اللي ماتت لتقوم تعالجها
فارس بصلوا وعيونه حمر... قولتلك كذا مره متحلفنيش علي حاجه بيها
مازن بعصبيه.... مهو انت مش هتعمل كدا غير لم احلفك بيها يلا قوم انقذ البنت مش انت السبب في اللي هي فيه ها ولا انت زي ما الناس بتقول ان قلبك حجر وجبروت
فارس.... مازن هتخسر حياتك اسكت خالص
مازن... قوم طي ارجوك انقذ البنت اللي بتموت جو دي
فارس بصلوا بغضب وراح ماسك الزهريه وضر*به بيها
مازن ميل مجتش فيه وبخوف .... يخربيت ابوك يافارس هتموتني عايز تموت اتنين يامفتريه لا انت بقيت خط*ر
فارس... لو اتكلمت تاني نص كلمه هتلاقي اختها في نص راسك
انت سامع
مازن بخوف.... حاضر ياكبير سكت اهو وحط ايدو علي بوقه وقعد
فارس بصلوا وبص علي الاوضه اللي فيها ياسمين وفكر وراح قام من مكانه ومشي في اتجه االاوضه اللي فيها ياسمين
مازن بفرح..... لولولولوي اخير قومت
فارس بص بقرف... كلمه تاني وهرجع اقعد مكاني وراجل ابقا هزني بس من مكاني
مازن.... ها لا ياخوي الطيب احسن وقعد مكانه وفارس راح جاب علبه الاسعافات الاوليه ودخل عند ياسمين وبدا يغير ليها مكان الجر.. ح
مازن دخل عليها الاوضه... ها خلصت وهي فاقت ولا لسه
فارس... لسه بس بالكتير خمس دقايق وتفوق
مازن... تمام بس هنعمل اي لم تفوق
فارس... هنعمل اي هتروح بيتها وخلصنا
مازن... مش هتتاسف ليها حتي علي الخبطه
فارس بص ليه بعصبيه... اعمل اي ياروح امك
مازن بلع ريقه بالعافيه... ها قصدي تطلع تنام شوي عشان تكون ارتاحت قبل متسافر
فارس... اه احسب وجه يمشي ياسمين فاقت
ياسمين وهي ماسكه راسها.... اااااه اااه
مازن قرب منها.... انتي كويسه
ياسمين.... انا فين
مازن... هقولك كل حاجه بس انتي اسمك اي
ياسمين وهي ماسكه راسها معرفش
يتبع.......
•تابع الفصل التالي "رواية عشقها اذاب جبروتي" اضغط على اسم الرواية