رواية عشقها اذاب جبروتي (كاملة جميع الفصول) حصريا عبر دليل الروايات بقلم جاسمين محمد
رواية عشقها اذاب جبروتي الفصل الثالث 3
ياسمين.... انا فين
مازن... هقولك كل حاجه بس انتي اسمك اي
ياسمين وهي ماسكه راسها معرفش
مازن.... متعرفيش كيف
ياسمين بعياط... معرفش انا مش فاكره اي حاجه خالص
مازن... فارس
فارس لف لاقي ياسمين بتعيط بزعيق... انتي بتعيطي ليه
ياسمين خافت وعيطت زياده
مازن وقف جنب فارس وبصوت واطي... فارس في اي اهد وهدي اعصابك
مازن ساب فارس وقرب عند ياسمين... اهدي بس هو مش قصدو حاجه طي انتي مش فاكره اي حاجه خالص حتي اسمك او بنت مين
ياسمين بعياط.... لا مش فاكره حاجه هو انتوا مين
مازن... بصي انتي طلعتي قدام العربيه بتاعتنا واحنا ماشين فراسك اتعورت وجبناكي هنا وعملنالك الجرح
ياسمين بعياط لفارس.... يعني انت خبطني بالعربيه وعو**رتني وبتزعقلي يابرودك ياخي
فارس بصلها بنص عين... انتي مجنونه يابت انتي
مازن قاعد بيضحك
ياسمين... انت بتضحك علي اي انتي التاني ياهبل انت
مازن بصدمه... انا اهبل
ياسمين... اه مهو شوف نفسك واحدها بتعيط وواحد بيزعقلها وعمال تضحك ابو طويله انت (وشاورت علي فارس) انتوا خاطفيني صح اكيد مرات ابوي هي اللي بعتتكم عشان عايزه تخلص مني صح وقعدت تعيط
مازن.... لا اهدي احنا مش خطفينك والله بس انتي طلعتي قدام العربيه
فارس بزهق... بس انت بتحلف ليه بت انتي هي مش ناقصه صداع وقرف انتي صحيتي اهو وبقيتي كويسه يلا ياشاطره امشي روحي شوفي مين اهلك
ياسمين بعياط وخوف... انا مش فاكره حاجه واروح فين دلوقتي
مازن... فارس هي عندها حق هتروح فين دلوقتي بليل كدا يافارس
فارس بعصبيه... انا مستحيل اخلي الاشكال دي تقعد هنا في بيتي انت مش شايف منظرها ولا لبسه المقطع ده وياعالم كنت سهرانه مع مين ورمها بعد مخلص مصلحته منها وبص لياسمين
مازن... فارس انت اي اللي بتقوله ده
ياسمين بحزن.... سيبه يقول اللي عايزه كتر خيرك ياستاذ فارس بس انا مش اللي في دماغك ده ومش فاكره اي خلاني كدا بس شكرا وانا مستحيل اقعد هنا ابدا بعد اذنكم وجت تقوم تمشي مازن مسكها من ايدها
مازن... اقفي انتي مش هتمشي احنا السبب في اللي انتي فيه ده ومينفعش نسيبك كدا
ياسمين بعياط... اسفه ياستاذ بس مينفعش افضل بعد اذنك وشالت ايدو وماشيه
مازن.... فارس حرام عليك بطل جبروت بقا شوي مينفعش تسيبها كدا
فارس وهو مديهم ضهرو ... مازن مش عايز اسمع صوتك
ياسمين وصلت لحد الباب وجت تفتح الباب اغمي عليها ووقعت
مازن جري عليها... فارس الحق
فارس واقف مكانه متحركش ياعم اكيد بتتفعل انا عارف الاشكال دي كويس
مازن بعصبيه... بتتفعل اي انت التاني البت اغمي عليها فعلا وراح شايلها ودخلها الاوضه وسابها وطلع لفارس اللي واقف وومو**لع سجاره وواقف يشرب فيها
مازن... فارس انت من زمان مشربتش سجاير في اي ومالك قاسي علي البنت ليه كدا متخدهاش بذنب حد يافارس
فارس.... رنيت علي محمد وهايجي يكشف عليها انا طالع انام
مازن... ربنا يهديك يافارس يا فاطمه يافاطمه
فاطمه.... نعم يامازن يابني
مازن عايزك تجبيلي اي لبس من بتاع ابتسام بنتك عشان تلبسيه للبنت اللي جو دي عشان محمد جي في السكه يكشف عليها
فاطمه بزغفه... بنت مين دي يابني وهيكشف عليها ليه مين دي
مازن.... بعدين ياداده المهم دلوقتي اعملي اللي قولتلك عليه
فاطمه... حاضر يابني اروح اجبلها ومشت
مازن طلع فوق وره فارس ودخل الاوضه من غير ميخبط
وفارس كان بيخلع
فارس بعصبيه... مش تخبط قبل م تدخل
مازن.... انت اي وقلبك ده جامد وقاسي ليه كدا مش كل البنات شمال زي اللي عرفتها
فارس اتعصب جامد وداس علي ايدو وعروق ايدو بارزه جدا... مازن لو فتحت بوقك تاني وديني هنسا انك صحبي وابن عمي
مازن... ياااا لدرجه دي
فارس... مازن مش عايز اسمع صوتك تاني ويلا انزل
مازن... حاضر يافارس هنزل بس انت كدا بدمر نفسك وبتكرها اللي حوليك فيك ب اسلوبك ده وسابه ونزل راح عند ياسمين
مازن... ها ياداد خلصتي
فاطمه... اه يابني خلصت
مازن تمام والفون رن. .... الو
_دكتور محمد واقف بر
مازن... سيبه يدخل
محمد... مين تعبان يامازن
مازن... البنت دي شوفها اغمي عليها وفقده الذاكره بسبب ان فارس خبطها بالعربيه
محمد... حاضر حاضر استني وقعد يكشف عليها ودها حقنه
مازن... ها اخبارها اي
محمد... انا اديتها حقنه مهدي وهتفضل نايمه للصبح
مازن... تمام شكرا يامحمد داده فاطمه عايزك تفضلي معاها لحد ما تبقا كويسه
فاطمه... حاضر يابني
مازن... هروح انام انا بقا شوي تصبحي علي خير
فاطمه... وانت من اهل الخير يابني
الصبح
ياسمين..... لا حرام عليك ابعد عني انت مين وعايز مني اي ارجوك سيبني اععععععععع
•تابع الفصل التالي "رواية عشقها اذاب جبروتي" اضغط على اسم الرواية