Ads by Google X

رواية تزوجت العمدة الفصل الاربعون 40 - بقلم سارة خالد

الصفحة الرئيسية

   رواية تزوجت العمدة كاملة بقلم سارة خالد عبر مدونة دليل الروايات 

رواية تزوجت العمدة الفصل الاربعون 40

 
 
ف الصباح
استيقظت غزل وهي ممسكة برأسها
غزل….ااه صداع علي الصبح كده ثم نظرت بجانبها وجدت فارس نائم وعاري الصدر
غزل….انتتتت قووم
فارس بنوم….عاوزة اي
غزل….اي الي خالك تتخمد جمبي
قام فارس وسند ظهره علي السرير ومسك شعر غزل….ف حد يصحي جوزه كده
غزل….انا مش معتبراك جوزي للاسف اتفضل قوم وملكش كلام معايا تاني ومتنمش جمبي
شدها من شعرها وقربها له….طريقة كلامك مش عجباني ف احترمي نفسك علشان متتأذيش
ازاحته غزل….ابعد ثم قامت ودخلت الحمام
فارس…استغفر الله العظيم يارب
بعد وقت خرجت غزل من الحمام ثم دخل من بعدها فارس
غزل….بارد وبجح بجد ثم نزلت ل أسفل
مهران….عاملة اي ي بتي دلوقتي
غزل…تمام
مهران…احكيلي حصل ايه
غزل….يحكيلك ابنك
مهران…انا عاوز اسمع منك
غزل…مش قادرة اتكلم
مهران…لما تعوزي تحكي انا موجود
غزل…تمام ي عمي
مهران…سلام ثم خرج
عفاف….الا قوليلي انتي افتكرتي كل حاجة
غزل….ف مانع
عفاف….ما تتكلمي عدل يابت
غزل…دي طريقة كلامي
عفاف…اعدليها ياختي
غزل…كنت كويسة والله وبتكلم كويس ومحترماكم بس انتو مش بينفع معاكم كده فانتو هتحترموني هحترمكم مش هتحترموني هقل منكم مهما كنتو مين
فارس…مهما حصل تحترمينا غصب عنك
غزل…مفيش حد يقدر خليني اعمل حاجة غصب عني
فارس….غزل متخلنيش اتعصب عليكي اتكلمي مع امي بأحترام
غزل…للأسف رجعت افتكر يعني رجعت غزل القديمة الي مهما كان مين بيكلمني بطريقة مش كويسة هكلمه بنفس الطريقة واه صحيح الي كنتي عاوزاه حصل ابنك اتجوزها وقريب هيكون ف بيبي بقي
عفاف….الكلام ده صوح ي ولدي
فارس بغيظ….معرفش ثم خرج
بعد خروج فارس صعدت غزل غرفتها
ف الشركة (مكتب فارس)
عدي….ايه الي سمعتو ده
فارس….سمعت اي
عدي….ان غزل عملت حادثة
فارس….ايوة
عدي….طيب هي عاملة اي دلوقتي
فارس…كويسة
عدي….طب الحمد لله اي الي حصل
فارس…راقبتني وانا رايح ل جنات
عدي….تااني جنااات ي فارس
فارس….سمعت اننا متجوزين عرفي
عدي…لحظة هو الكلام ده بجد انت اتجوزتها
فارس….امممم
عدي….غبببي
فارس….الكلام ده من بدري
عدي….فارس فوق لنفسك انت بقيت متجوز وف المستقبل هتمسك البلد دي
فارس….عاوزة تسيبني
عدي….عندها حق والله امال لو افتكرت بقي
فارس….مهي رجعتلها الذاكرة
عدي….بجد
فارس….ايوة
عدي….طب والله هي كده هادية
فارس…انا عارف الي ف دماغها إنها عاوزة تسيبني بس ده مش هخليه يحصل
عدي….عندها حق طب ما طلقها
فارس….لا
عدي…ليه مانتو كده كده مش بتحبو بعض انت عيش حياتك مع الي اختارتها وهي تعيش حياتها مع الي هتختارو
فارس….قولت لا خلاص هي بقيت علي اسمي مش هتكون علي اسم حد غيري
عدي….ليه
فارس…هو كده
عدي….بتحبها
فارس….لا
عدي….خلاص طلقها و روح ل جنات كده كده متجوزها
فارس….لا
عدي….ابوك لو عرف هيطلقها منك
فارس….تؤ
عدي….اي برودك ده انت عاوز مين فيهم عاوز تكمل مع مين
فارس….معرفش
عدي….لا يروح ام*ك قرر واعرف
فارس….مالك ياض
عدي….ماليش ياعم انا رايح مكتبي
جاء الليل
عند غزل وشمس
شمس….طيب انتي عاوزة ايه
غزل….امشي
شمس…طيب ما تحكي ل عمي مهران واكيد هيقف معاكي
غزل….مش عاوزة حد يقف انا عاوزة ابعد عنه
شمس….طيب اهدي
عند محمود
محمود….الو خليكم زي مانتو اول ما يجي تنزلو فيه ضرب
الشخص…تمام
بعد وقت وصل فارس وجد البوابة مغلقة نزل من السيارة
فارس….ابرااهيم ي ابراهيم
ثم جاء شخص من خلفه
الشخص….محتاج حاجة ي باشا
فارس….لا
الشخص….قول واحنا نساعدك
فارس…ملكش دعوة
الشخص….ازاي بس ي باشا تعالو ي رجالة ثم جاء من خلفه ثلاث رجال
فارس….ايوة وبعدين يعني
ثم جاء محمود
فارس….افتح البوابة
محمود….ليه
فارس….انت عبيط افتح ياض
محمود….تؤ لازم تتأدب واردلك الي عملته فيها ثم غمز للشخص
الشخص…ابدأو ي رجالة ثم كاد ان يضربه لكن فارس تفادي الضربه امسك شخص عصاه وضرب ف رجله
فارس….ااااه
غزل….ف صوت
شمس….ايوة
خرجت غزل البلكونة وجدت رجال تضرب فارس
غزل بصريخ….فاااارس ثم نزلت بسرعة
غزل…..انت وااااقف بتعمل اييييه افتح البوابة
محمود….لا هردله الي عملو فيها
اقتربت غزل منه وضربته بالقلم…..افتتتح البوابة بقولك
محمود بغيظ….قولت لا
شمس….حاضر
امسكت غزل عصاه وضربت الرجل الممسك ب فارس
ثم التفتت ل محمود…..افتحه احسلك
محمود….لا
غزل رفعت العصاه وضربت محمود علي رأسه
ثم جاء ابراهيم….اي الي حصل
غزل بدموع….افتح البوابة بسرعة
ابراهيم….حاضر اهو
خرجت غزل وجدت فارس ملقي علي الارض
غزل…فااااارس

google-playkhamsatmostaqltradent