رواية حورية في عالم الوحوش كاملة بقلم يوستينا سامي عبر مدونة دليل الروايات
رواية حورية في عالم الوحوش الفصل الرابع 4
في المستشفي. ..
في أوضة حوور (جميلة )
وفاجاه قامت من علي السرير وبعزم قوتها ضر*بته بالقلم جامد اوي علي وشه .. واسد قام مصدوم من القلم
و مخضو*ض
اسد في سره /معقول مدت ايديها عليا انا
اسد بصلها بصدمة ومسك ايديها جامد / ..هو انتي مديتي ايديكي عليا وانا نايم مش كدة
انا مش بحلم !!! ..
( وفاجاه زعق جامد )..انت ضر*بتيني بالقلم ؟
حور بستغراب من عيونه اللي كلها ش*ر و بدأت تخاف جامد و قالتله بخو*ف ./ انا كنت بصحيك بس ..
اسد بعصبية و صوت عالي سمع المستشفي كلها ./.بتصحيني تضر*بيني بالقلم علي وشي ..انت اتجننتي ..
ده لا عاش ولا كان اللي يضر*ب اسد العقاد بالقلم هو انت فاكرة نفسك مين يا بت انتي .
وشدها من ايديها جامد اوي لدرجة أن ملامح الو*جع اترسمت علي وشها واتكلم بحدة خو*فتها / واضح انك مش متربية ولا شوفتي رباية وانا اللي هربيكي يا بنت الك*لب
حور خافت اوي وبدأت تدمع تلقائي / انا اسفة والله .انا كنت زهقانة وقولت العب معاك ، حقك عليا والله مش هعمل كدة يا اسد
اسد بحدة /. تعملي كدة تاني ..ده انا كنت ق*تل…
وملحقشي يكمل ولقه حور في حضنه ومتشبثه فيه جامد وماسكه قميصه بخوف وحاطة رأسها في رقبته وبدأ تتكلم بصوت متقطع / انا اسفة والله ..اسفة ..اسفة يا اسدي والله ما هعمل كدة تاني ..طب بص ممكن تضر*بني نفس القلم بس اوعي تزعل مني
ده انا حاسة بالامان اوي في حضنك و مقدرشي علي زعلك ده … حق .. حقك عليااا 😭😭
اسد في اللحظة دي حس بخوفها منه واخد باله من نفسها اللي مش قادرة تاخده من العياط ور*عشة جسمها اللي عماله تزيد ولكنه مكنشي طايقها فز*هقها بعيد عنه
اسد بحدة / طيب انا لما اشوف اخرتها معاكي ايه .. وبعدين بقولك ايه مش كل ما تشوفيني متعصب تقربي و تحضنيني سامعة ولا لاااء
وخرج من الأوضة وهو متعصب اوي و سابها بتعيط
حور قعدت علي السرير و ضمن رجلها بخوف / انا كنت بهزر معاه والله
_______________________________________________
في الصعيد ..
في اوضة عيشة ..
حياه / ما خلاص بجي يا عيشة . هيفيد بايه يعني العياط .
عيشة/ امال اعمل ايه يعني يا حياه ..بت عمي هتضيع و لو لجوها هيجتلو*ها ..وانتي عارفة حور بالنسبة ليا ايه
حياه بدموع / وبالنسبة ليا أنا كمان ..انت عارفة اني سمعت عبدالرحيم بيجول لعلي أن فرحي مش هيتاجل و هيبقي اخر الشهر ده
عيشة / يا وجعة طين علي دماغنا كلتناااا .يعني يا ربي هي ناجصة ما كفاية موضوع حور ..
حياه / والله يا عيشة فكرت اهروب .بس بعد اللي حصل لحور ..فكرت اني امو*ت نفسي ارحم مني اتجوز واحد مصراوي و ظالم جت*ل عمي بد*م بارد
عيشة بعصبية / اوعاكي تعملي اكدة انتي بهيمة ولا ايه ..واوعاكي تفكري أكده تاني انتي سامعة يا بت .. واكيد هنلاقيلها حل .. بس يارب تكون حور في امان لاول
________________________________________________
في اوضة حور في المستشفي ..
حور كانت قاعدة تعيط جامد و خايفة من اسد و بتفكر ازاي تهرب من المستشفى .. وفاجاه دخل اسد الأوضة
اسد بحدة / ايه لسه صاحية .متخمدتيش ليه يا هانم
وقرب وقعد جمبها علي السرير بس لاحظ دموعها و خوفها
اسد باستغراب / ما كفاية عياط بقي .. وبعدين هو انت بتتر*عشي كدة ليه ؟ هو انا جيت جمبك يا بنتي ولا هو عب*ط وخلاص ..
حور بعياط / لا انت هتتضر*ني ..وشك كله عصبية وانا خايفة منك و مش عايزة اروح معاك ..😭😭😭
اسد بملل/ اهدي طيب
وبدأ يضمها لحضنه / اهدي يا جميلة واتنفسي براحة خالص انا مش هعملك حاجة خالص ..بس بطلي عياط
وفعلا بعدها بشوية هديت خالص ونامت في حضنه واسد استغرب ازاي هي عبيطة كدة و بكلمتين منه هديت و كمان نامت في حضنه
اسد بزهووول / هو انتي اي حكايتك بقي ..شكلي كدة داخل في حوار اكبر مني بكتييير يا ست جميلة
بس أنا مش هينفع اقعد معاكي ولا هينفع تيجي معايا البيت ..أنتي لازم تختفي ..
يا ترا اسد بيفكر في ايه و هل ممكن يعمل حاجة في حور ؟؟
________________________________________________
في الصعيد
نعمة بعصبية مسكت عيشة من شعرها / اتكلمي يا بت فين حور .محدش غيرك يعرف مطرحها . انطقي بدل ما اد*فنك تحت رجلي هنااا
عيشة بدموع / والله يا عمتي معرفشي حاجة خالص صدقيني حور ماقولتليش حاجة ..
حياه/ أيوة والله احنا مانعرفشي مطرحها
نعمة بحدة / اخرسي انت يا بت
وبصت لعيشة / كان علي عيني يا بنت اخوي اصدقك كان نفسي اصدقك بس انتوا الاتنين من نفس الطينة اتفوو عليكو .. يا عبدالرحيم خدها احب*سها في المخزن تحت لحد ما تقررر بكل حاجة ..
عيشة بصر*يخ / .يا عمتي حرام عليكي والله ما اعرف حاااااجة ..
وفعلا عبد الرحيم اخدها وح*بسها في المخزن
علي واقف حزين / ..يا امااا حرام عليكي عيشة اكيد متعرفشي اي حاجة عن حور . هي ملهاش صالح بيها ..اعتجيها لوجه الله بجي
نعمة بعصبية / أيوة يا حبيبي ..تلاقيك حنيت يا سي علي .بس بعينك والله ما هسيبها غير لما اعرف فين حور و اجبها كدة تحت ر*جلي واشفي غليلي منها … غور من وشي . .غووووووور
_______________________________________________
في اوضة حسن ..
مراد بص لاخوه بقلق / نفسي اعرف انت ناوي علي ايه .
انت فعلا ناوي تق*تله
حسن / كلمة مو*ت دي قليلة اوي على واحد زيه .
- يتبع الفصل التالي اضغط على ( رواية حورية في عالم الوحوش ) اسم الرواية